Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Dat is een grapje toch?quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Tabloid het volgende:
En daarvoor Gooische Vrouwen of Expeditie Robinson.
Welke zal ik kiezen.
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Ja daarom kijk ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.
X neukt met Y. Z betrapt X. X en Z hebben ruzie. X en Y krijgen uiteindelijk een relatie.
bullquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Je vergeet er nog een.quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TV-tips voor vanavond:
20:30-21:30 RTL 5 Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan
22:20-23:05 NED 3 [BNN Try before you die] #1 Nieuw seizoen?
Inderdaad past er mooi tussenin! Nouja, bíjna dan.quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een.![]()
[RTL 4] Wat Schat Je?
quote:
in het land van internet is alles gratisquote:
Nou...quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
in het land van internet is alles gratis
Ik zou bijna aan de waarheid vanquote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
in het land van internet is alles gratis
Geen video of HDD recorder? Kan je het beide kijkenquote:
quote:
ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou bijna aan de waarheid van [ afbeelding ] gaan twijfelen
Maar ze zijn er wel dus[ afbeelding ]
Ohquote:
aaahquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Ik moet altijd uitleggen wat usenet is, hoe je kunt downloaden enz enz. Maar er zijn dus wel vrouwen die het zelf kunnen![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Etcetera het volgende:
aaah
ik snapte er eerst ook niks van hoormaar m'n vriend heeft het uitgelegd, kan er nu goed mee overweg
![]()
Top Gear was er meestal na een kwartier/half uur alquote:Got to love it, paar uur nadat de seizoenspremiere van NCIS in de VS erop is geweest, kan ik 'm binnenhalen
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen video of HDD recorder? Kan je het beide kijken
quote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.
Dat is vrij snelquote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Top Gear was er meestal na een kwartier/half uur al
Misdaadnet.quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga om 1900 naar Baantjer kijken op misdaadnet.
Bekend probleem jaquote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.
Ik had het net door.quote:Op zondag 7 september 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
Pssst, Tinus, dat was nou net niet de bedoeling van de SC toch
Om het hier ook nog eens over programma's te gaan hebben die een eigen topic hebben
Ook weer erg veel zin in!quote:
Helaas zelfde aflevering als 1500quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga om 1900 naar Baantjer kijken op misdaadnet.
had je wat anders verwacht met misdaadnetquote:
Ik heb wel eens twee 'nieuwe' afleveringen op een dag gezien op misdaadnetquote:Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht met misdaadnet
Zit je dus eigenlijk precies in dezelfde situatie als mijquote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef Etcetera het volgende:
oh dat ken ikzit in m'n 4de jaar. als het aan mij had gelegen was ik na m'n stage niet meer naar school gegaan maar was ik daar gewoon blijven werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |