Ze deed ook al een heleboel..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen stopt met onderweg naar morgen , het ontkende gerucht is bevestigd
Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt vandaag kansloze tv avond
Geen sterke programmeringquote:Op donderdag 4 september 2008 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze deed ook al een heleboel..
[..]
Hoezo?
net 5quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
DiCaprio.. brrrrquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net 5
Of actie op rtl7
Blood Diamant zal het bij mij worden, op film 1.2
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..
Je hebt spoorloos verdwenen op 1, een film op net 5 en So you think you can dance op SBS, herhaling van Heroes, Shock Doc, Irish Matchmaker en Gezocht: Politie
Nieuw:quote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef vdvorst het volgende:
Sisterhood of the traveling pants!
Goeie kwaliteitsfilm!
Je moet overdrijven om de zaak duidelijk te maken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmquote:Op donderdag 4 september 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
Sisterhood of the traveling pants krijgt ook een 7 op IMDB.... Maar ik vrees dat Bb niet wilt kijkenDus of het wordt live kijken en anders de recorder aan
Misschien slaap je dan onderhand welquote:Op donderdag 4 september 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmMaargoed, ik kijk altijd minimaal een kwartier van elke film, dus we zullen zien
Ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien slaap je dan onderhand wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |