Ik had ze laatst gekocht op dat reality forum.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb serie 1 wel op DVD, maar de rest nog niet.
Ik moet WIDM 5-8 nog op DVD hebben.
Zit jij ook op dat reality forum?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik had ze laatst gekocht op dat reality forum.
Ik zag laatst dat je alles weer kon kopen op marktplaats.
Nee niet echt, heb alleen een account gemaakt om die DVD's te kopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zit jij ook op dat reality forum?
Welke nickname?
Een anonieme bewerker had ze ook op Wikipedia gezet met als omschrijving: "Groeten van de Mol"quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Op WIDM.com staan 10 namen van de deelnemers die meedoen aan WIDM 2009, weet niet of het waar is.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=32430.new#new
Zij dus:
Anniek Pheifer
Dennis Storm
Froukje Jansen
Hans Schiffers
Jon van Eerd
Paula Udondek
Rick Engelkes
Sebastiaan Labrie
Vera Mann
Viviënne van den Assem
Ik vraag het me af...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Op WIDM.com staan 10 namen van de deelnemers die meedoen aan WIDM 2009, weet niet of het waar is.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=32430.new#new
Zij dus:
Anniek Pheifer
Dennis Storm
Froukje Jansen
Hans Schiffers
Jon van Eerd
Paula Udondek
Rick Engelkes
Sebastiaan Labrie
Vera Mann
Viviënne van den Assem
Geweldig.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een anonieme bewerker had ze ook op Wikipedia gezet met als omschrijving: "Groeten van de Mol"
En in het echt chagerijnige Basquote:Op woensdag 10 september 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
Nu Bassie & Adriaan op SBS 6.
Jeugdhelden.
Bassie is commercieel.quote:
Wat is het voor programma dan?quote:
WIDM begint maanden vantevoren.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Tabloid het volgende:
Tinuzzz je bent snel met het WIDM topic voor 2009.
WIDM 2009 #1 - Kandidaten bekend!
Oh ja dat was ook, vergeten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef amaranta het volgende:
En op RTL5 iets over 11sept. Ik kan daar niet naar kijken. Vlieg over een maand naar NYC. En ik heb enorme vliegangst. Het kijken van dat soort films en docus draagt daar niet in positieve zin aan bij.
Ja dan begint het speculeren altijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WIDM begint maanden vantevoren.
En toen wel met de metro gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:59 schreef Etcetera het volgende:
dat zou ik dan ook niet doen nee als ik jou was
ik weet nog wel dat ik naar Londen ben geweest met school, 1 of 2 maanden na die aanslagen in de metro's daar. Heel veel hadden afgezegd, mijn ouders vonden het niet zo tof maar ik mocht wel heen
ja hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toen wel met de metro gegaan?
Bas woont in de zelfde stad als ik. Maar wat een irritant en boos mannetje is dat zegquote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bassie is commercieel.![]()
Ze hebben ook regelmatig contact met YouTube omdat er dan beeldmatriaal van hun opstaat wat er af moet.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
van de hele dag grapjes moeten maken en met schmink op m'n gezicht rondlopen zou ik ook niet vrolijk worden hoor
Dat is het leukste van widmquote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja dan begint het speculeren altijd.
Nee maar hij is wel heel boosquote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
van de hele dag grapjes moeten maken en met schmink op m'n gezicht rondlopen zou ik ook niet vrolijk worden hoor
Het programma moet nu eindelijk een keer zo'n Ring winnen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Tabloid het volgende:
WIDM is zo'n simpel spelletje eigelijk, maar omdat je op zoveel moet letten maakt het weer moeilijk.
Het feit dat iedereen wel eens de mol speelt om anderen af te leiden is ook zo vervelend..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Tabloid het volgende:
WIDM is zo'n simpel spelletje eigelijk, maar omdat je op zoveel moet letten maakt het weer moeilijk.
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het programma moet nu eindelijk een keer zo'n Ring winnen.
WIDM verdient het gewoon.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.
Linkje?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul de Leeuw met zijn programma er mee vandoor gaat maar ik heb wel gestemd op WIDM.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/site/page/ring_verkiezing
Voor als je een prijs wint.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Thanks.. maar waar hebben ze je adresgegevens allemaal voor nodig
Laat maar zitten dan.
Er zal toch wel een mark all as read functie op zitten?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
Goedemorgen![]()
Blergh, begint Thunderbird ineens ál m'n e-mails van de server opnieuw te downloaden en te markeren als ongelezen.![]()
Anyway, als ik zo even snel in de gids kijk dan zie ik niet direct iets wat me aanspreekt. Maar misschien hebben jullie nog suggesties
Jawel, maar dan blijf ik met allemaal dubbele mailtjes over (op de een of andere manier downloadde hij dus álle mails die op de server stonden, of ik hem al had of niet). Maar heb ze dus gesorteerd dat alle ongelezen mailtjes bij elkaar stonden en die allemaal verwijderd. Viel uiteindelijk nog mee, maar hij moet er geen gewoonte van maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zal toch wel een mark all as read functie op zitten?
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Top.
Weet jij of Flight 93 de moeite waard is?
Het is een film.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.
Ik neem aan dat het een film is?
Ben niet echt een filmkijker.
RTL 7 om 20:30.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:03 schreef Tabloid het volgende:
Op welke zender?
Hier ook gekeken, is vermakelijk maar weet niet goed wat ik ervan moet denken. Krijgt men nu geen verkeerd beeld van een politieopleiding? Ze krijgen nu een soort spoedcursus ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Yesse het volgende:
Gisteren stukje politie gezocht gezien. Wel leuk maar zonde dat dit nodig is om het politievak onder de aandacht te brengen..
quote:
Loop je toch al twee dagen achterquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Good EveningIk heb nieuwtje:
Dennis Storm en Rick Engelkes in Wie is de Mol?
De namen van de deelnemers die meedoen aan het negende seizoen van ‘Wie is de Mol?’ zijn bekend. Onder meer Dennis Storm en theaterproducent Rick Engelkes zullen hun opwachting maken in de realityserie, die vanaf januari 2009 op tv is. Andere kandidaten zijn actrice Anniek Pheifer, presentatrice Froukje Jansen, radio-dj Hans Schiffers, acteur Jon van Eerd, tv-presentatrice Paula Udondek, acteur Sebastiaan Labrie, de bekende musicalster Vera Mann en actrice Vivienne van den Assem.![]()
Bron : www.mediacourant.nl
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Loop je toch al even achter, kijk maar in het WIDM topicDaar wisten we het al
de wát SC?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
in de AKQ SC duren topics soms wel een week
bonus puntenquote:
YES!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bonus punten![]()
zo, Burn Notice was mooi, en nu een engelstalige aflevering 1 van seizoen 2 van Bones binnenhalen
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zeker zo'n Amerikaanse humor serie?
Nah, spreekt me niet echt aan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is enigzins morbide: een meisje gaat dood en wordt daarna Reaper: ze moet de zielen ophalen van mensen die gaan sterven. Leuke serie, heeft maar 2 seizoenen gedraaid helaas (maar komt wel een film van geloof ik)
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebelsquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
Algemene Kennis Quiz
Ja, ik moest m ook opzoeken
Waarom?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |