Elke zondag om 21:30 op RTL 4.quote:Hoeveel ballonnen heb je nodig om een vrouw de lucht in te laten gaan? Hoeveel mensen passen er in een glazen kubus van twee bij twee meter?
Wie denkt antwoord te hebben op dit soort vragen, kan zich uitleven met de nieuwe spannende en humoristische spelshow Postcode Loterij: Wat Schat Je? Hierin bestookt Martijn Krabbé twee groepen van honderd mensen met uiteenlopende schattingvragen. Deze tweehonderd deelnemers zijn afkomstig uit twee verschillende postcodegebieden en gaan de strijd met elkaar aan.
Preciesquote:Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef DaFrenk het volgende:
Gaan we kijken! In ieder geval als opvuller tussen Expeditie Robinson en Try before you die
Normaal voer ik dit werk uit (deal or no deal, 1 tegen 100, weekend miljonairs e.d), maar heb nog niks gehoord van dit programma..maar heb zo'n flauw vermoeden dat ik vanavond had moeten werken. Ach ja, dan moeten ze maar bellen de volgende keerquote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef DaFrenk het volgende:
Tot 2 keer toe geen thuiswinnaar in beeld brengen, morgen bij DWDD
quote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef DePemig het volgende:
[..]
Normaal voer ik dit werk uit (deal or no deal, 1 tegen 100, weekend miljonairs e.d), maar heb nog niks gehoord van dit programma..maar heb zo'n flauw vermoeden dat ik vanavond had moeten werken. Ach ja, dan moeten ze maar bellen de volgende keer
WTFquote:Op zondag 7 september 2008 23:52 schreef DePemig het volgende:
[..]
Normaal voer ik dit werk uit (deal or no deal, 1 tegen 100, weekend miljonairs e.d), maar heb nog niks gehoord van dit programma..maar heb zo'n flauw vermoeden dat ik vanavond had moeten werken. Ach ja, dan moeten ze maar bellen de volgende keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |