Idd, hij was echt een geniale molquote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
Erg jammer.
George in Portugal was geniaal
iets van 6 jaar oud in spoiler-tagsquote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Bruce117: Doe het aub. even in spoiler-tags.
Er zijn nog mensen die het nog downloaden of op DVD kopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
iets van 6 jaar oud in spoiler-tags
Dan niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef amaranta het volgende:
niks spoilertags
Surequote:Op woensdag 3 september 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
mag ik barkeeper zijn?mits afwezig is het zelfbediening.
mits aanwezig ook
Nope, ik wijzig gewoon het bestaande plaatje (zelfde naam) dus dan moet je wel even F5-en of Ctrl-F5-en als dat nodig isquote:
Dat zijn nu juist de leukste programma's (niet CBML dan, dat is vreselijk, maar het is ook meer gewoon een soap à la GTST maar dan 10x ordinairder). Het Blok keek ik wel in het begin maar vind het niet echt boeiend genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
ben ik trouwens de enige hier met een aversie tegen alles wat ook maar gelinkt is aan een reality serieBig Brother, Gouden Kooi, Expeditie Robinson, Het Blok, Can't Buy Me Love: het interesseert me allemaal 3x niks en als ik er langs zap dan blij ik mss 10 minuten kijken
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
Erg jammer.
George in Portugal was geniaal
Ja daarom zei ik tquote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die nu ook meedoet aan ER.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het wachten is op Douwe die meegaat doen met PE.
Hehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef amaranta het volgende:
NEEEEEEEEEEE niet die Bjorn.
Was ik al van planquote:Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg Piles, zou jij je statistieken ook op deze (in de toekomst succesvolle) reeks kunnen loslaten?
Ik heb alle WIDM gezien (serie 1-4 op DVD), alle PE en ER vanaf Talpa gezien.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van alles niet gezien (PE, ER, WIDM)![]()
En van ER volgens mij ook het tweede en derde niet en van PE het tweede ook niet, voor zover ik me kan herinneren (de namen zeggen me iig weinig).
zelfbediening hequote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Is de bediening nog aanwezig trouwens? Ik wil chips
Profiteren van je ouders.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef amaranta het volgende:
Dus ik ben echt oud
Jullie wonen nog thuis
Ik bijvoorbeeld, ik keek pas sinds de BN'ers. Maar ik had ze laats gedownload maar toen wist ik alle mollen af.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die het nog downloaden of op DVD kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |