abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:49:44 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_59680238
quote:
Human cannonballs! Human pinballs! Crashes, smashes and mud splashes! Twenty-four thrill-seekers will compete in the world's largest extreme obstacle course designed to provide the most spills, face plants and wipeouts ever seen on television, in Wipeout, a painfully funny new reality series premiering Tuesday, June 24 8/7c on the ABC Television Network.

Each week 24 daring new contestants of all ages, shapes and sizes will go head to head through four rounds of grueling and physically demanding but wildly hilarious obstacle courses to win the title of "Wipeout Champion" and the grand prize of $50,000. The contestants and the courses change every week, with over-the-top obstacles including "Dizzy Dummy" the "Dirty Balls" and "The Dreadmill" -- which will have contestants jumping hurdles on a 40-foot long treadmill at warp speed. In the end, only one contestant will win, while everyone else will Wipeout!

Wipeout is hosted by John Henson (E! Entertainment's Talk Soup) and John Anderson (ESPN's SportsCenter). Jill Wagner is co-host. Executive producer is Matt Kunitz. Scott Larsen is co-executive producer.

Wipeout is produced by Endemol USA.
Website ABC WipeOut

Aflevering een gezien en deze show gaat nergens over maar het is erg tof om te zien dat ongetrainde (te) dikke Amerikanen over obstakels moeten springen en daar vervolgens vet hard van af tyfen De obstakels zijn trouwens ook goed bedacht: de punchwall
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:59:19 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_59680504
some screens:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59682096
Ik ga straks even de uitzending bekijken.
Ik had het laats ergens over gelezen, lijkt me geweldig om te zien die Amerikanen
pi_59683390
Funny, altijd lachen vanmorgen gekeken(stoned) en heb constant gelachen. Heerlijk.
pi_59683755
Dit is gewoon een remake van het hilarische MXC (Takeshi's castle)
Opzich niet zo erg zolang ik maar kan lachen
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:50:01 #6
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_59684363
Wat een leip programma
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_59712749
Ga het wel even kijken hou hier wel van hoop dat het net zo geniaal is als Takeshis castle was.
pi_59714631
Helaas..Ik heb het programma bekeken en ik vond MXC toch duidelijk veel beter.
Ten eerste zijn die presentatoren (en presentatrice) niet zo grappig als bij MXC.
Die gasten bij MXC lullen gewoon hartstikke droog maar bij Wipeout lijkt het net of ze voorlezen.

Verder word er irritant veel geknipt in het programma en is er "teveel" gelul tussendoor.
MXC duurt maar 20 minuten maar bij MXC word er wel meer geracet.

Ondanks alles zal ik dit programma toch blijven volgen
pi_59718001
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Devrim_ het volgende:
Helaas..Ik heb het programma bekeken en ik vond MXC toch duidelijk veel beter.
Ten eerste zijn die presentatoren (en presentatrice) niet zo grappig als bij MXC.
Die gasten bij MXC lullen gewoon hartstikke droog maar bij Wipeout lijkt het net of ze voorlezen.

Verder word er irritant veel geknipt in het programma en is er "teveel" gelul tussendoor.
MXC duurt maar 20 minuten maar bij MXC word er wel meer geracet.

Ondanks alles zal ik dit programma toch blijven volgen
Ik heb dat MXC nu eens gedownload en heb de eerste 5 afleveringen gezien, nounou zeg wat grappig... soms wel droge commentaar mja zo "super" vind ik het niet, vond wipeout een stuk leuker. Mja ieder zo zijn smaak I guess.
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:53:19 #10
219848 Aerius
vierkant eitje.
pi_59718917
heb het ook gezien, geweldige serie
pi_59731655

Briljante show
pi_59853520
En retespannend ook nog
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:51:18 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_59853730
* deel twee download
pi_59972674
Wat een geniale show . Het begon al briljant, en het werd alleen maar briljanter.

De punchwall . De swiper .

Dit gaat de zomerserie worden hoor, zo even deel 2 bekijken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:29:24 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_59973747
de swiper was in deel 1 niet moeilijk genoeg, in deel 2 moesten ze een zak aan.
pi_59974724
Die was nog mooier inderdaad . En die loopband !!!

Fantastische show!
pi_59977010
Alleen jmmr dat die laatste challenges beetje makkelijk zijn(dat rondspinnende ding is wel oke) maar over dat randje lopen en die trampolines hadden ze wel wat beters mogen verzinnen, misschien veranderen ze dat nog.

Inderdaad funny as hell.
pi_59982473
net zitten kijken via dumpert..fantastisch!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59995634
Die derde ook weer . Dat meisje met die paal - waar is de paal? !!

Commentaar en 'tekeningen' zijn ook fantastisch.
pi_59995693
Sucker punch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60002722
Where's the pole???!

In de 2e ronde

Where's the platform

donderdag 10 juli 2008 @ 14:28:20 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_60019585

Komt ze als enige ooit over die big balls en dan dit

Bij de sucker punch hadden ze trouwens de handvaten weggehaald
pi_60020811
Geweldig

Die introductie van haar ook
pi_60173798
Haha ja dat wijf was wazig.

[ Bericht 75% gewijzigd door Jnk18 op 17-07-2008 20:48:51 ]
pi_60173993
Wel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: