Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
PE was toch nooit op Talpa.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb alle WIDM gezien (serie 1-4 op DVD), alle PE en ER vanaf Talpa gezien.
Lijkt me wel een leuk koppel.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef amaranta het volgende:
NEEEEEEEEEEE niet die Bjorn.
Ik bedoelde ook 'ER vanaf Talpa', dat hoort bij elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Tabloid het volgende:
Piles HELD!![]()
[..]
PE was toch nooit op Talpa.
Zeker.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
Oh ja
Zal ik het dan gelijk maar doen
Zorgen we dan wel dat de titel altijd met [TV SC.....] begint
Inderdaad, blijft leuk.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is wel minder leuk, maar dat had ik ook.
En toch blijf je kijken he.
[TV SC #2] Waar Piles de stats gaat verzorgen
OK.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 'ER vanaf Talpa', dat hoort bij elkaar.
Ik heb alle series sowieso minstens 3 keer gezien.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft leuk.
En nu kan je wel beter op de mollenstreken letten van de mol.
Ik maar een keer, op sommige uitzendingen na. En serie vijf twee keer. Maar ik moet gewoons eens beginnen aan serie 2,3 en 4.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb alle series sowieso minstens 3 keer gezien.
Ik zou beginnen met 3, dan 4 en als je dan nog zin hebt moet je serie 2 doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik maar een keer, op sommige uitzendingen na. En serie vijf twee keer. Maar ik moet gewoons eens beginnen aan serie 2,3 en 4.
Serie 2 was toch in Schotland? Ben daar mee begonnen met uitzending een en toen nooit verder gekeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met 3, dan 4 en als je dan nog zin hebt moet je serie 2 doen.
Serie 2 is alles kut.
Kut Mol.
Kutland
Kutopdrachten
etc.
Serie 2 was in Schotland ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Serie 2 was toch in Schotland? Ben daar mee begonnen met uitzending een en toen nooit verder gekeken.
Moet je doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik krijg nu wel spontaan zin om serie drie te bekijken.
* Etcetera geeft een rondje popcornquote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe ncis
Met suiker aubquote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera geeft een rondje popcorn
Oh ja, inderdaad. Dus u bent allen gewaarschuwdquote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
btw hij houd niet van dubbele topics met zelfde topic nummer
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Dus u bent allen gewaarschuwd![]()
Ok, de locatie was mooi.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Niks mis met serie 2 van WIDM hoor zover ik me het nog kan herinneren. Sowieso, Schotlandde ideale locatie voor een programma als WIDM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |