de wát SC?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
in de AKQ SC duren topics soms wel een week
bonus puntenquote:
YES!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bonus punten![]()
zo, Burn Notice was mooi, en nu een engelstalige aflevering 1 van seizoen 2 van Bones binnenhalen
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zeker zo'n Amerikaanse humor serie?
Nah, spreekt me niet echt aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebelsquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
Algemene Kennis Quiz
Ja, ik moest m ook opzoeken
Waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |