mee eens! Ik ben inmiddels ook alweer een tijdje arts, en de rules van the house of God hangen dan ook natuurlijk op onze assistentenkamer!quote:Op zondag 23 september 2007 20:34 schreef Scope het volgende:
Overigens, het enige échte boek dat verplicht zou moeten zijn voor co-assistenten is House of God, van Samuel Shem.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hanna Verboom acteert niet zo goed. Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series
![]()
.
Inderdaad een beetje jammer.. vind haar verder wel een erg leuke uitstraling hebben.. maar ik geef het nog even een kans, als ik eerste afleveringen van sommige van mijn lievelingsseries terugzie zijn die vaak ook erg onwennig en matig geacteerd, het kan zijn dat ze er nog in moet komen..quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hanna Verboom acteert niet zo goed. Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series
![]()
.
Precies.quote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel leuk, vooral verstand op 0 en lekker kijken na een zware dag
Ik vond het ook wel vermakelijkquote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel leuk, vooral verstand op 0 en lekker kijken na een zware dag
Ze is ook ontzettend mooi en dat zeg ik als vrouwquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Scope het volgende:
Ok, het is geen ER en geen Grey. Maar ik vond juist het ingetogene wel leuk. Ik vond ook dat Hanna het helemaal niet slecht deed, eigenlijk bestwel goed. (en ik vind haar ontzettend mooi, maar daar kan ze niet zoveel aan doen). Verder lijkt het vrij trouw aan het boek, soms te letterlijk zelfs, waardoor het 'te gespeeld' overkomt. Ik kijk iig verder.
Ik hoop wel dat ze een beetje het boek aanhouden en er een 8-delige (o.i.d.) serie van maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:11 schreef Maartel het volgende:
Betekent het 'trouw aan het boek zijn' van de serie ook dat het netjes na X afleveringen klaar is?
Of is het idee (als het aanslaat) wel er een langlopende serie van te maken??
quote:Op maandag 24 september 2007 21:55 schreef Aoristus het volgende:
Yep, het is dezelfde bagger op tv als toen die eikels hier voor de deur aan het klooien waren.
Die dooie is Koos, de man van Mien Dobbelsteen uit zeg es Aaaaaaah trouwens
Ik zag jou gister op tvquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ontopic: deze eerste aflevering kon me weinig boeien
Ach, elk mens maakt wel eens inschattingsfouten, en volgens mij ligt 9 van de 10 keer een burnout minder aan de daadwerkelijke spanning dan aan hoe de persoon in kwestie er mee omgaat..quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef r.liong het volgende:
Kun je nagaan ik heb al de eerste aflevering gemist omdat ik met iets anders bezig was en de reacties zijn al van: " Dat was het dus niet " Zo zie je maar dat je niet al die trailers op tv moet geloven want vaak bevatten die ook de beste stukken van de film.
Even terugkomend op dat interview met haar gisteren in De Wereld Draait Door: Als je al gaat lopen zeggen dat je op je 22st/23st een burnout heb gehad dan draag je niet echt bij dat mensen je je als actrice meer gaan geloven. Sterker nog als je op de 23st al een burn-out hebt gehad dan ligt het gewoon aan je eigen lichamelijk en geestelijke gestelheid die voordat je een burn-out kreeg al danig verzwakt was. M.a.w je had het kunnen voorkomen door het grote aanbod aan werk op enigerlei wijze te filteren en te ordenen. Gewoon maar van alles doen en vervolgens nog met je vrienden nog ' s avonds flink gaan stappen en gieren,de volgend ochtend weer vroeg op moeten tot 's avonds laat doorwerken en dan weer denken dat je de hele wereld aankan door gewoon door te gaan met leve de lol,is natuurlijk de Goden verzoeken om je terug te pakken middels een burn-out.
Beetje erg kort door de bocht. Ook jonge mensen zijn niet immuun voor een burn-out, en dat hoeft echt niet altijd aan je levenstijl te liggen. Maar een burnout doet voor mij niets af aan haar geloofwaardigheid als actrice, dat heeft toch helemala niets met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef r.liong het volgende:
Even terugkomend op dat interview met haar gisteren in De Wereld Draait Door: Als je al gaat lopen zeggen dat je op je 22st/23st een burnout heb gehad dan draag je niet echt bij dat mensen je je als actrice meer gaan geloven. Sterker nog als je op de 23st al een burn-out hebt gehad dan ligt het gewoon aan je eigen lichamelijk en geestelijke gestelheid die voordat je een burn-out kreeg al danig verzwakt was. M.a.w je had het kunnen voorkomen door het grote aanbod aan werk op enigerlei wijze te filteren en te ordenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |