Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Dat is een grapje toch?quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Tabloid het volgende:
En daarvoor Gooische Vrouwen of Expeditie Robinson.
Welke zal ik kiezen.
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Ja daarom kijk ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.
X neukt met Y. Z betrapt X. X en Z hebben ruzie. X en Y krijgen uiteindelijk een relatie.
bullquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Je vergeet er nog een.quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TV-tips voor vanavond:
20:30-21:30 RTL 5 Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan
22:20-23:05 NED 3 [BNN Try before you die] #1 Nieuw seizoen?
Inderdaad past er mooi tussenin! Nouja, bíjna dan.quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een.![]()
[RTL 4] Wat Schat Je?
quote:
in het land van internet is alles gratisquote:
Nou...quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
in het land van internet is alles gratis
Ik zou bijna aan de waarheid vanquote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
in het land van internet is alles gratis
Geen video of HDD recorder? Kan je het beide kijkenquote:
quote:
ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou bijna aan de waarheid van [ afbeelding ] gaan twijfelen
Maar ze zijn er wel dus[ afbeelding ]
Ohquote:
aaahquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Ik moet altijd uitleggen wat usenet is, hoe je kunt downloaden enz enz. Maar er zijn dus wel vrouwen die het zelf kunnen![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Etcetera het volgende:
aaah
ik snapte er eerst ook niks van hoormaar m'n vriend heeft het uitgelegd, kan er nu goed mee overweg
![]()
Top Gear was er meestal na een kwartier/half uur alquote:Got to love it, paar uur nadat de seizoenspremiere van NCIS in de VS erop is geweest, kan ik 'm binnenhalen
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen video of HDD recorder? Kan je het beide kijken
quote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.
Dat is vrij snelquote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Top Gear was er meestal na een kwartier/half uur al
Misdaadnet.quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga om 1900 naar Baantjer kijken op misdaadnet.
Bekend probleem jaquote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tenzei al me videobanden al vol staan met matriaal wat ik nog moet kijken.
Ik had het net door.quote:Op zondag 7 september 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
Pssst, Tinus, dat was nou net niet de bedoeling van de SC toch
Om het hier ook nog eens over programma's te gaan hebben die een eigen topic hebben
Ook weer erg veel zin in!quote:
Helaas zelfde aflevering als 1500quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef borisz het volgende:
Ik ga om 1900 naar Baantjer kijken op misdaadnet.
had je wat anders verwacht met misdaadnetquote:
Ik heb wel eens twee 'nieuwe' afleveringen op een dag gezien op misdaadnetquote:Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht met misdaadnet
Zit je dus eigenlijk precies in dezelfde situatie als mijquote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef Etcetera het volgende:
oh dat ken ikzit in m'n 4de jaar. als het aan mij had gelegen was ik na m'n stage niet meer naar school gegaan maar was ik daar gewoon blijven werken
nicequote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Bedrijfseconomie aan Hogeschool Zeeland
En hopelijk dit jaar klaar, en dan door naar Schiphol om te beginnen aan de opleiding tot luchtverkeersleider
hey PBquote:
Das inderdaad ideaal, kan ook niet wachtenquote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
nice
ik wil gewoon aan het werkben echt klaar met school
domme projectgroepen altijd, dom huiswerk altijd. Gewoon werken: geld verdienen, thuis komen en niks meer hoeven doen
Oh, jullie 'kennen' elkaar ook alquote:hey PBloop je nou nog steeds stage of alweer
StageSC, wat is dat?quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
toen ik stage liep zat ik in het Stage SC topicen aangezien ik een zwaar relaxte stage had, kon ik daar dagelijks langskomen
Uhm, behoorlijkquote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Stage SC #634 Waar ze de helft wegknippen! da's dat
* Etcetera is stating the obvious
doe je goed iddquote:Op zondag 7 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, behoorlijk![]()
Volgens mij ging jij net weg toen ik er kwam![]()
Kijk! Statistieken! Let vooral op de Top10-posters
Maar waarom kom je er nu niet meer dan?
Heel goedquote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef amaranta het volgende:
Hmm ik moet voortaan van boven naar onder lezen en niet van onder naar boven.
Het staat er al
Moeder?quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben drie dagen in de week dictator. Rara wat ben ik dan.
Over mijn dochter valt op dit moment nog weinig te dicteren, die is pas 10 maanden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeder?
Zal wel iets in het onderwijs zijn dan
quote:
Gisteren ook gezienquote:
Ja die vond ik geweldig.quote:Op maandag 8 september 2008 07:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gisteren ook gezienWas eigenlijk toch wel verrassend leuk. Dat meisje met dat ijsje
"Heb je er écht niet van gegeten?" Nee! " Wat is dat witte dat op je kin dan?" "Witte geit!" "Geit?" "Jaa witte geit, dat moet mijn moeder een keer weghalen" "Hoe komt dat er dan?" "Dat weet ik helemaaaal niet"
Jaquote:Op maandag 8 september 2008 09:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja die vond ik geweldig.![]()
''Ik moest maar weer eens gaan''
Inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaZe was ook in de volle overtuiging dat Wendy haar totaaaaal niet door had
Wat is er mis met dat de wekker om 6.00 gaat? Oh .. je bedoelt dat je er daarna ook uit moet en werkzaamheden moet verrichtenquote:
anders gaat bij mij de wekker echt niet om 6u hoorquote:Op maandag 8 september 2008 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat de wekker om 6.00 gaat? Oh .. je bedoelt dat je er daarna ook uit moet en werkzaamheden moet verrichten
* Etcetera is jaloersquote:Op maandag 8 september 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is zeg maar midden in de nacht![]()
Ik vond half 10 al te vroeg vanmorgen
Ben om half 11 weggegaan, en om 16.00 uur weer thuisquote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera is jaloers
ben gelukkig wel om half 2 vrij
De Wereld Draait Doorquote:Op maandag 8 september 2008 14:00 schreef amaranta het volgende:
School
Heb net mijn jas bij de tandarts laten hangenNu kan ik vanmiddag of morgen weer terug
Wat is er vanavond op tv?
Nee, nee, nee en nee.quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door
Radar
Westermans Nieuwe Wereld
Flikken Maastricht
Dat is mijn programma
quote:Op maandag 8 september 2008 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nee.
Dat is wat ik in ieder geval niet ga kijken.
Moet ze maar niet zo'n stom kutprogramma presenteren.quote:
Zo zwaar dat ze nooit meer op tv komtquote:Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat Bridget een zware en pijnlijke bevalling heeft
you don't sayquote:
quote:
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks.. Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..quote:Op maandag 8 september 2008 20:38 schreef amaranta het volgende:
Waar zit je dan?
Vennebos, dat is lang geleden dat ik daar geweest benquote:Op maandag 8 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks..
Ohhh, bedoel je datquote:Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..
Bij valkenswaard?quote:Op maandag 8 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks.. Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..
Ben er een keer geweest toen ik jaar of 13 was, ondertussen is er wel een hoop veranderd.. wel mooier!quote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Vennebos, dat is lang geleden dat ik daar geweest ben
[..]
Ohhh, bedoel je dat
Oh, gelukkigquote:Op maandag 8 september 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
Ben er een keer geweest toen ik jaar of 13 was, ondertussen is er wel een hoop veranderd.. wel mooier!
Door een contract met Centerparcs konden ze 15 jaar niets echt veranderen. Nu is het gelukkig wel mooi geregeld.quote:Op maandag 8 september 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
Toen was het best oud
En koud in de winter
Jeugdsentimentquote:Op maandag 8 september 2008 20:54 schreef DaFrenk het volgende:
Zak met broodjes aan je deur toen je opstond en dat dat zwemparadijs
quote:
Ik zou me er prima vermaken denk ikquote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Echt wel! Daarna nooit meer geweest eigenlijk. Misschien toch maar weer eens doen
Geen idee wat zo'n huisje tegenwoordig moet kosten.
Wij hier ook, alleen de laatste jaren 3x naar het buitenland geweestquote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef Yesse het volgende:
JaWij gaan al mn hele leven naar bungalowparken,ik vind het heerlijk!
Gewoon lekker een weekje weg met ouders en opa en oma en het weekend komt vriendlief.quote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef amaranta het volgende:
Heb je fanilie-midweek ofzo? Feest? Zomaar?
Last minute prijzen lopen wel sterk uiteen. Van 200 tot 500 euro voor een weekendquote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou me er prima vermaken denk ik
En boek last-minute, blijven genoeg huisjes over, en scheelt veeeeel
Tenzij je perse naar een bepaald park wilt, dan is het een gok
Altijd voor de luxe gaan natuurlijkquote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef DaFrenk het volgende:
Last minute prijzen lopen wel sterk uiteen. Van 200 tot 500 euro voor een weekendNouja, zal wel een luxe bungalow zijn dan
![]()
Ik ook, maar jaquote:Krijg er wel veel zin in
Misschien iets voor volgend jaarquote:Op maandag 8 september 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd voor de luxe gaan natuurlijk
Ga niet afwassen op vakantie als we thuis ook een machine hebben
[..]
Ik ook, maar ja
Ja, goeie smoes altijdquote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef DaFrenk het volgende:
Het is dan ook meer voor de kinderen van m'n zus.
quote:
Moet toch ergens, StageSC is te stilquote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
Aardig wat mensen van Stage SC hier te vinden
Drukke avond gehad dus?quote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Seizoen 1 van Bones er doorheen gejast
Daarnaast is tv gewoon tofquote:Op maandag 8 september 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet toch ergens, StageSC is te stil
Heerlijk is dat, zo'n serie lekker achter elkaar kunnen kijkenquote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vanavond iets van 4 of 5 afleveringen gezienben vorige week echt 'begonnen' met veel kijken
Zekerquote:Op maandag 8 september 2008 23:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, zo'n serie lekker achter elkaar kunnen kijken
quote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Ik hou me nog ff in met Friends, anders kijk ik weer hele avonden
Binnenkort maar weer eens beginnen
Paar weken terug weer begonnen, ben nu bij seizoen 6quote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Ik hou me nog ff in met Friends, anders kijk ik weer hele avonden
Binnenkort maar weer eens beginnen
Heb je ook een aanwezigheisplicht van 80%?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:11 schreef vdvorst het volgende:
Juj, kom je door file 10 minuten te laat, mag je de les niet meer in....
Denk je dat na de middelbare school wel gehad te hebben, nee hoor, gaan ze lekker mee door op het HBO...
Naja, dan maar ff fokken
Nee, bovendien was die les herhaling, aangezien ik het dus niet gehaald had. Verplicht is hier trouwens niets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je ook een aanwezigheisplicht van 80%?
Van hetzelfde!quote:
Ahjaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Tabloid het volgende:
Opgelicht.
Niet echt voor mijn doelgroep maar altijd leuk om te zien als ze iemand gaan opzoeken.
Hmm, ik mag graag naar Paul de Leeuw kijken en lig meestal ook wel in een deuk om z'n programma en typetjes. Maar hier vond ik echt niks aanquote:
Die eerste gaan wij waarschijnlijk kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Herrie aan de Horizon: Koken voor de koningin!
De Rijdende Rechter #6: Paadjes en schuttingen
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:30 schreef Tabloid het volgende:
Vandaag is er toch een oplevering?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klopt.
Maarree.... kssst naar het Blok topic.
Ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
zitten hier nog mensen die lid zijn van tv.com
Tooske?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Tabloid het volgende:
[SBS 6] Wie Ben Ik?
Geef ik zaterdag misschien een kans.
Ik keek het soms ook wel, altijd ruzie met haar toenmalige vriend.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Patty's Posse enzo volgde ik altijd wel.
Dat was altijd zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik keek het soms ook wel, altijd ruzie met haar toenmalige vriend.
Al die klysma's.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Tabloid het volgende:
Of die kuren van Patty op Ibiza in zo'n ander programma.![]()
Poepen in een bakje.
En Rob Stenders.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Volgens mijn deed Kelly daar ook aan mee.
Patty is gewoon te genant voor tv idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Tabloid het volgende:
Of als Patty samen met HenkJan Shownieuws presenteerd, dan zap je langs en blijf je gewoon hangen omdat het zo slecht is.
Ik kijk het niet, maar ik heb de DVD wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Tabloid het volgende:
En vrijdag begint Mooi! weer de Leeuw weer.
Ik zag het al.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef Etcetera het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
gelukkig maar
* Etcetera haalt opgelucht adem
Ik heb ook de DVD.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar ik heb de DVD wel.
Die heb ik weer niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Erg leuk.
EN ik heb de DVD van DWDD.
Ik ook, alle drie.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die heb ik weer niet.
Wel van Joling & Gordon.
Ik ook.quote:
Ik heb serie 1 wel op DVD, maar de rest nog niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En ik heb serie 1, 2 en 3 van Peking Express op DVD en de VIP serie op videoband die ik nog steeds moet overzetten op DVD.
Ik had ze laatst gekocht op dat reality forum.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb serie 1 wel op DVD, maar de rest nog niet.
Ik moet WIDM 5-8 nog op DVD hebben.
Zit jij ook op dat reality forum?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik had ze laatst gekocht op dat reality forum.
Ik zag laatst dat je alles weer kon kopen op marktplaats.
Nee niet echt, heb alleen een account gemaakt om die DVD's te kopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zit jij ook op dat reality forum?
Welke nickname?
Een anonieme bewerker had ze ook op Wikipedia gezet met als omschrijving: "Groeten van de Mol"quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Op WIDM.com staan 10 namen van de deelnemers die meedoen aan WIDM 2009, weet niet of het waar is.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=32430.new#new
Zij dus:
Anniek Pheifer
Dennis Storm
Froukje Jansen
Hans Schiffers
Jon van Eerd
Paula Udondek
Rick Engelkes
Sebastiaan Labrie
Vera Mann
Viviënne van den Assem
Ik vraag het me af...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Op WIDM.com staan 10 namen van de deelnemers die meedoen aan WIDM 2009, weet niet of het waar is.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=32430.new#new
Zij dus:
Anniek Pheifer
Dennis Storm
Froukje Jansen
Hans Schiffers
Jon van Eerd
Paula Udondek
Rick Engelkes
Sebastiaan Labrie
Vera Mann
Viviënne van den Assem
Geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een anonieme bewerker had ze ook op Wikipedia gezet met als omschrijving: "Groeten van de Mol"
En in het echt chagerijnige Basquote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
Nu Bassie & Adriaan op SBS 6.
Jeugdhelden.
Bassie is commercieel.quote:
Wat is het voor programma dan?quote:
WIDM begint maanden vantevoren.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Tabloid het volgende:
Tinuzzz je bent snel met het WIDM topic voor 2009.
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!
Oh ja dat was ook, vergeten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef amaranta het volgende:
En op RTL5 iets over 11sept. Ik kan daar niet naar kijken. Vlieg over een maand naar NYC. En ik heb enorme vliegangst. Het kijken van dat soort films en docus draagt daar niet in positieve zin aan bij.
Ja dan begint het speculeren altijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WIDM begint maanden vantevoren.
En toen wel met de metro gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef Etcetera het volgende:
dat zou ik dan ook niet doen nee als ik jou was
ik weet nog wel dat ik naar Londen ben geweest met school, 1 of 2 maanden na die aanslagen in de metro's daar. Heel veel hadden afgezegd, mijn ouders vonden het niet zo tof maar ik mocht wel heen
ja hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toen wel met de metro gegaan?
Bas woont in de zelfde stad als ik. Maar wat een irritant en boos mannetje is dat zegquote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bassie is commercieel.![]()
Ze hebben ook regelmatig contact met YouTube omdat er dan beeldmatriaal van hun opstaat wat er af moet.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
van de hele dag grapjes moeten maken en met schmink op m'n gezicht rondlopen zou ik ook niet vrolijk worden hoor
Dat is het leukste van widmquote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja dan begint het speculeren altijd.
Nee maar hij is wel heel boosquote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
van de hele dag grapjes moeten maken en met schmink op m'n gezicht rondlopen zou ik ook niet vrolijk worden hoor
Het programma moet nu eindelijk een keer zo'n Ring winnen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Tabloid het volgende:
WIDM is zo'n simpel spelletje eigelijk, maar omdat je op zoveel moet letten maakt het weer moeilijk.
Het feit dat iedereen wel eens de mol speelt om anderen af te leiden is ook zo vervelend..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Tabloid het volgende:
WIDM is zo'n simpel spelletje eigelijk, maar omdat je op zoveel moet letten maakt het weer moeilijk.
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het programma moet nu eindelijk een keer zo'n Ring winnen.
WIDM verdient het gewoon.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.
Linkje?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/site/page/ring_verkiezing
Voor als je een prijs wint.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Thanks.. maar waar hebben ze je adresgegevens allemaal voor nodig
Laat maar zitten dan.
Er zal toch wel een mark all as read functie op zitten?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
Goedemorgen![]()
Blergh, begint Thunderbird ineens ál m'n e-mails van de server opnieuw te downloaden en te markeren als ongelezen.![]()
Anyway, als ik zo even snel in de gids kijk dan zie ik niet direct iets wat me aanspreekt. Maar misschien hebben jullie nog suggesties
Jawel, maar dan blijf ik met allemaal dubbele mailtjes over (op de een of andere manier downloadde hij dus álle mails die op de server stonden, of ik hem al had of niet). Maar heb ze dus gesorteerd dat alle ongelezen mailtjes bij elkaar stonden en die allemaal verwijderd. Viel uiteindelijk nog mee, maar hij moet er geen gewoonte van maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zal toch wel een mark all as read functie op zitten?
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Top.
Weet jij of Flight 93 de moeite waard is?
Het is een film.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.
Ik neem aan dat het een film is?
Ben niet echt een filmkijker.
RTL 7 om 20:30.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef Tabloid het volgende:
Op welke zender?
Hier ook gekeken, is vermakelijk maar weet niet goed wat ik ervan moet denken. Krijgt men nu geen verkeerd beeld van een politieopleiding? Ze krijgen nu een soort spoedcursus ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Yesse het volgende:
Gisteren stukje politie gezocht gezien. Wel leuk maar zonde dat dit nodig is om het politievak onder de aandacht te brengen..
quote:
Loop je toch al twee dagen achterquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Good EveningIk heb nieuwtje:
Dennis Storm en Rick Engelkes in Wie is de Mol?
De namen van de deelnemers die meedoen aan het negende seizoen van ‘Wie is de Mol?’ zijn bekend. Onder meer Dennis Storm en theaterproducent Rick Engelkes zullen hun opwachting maken in de realityserie, die vanaf januari 2009 op tv is. Andere kandidaten zijn actrice Anniek Pheifer, presentatrice Froukje Jansen, radio-dj Hans Schiffers, acteur Jon van Eerd, tv-presentatrice Paula Udondek, acteur Sebastiaan Labrie, de bekende musicalster Vera Mann en actrice Vivienne van den Assem.![]()
Bron : www.mediacourant.nl
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Loop je toch al even achter, kijk maar in het WIDM topicDaar wisten we het al
de wát SC?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
in de AKQ SC duren topics soms wel een week
bonus puntenquote:
YES!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bonus punten![]()
zo, Burn Notice was mooi, en nu een engelstalige aflevering 1 van seizoen 2 van Bones binnenhalen
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zeker zo'n Amerikaanse humor serie?
Nah, spreekt me niet echt aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebelsquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
Algemene Kennis Quiz
Ja, ik moest m ook opzoeken
Waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |