Usenet mag hier ook al nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
dus het is in principe ook hier verboten om over downloads te praten
Usenet dandaar betaalt m'n vriend voor enzo
compleet legaal
Wanneer zou het dan moeten? Wil wel een beetje actuele stats, en niks handmatig moeten doenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:
A-haop die fiets.
Is dat efficiënter dan alle TV SC topics uit de database te halen wanneer je ze nodig hebt?
bummerquote:
Of de software slimmer makenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn stats halen elk uur het nieuwste "[TV SC #xxx]"-topic uit de Nieuwe Topics-lijst.
Als er dan een dubbel topic is, gaat de nieuwste meestal dicht, dus dan loopt het fout
Ex collegas van mij hebben er aan meegedaan, ze waren gesloopt op het werkquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Het blok heb ik nooit gezien, de rest wel.
Wanneer je de stats maakt/postquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Usenet mag hier ook al niet
[..]
Wanneer zou het dan moeten? Wil wel een beetje actuele stats, en niks handmatig moeten doen
Ik maak/post ze nooitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Wanneer je de stats maakt/postmaar dit zal wel handiger/beter zijn
![]()
Torrents zijn beetje de usenet vervanger gewordenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wanneer je de stats maakt/postmaar dit zal wel handiger/beter zijn
![]()
Nieuwsgroepen ken ik wel, maar nog nooit wat mee gedaan
Ze zien er zeker leuk uitquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Torrents zijn beetje de usenet vervanger geworden
Ah okquote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maak/post ze nooit
Dat gaat vanzelfZie hieronder
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkochtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 2 in Schotland? Hmm, dat vond ik eigenlijk een best leuk seizoen! Sowieso de locatie maar ook de opdrachten en de deelnemers (Vooral die militair Yvonne). Maar de mol was wel minder ja.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkocht![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkocht![]()
nooit gezien, lijkt me leuk (not good, heb al te veel liggenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn hier nog meer liefhebber van tv serie dexter
Ze deed ook al een heleboel..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen stopt met onderweg naar morgen , het ontkende gerucht is bevestigd
Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt vandaag kansloze tv avond
Geen sterke programmeringquote:Op donderdag 4 september 2008 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze deed ook al een heleboel..
[..]
Hoezo?
net 5quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
DiCaprio.. brrrrquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net 5
Of actie op rtl7
Blood Diamant zal het bij mij worden, op film 1.2
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..
Je hebt spoorloos verdwenen op 1, een film op net 5 en So you think you can dance op SBS, herhaling van Heroes, Shock Doc, Irish Matchmaker en Gezocht: Politie
Nieuw:quote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef vdvorst het volgende:
Sisterhood of the traveling pants!
Goeie kwaliteitsfilm!
Je moet overdrijven om de zaak duidelijk te maken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmquote:Op donderdag 4 september 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
Sisterhood of the traveling pants krijgt ook een 7 op IMDB.... Maar ik vrees dat Bb niet wilt kijkenDus of het wordt live kijken en anders de recorder aan
Misschien slaap je dan onderhand welquote:Op donderdag 4 september 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmMaargoed, ik kijk altijd minimaal een kwartier van elke film, dus we zullen zien
Ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien slaap je dan onderhand wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |