abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53414076
Morgen (24 september 2007)... op Net 5. Ik ga kijken, al was het maar voor Hanna Verboom (damn )

En vast!
pi_53414193
Ik hoor van iedereen om me heen dat het boek echt goed is (ben zelf medisch student). Men vind het zó herkenbaar. Ik heb alleen geen zin/tijd om het boek te lezen. Ben wel benieuwd naar de serie (zal natuurlijk niet zo goed zijn als het boek).
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_53414248
Ik ben zelf ook Geneeskunde-student. Vond het boek wel leuk, maar niet echt bijzonder

Deze ga ik wel kijken alleen al voor Hanna is het de moeite waard
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53414517
Ik ben zelf arts, dus heb de co-schappen alweer een tijdje achter de rug. Ik vond het boek grappig om te lezen en inderdaad herkenbaar. Maar dat komt ook omdat ik in dezelfde regio en tijd als Anne Hermans (niet haar echte naam dus) mijn co-schappen heb gelopen. Ookal heeft ze het eea door elkaar gehusseld, bepaalde artsen haal je er echt wel uit. Overigens, het enige échte boek dat verplicht zou moeten zijn voor co-assistenten is House of God, van Samuel Shem.
En vast!
pi_53415604
http://youtube.com/watch?v=R5JV4PpKWsw

Wel leuk dat ze een gedeelte van een oud belastingkantoor omgebouwd hebben, Hanna Mcdreamy
  zondag 23 september 2007 @ 21:20:05 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53415680
Het ljikt me een zeer gare serie, dat hebben ze namelijk deels bij mij voor de deur opgenomen. Die eikels wilden zelfs mijn stopcontact gebruiken omdat ze extra licht nodig hadden. Het zal wel een low-budget serie zijn.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53415740
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:34 schreef Scope het volgende:
Overigens, het enige échte boek dat verplicht zou moeten zijn voor co-assistenten is House of God, van Samuel Shem.
mee eens! Ik ben inmiddels ook alweer een tijdje arts, en de rules van the house of God hangen dan ook natuurlijk op onze assistentenkamer!
Ben benieuwd of de serie een beetje kan tippen aan grey's anatomy
btw die hanna verboom lijkt me trouwens een zeer ongeloofwaardige co-assistent, maar goed
  zondag 23 september 2007 @ 21:24:08 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53415810
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_53416387
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Rosbief het volgende:
[afbeelding]
Geloofwaardig genoeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53417175
Ik ben dan zelf geen arts(assistent), maar ik heb het boek ook gelezen en vond het erg leuk
Ben erg benieuwd hoe ze de serie in elkaar hebben gezet en ga dus zeker kijken!
pi_53417242
De voorstukjes zijn mij al niet boeiend genoeg dus ik ga niet kijken.
pi_53434156
Hm, ik geef het een kans
pi_53434714
Lijkt me best leuk.
Ga wel kijken vanavond in ieder geval
E.
pi_53435361
mn moppie is een co-assistente... dus ik ga zeker ff kijken. weet ik ook weer hoe dat is
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_53442440
Ik werk in het ziekenhuis (weliswaar op de poli, maar goed) en ik ga zeker kijken.
Al is het maar voor Thom Hoffman

pi_53444477
Eerste indruk: beetje overduidelijke 'achteraf-vertel-structuur' om waarschijnlijk letterlijke quotes uit het boek uit de mond van de co-assistent te kunnen laten komen.. Daardoor vooralsnog erg fragmentarisch en tot nu toe ook vrij onleuk, doch nog niet totaal storend (maar ook niet leuk dus).
En Hannah heeft af-en-toe iets Yvon Jasper-esques
pi_53444524
Hanna Verboom
pi_53444542
Yvon Jaspers! Dat was waar ik erg aan moest denken.... ik geef het nog een kansje hoor
Wat leuk was het roffeltje bij binnenkomst der artsen
pi_53444560
Hanna Verboom acteert niet zo goed . Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series .
pi_53444634
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hanna Verboom acteert niet zo goed . Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series .

Vind je? Ik vind dat ze het tot nu toe erg leuk doet, Nederlandse series zijn juist leuk
pi_53444658
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Inderdaad een beetje jammer.. vind haar verder wel een erg leuke uitstraling hebben.. maar ik geef het nog even een kans, als ik eerste afleveringen van sommige van mijn lievelingsseries terugzie zijn die vaak ook erg onwennig en matig geacteerd, het kan zijn dat ze er nog in moet komen..
pi_53444669
Hanna Verboom vind ik een knappe vrouw maar acteren moet ze maar achterwege laten want het is niet veel soeps tot nu toe. Als ze er nou meer een Grey's Anatomy opzet van hadden gemaakt met een grotere budget had het nog wat kunnen worden. Dan had Hanna Verboom meer de Katherine Heigl rol kunnen spelen, maar dit is niets.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_53444974
jij had zeker een nederlandse greys anatomy verwacht?

Ik vind het tot nu toe best leuk voor een Nederlandse serie, hoop alleen dat Hanna Verboom er iets meer in komt
How rude!
  maandag 24 september 2007 @ 21:55:31 #24
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53445060
Yep, het is dezelfde bagger op tv als toen die eikels hier voor de deur aan het klooien waren.

Die dooie is Koos, de man van Mien Dobbelsteen uit zeg es Aaaaaaah trouwens
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53445078
De gekunstelde (boekcitaat?)teksten die Hannah zo nu en dan moet zeggen dragen ook niet echt bij aan overtuigend spel geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')