Ze is er niet jonger op geworden. Ze deed het samen met Ellen. Die later ook in GTST een rol heeft gespeeld. En die ziet er ook een stuk ouder uit ineens.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?
Ben al te laat.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wie?
Maud?
Inke?
Julia?
Grote Oma?![]()
Die is echt fantastisch als ze er in voorkomt.
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischquote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef amaranta het volgende:
Zo oud ben ik dus.
Zo oud dat ik op donderdag met het hele gezin op de bank ging zitten om naar de donderdavond show te kijken.
ROns honeymoonquizz of surpriseshow van henny. Ja die kwamen toen nog op donderdagavond.
Ohmee, dit gaat nog verder terug. Dit was met de zwaantjes waar je met je hele familie in moest gaan staan. En dan kiepte hij om het water.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischJa, toen der tijd konden ze toch nog echt van die mooie spelshows maken. Net zoals die Staatsloterijshow, met al die speciale opdrachten.
En natuurlijk programma's als Spel zonder Grenzen en Fort Boyard. Jammer dat die er tegenwoordig niet meer zijn. Nouja, Fort Boyard wordt nog wel op de Franstalige Belg uitgezonden, maar gewoon met Nederlandse deelnemers.
Ow.. hmm, nee dat zegt me idd niksquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohmee, dit gaat nog verder terug. Dit was met de zwaantjes waar je met je hele familie in moest gaan staan. En dan kiepte hij om het water.
Dit was nog met dat je aan het begin een bord had met engeltjes en duiveltjes. En met een lange stok. En dat je dan op een engeltje drukte en je dan een prijs won.
IK heb het over seizoen 1 ofzo
Spel zonder grenzen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischJa, toen der tijd konden ze toch nog echt van die mooie spelshows maken. Net zoals die Staatsloterijshow, met al die speciale opdrachten.
En natuurlijk programma's als Spel zonder Grenzen en Fort Boyard. Jammer dat die er tegenwoordig niet meer zijn. Nouja, Fort Boyard wordt nog wel op de Franstalige Belg uitgezonden, maar gewoon met Nederlandse deelnemers.
euhquote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wie?
Maud?
Inke?
Julia?
Grote Oma?![]()
Die is echt fantastisch als ze er in voorkomt.
d'r komt wel een nieuwe show die mij wel grappig lijktquote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was zo tof jaquote:
Laatste tijd lees ik dat steeds, maar ken het nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef amaranta het volgende:
Fort Boyard was uber! Franse is kut.
1 - Maud.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh
[ afbeelding ]zij![]()
[..]
d'r komt wel een nieuwe show die mij wel grappig lijktben alleen de naam kwijt, komt er op neer dat iedereen mee kan doen en dat je dan een maf parcours moet afleggen om geld te winnen
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:46 schreef amaranta het volgende:
Kennen jullie showmasters. masters of show nog?
En dr was nog zo'n programma van Ron, ging over babies en het was gekoppeld aan een loterij.
Lot koste 5 gulden ofzo.HEb ik een maand voor moeten sparen.
Moest het even opzoekenquote:Showmasters was een talentenquiz van de NCRV die werd uitgezonden in 1988 en 1989 op de Nederlandse televisie.
Het werd gepresenteerd door Sandra Reemer. Het programma zocht nieuwe talenten om televisieprogramma's te presenteren. De kandidaten werden onderworpen aan een aantal tests om hun talent te tonen. Aan het einde van een seizoen werd de winnaar bekendgemaakt, die een programma mocht gaan presenteren bij de NCRV.
Winnaars
* 1988: Jan ten Hoopen
Andere deelnemers
* Willem Bol
* Jochem van Gelder
* Carlo Strijk
* Rolf Wouters
Zou het best terug willen zien in een nieuw format , heb er vroeger er veel naar gekeken bij de tros meende ikquote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef amaranta het volgende:
Fort Boyard was uber! Franse is kut.
Daar zijn Jeroen van der Boom en Carlo Boshart ook ooit deelnemer van geweestquote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
Ik ken Showmasters alleen van dat fragment van een dansende Jochem van Gelder volgens mij
Ik was er bijna bij in slaap gevallenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Sisterhood of the Traveling Pants is best leuken heeft een te lange titel
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was er bijna bij in slaap gevallen![]()
Je hoeft niet alles te vertellen wat ik zeg en doe hoor...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "
Ik vond hem leuk![]()
![]()
Haha,quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "
Ik vond hem leuk![]()
![]()
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha,
Het is overigens wel een beetje voorspelbaar, maar bij welke film is dat niet meer...
Gelukkig, drama, praten, gelukkig...
Wat ja, zo hoog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isDat hij boven de 5 op IMDb is uitgekomen verbaast me nog
Jaaaaaaaaaa maar dit was een ander verhaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertellen wat ik zeg en doe hoor...
Oftewel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isDat hij boven de 5 op IMDb is uitgekomen verbaast me nog
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa maar dit was een ander verhaal![]()
[..]
Oftewel.![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:Dit jaar: The Sisterhood of the Traveling Pants 2
Mja, een 7,0 zie ik toch wel richting de kwaliteitsfilm gaan en dat was dit natuurlijk verre vanquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wat ja, zo hoog?
Misschien omdat het toch niet b-acteurs zijn? Geen idee, maar zo hoog niet nee
Zou je denken he,quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, een 7,0 zie ik toch wel richting de kwaliteitsfilm gaan en dat was dit natuurlijk verre van
Neen. Er zijn 4 boeken geschreven dus waarschijnlijk komen er ook 4 films.quote:
ahh, wist ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neen. Er zijn 4 boeken geschreven dus waarschijnlijk komen er ook 4 films.Hij is net uit in USA
Jep, laatste seizoen begint vandaagquote:
Ah, ik dacht dat ze al gestopt waren...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, laatste seizoen begint vandaag
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze al gestopt waren...
ik had het ook niet over een op-het-puntje-van-je-stoel-film hequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was er bijna bij in slaap gevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |