you don't sayquote:
quote:
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks.. Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..quote:Op maandag 8 september 2008 20:38 schreef amaranta het volgende:
Waar zit je dan?
Vennebos, dat is lang geleden dat ik daar geweest benquote:Op maandag 8 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks..
Ohhh, bedoel je datquote:Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..
Bij valkenswaard?quote:Op maandag 8 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
het vennebos in Noord Brabant een park van Landal Greenparks.. Nu radar waar de iphone flink onder vuur ligt..
Ben er een keer geweest toen ik jaar of 13 was, ondertussen is er wel een hoop veranderd.. wel mooier!quote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Vennebos, dat is lang geleden dat ik daar geweest ben
[..]
Ohhh, bedoel je dat
Oh, gelukkigquote:Op maandag 8 september 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
Ben er een keer geweest toen ik jaar of 13 was, ondertussen is er wel een hoop veranderd.. wel mooier!
Door een contract met Centerparcs konden ze 15 jaar niets echt veranderen. Nu is het gelukkig wel mooi geregeld.quote:Op maandag 8 september 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
Toen was het best oud
En koud in de winter
Jeugdsentimentquote:Op maandag 8 september 2008 20:54 schreef DaFrenk het volgende:
Zak met broodjes aan je deur toen je opstond en dat dat zwemparadijs
quote:
Ik zou me er prima vermaken denk ikquote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Echt wel! Daarna nooit meer geweest eigenlijk. Misschien toch maar weer eens doen
Geen idee wat zo'n huisje tegenwoordig moet kosten.
Wij hier ook, alleen de laatste jaren 3x naar het buitenland geweestquote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef Yesse het volgende:
JaWij gaan al mn hele leven naar bungalowparken,ik vind het heerlijk!
Gewoon lekker een weekje weg met ouders en opa en oma en het weekend komt vriendlief.quote:Op maandag 8 september 2008 20:57 schreef amaranta het volgende:
Heb je fanilie-midweek ofzo? Feest? Zomaar?
Last minute prijzen lopen wel sterk uiteen. Van 200 tot 500 euro voor een weekendquote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou me er prima vermaken denk ik
En boek last-minute, blijven genoeg huisjes over, en scheelt veeeeel
Tenzij je perse naar een bepaald park wilt, dan is het een gok
Altijd voor de luxe gaan natuurlijkquote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef DaFrenk het volgende:
Last minute prijzen lopen wel sterk uiteen. Van 200 tot 500 euro voor een weekendNouja, zal wel een luxe bungalow zijn dan
![]()
Ik ook, maar jaquote:Krijg er wel veel zin in
Misschien iets voor volgend jaarquote:Op maandag 8 september 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd voor de luxe gaan natuurlijk
Ga niet afwassen op vakantie als we thuis ook een machine hebben
[..]
Ik ook, maar ja
Ja, goeie smoes altijdquote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef DaFrenk het volgende:
Het is dan ook meer voor de kinderen van m'n zus.
quote:
Moet toch ergens, StageSC is te stilquote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
Aardig wat mensen van Stage SC hier te vinden
Drukke avond gehad dus?quote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Seizoen 1 van Bones er doorheen gejast
Daarnaast is tv gewoon tofquote:Op maandag 8 september 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet toch ergens, StageSC is te stil
Heerlijk is dat, zo'n serie lekker achter elkaar kunnen kijkenquote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vanavond iets van 4 of 5 afleveringen gezienben vorige week echt 'begonnen' met veel kijken
Zekerquote:Op maandag 8 september 2008 23:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, zo'n serie lekker achter elkaar kunnen kijken
quote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Ik hou me nog ff in met Friends, anders kijk ik weer hele avonden
Binnenkort maar weer eens beginnen
Paar weken terug weer begonnen, ben nu bij seizoen 6quote:Op maandag 8 september 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Ik hou me nog ff in met Friends, anders kijk ik weer hele avonden
Binnenkort maar weer eens beginnen
Heb je ook een aanwezigheisplicht van 80%?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:11 schreef vdvorst het volgende:
Juj, kom je door file 10 minuten te laat, mag je de les niet meer in....
Denk je dat na de middelbare school wel gehad te hebben, nee hoor, gaan ze lekker mee door op het HBO...
Naja, dan maar ff fokken
Nee, bovendien was die les herhaling, aangezien ik het dus niet gehaald had. Verplicht is hier trouwens niets.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je ook een aanwezigheisplicht van 80%?
Van hetzelfde!quote:
Ahjaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Tabloid het volgende:
Opgelicht.
Niet echt voor mijn doelgroep maar altijd leuk om te zien als ze iemand gaan opzoeken.
Hmm, ik mag graag naar Paul de Leeuw kijken en lig meestal ook wel in een deuk om z'n programma en typetjes. Maar hier vond ik echt niks aanquote:
Die eerste gaan wij waarschijnlijk kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
Herrie aan de Horizon: Koken voor de koningin!
De Rijdende Rechter #6: Paadjes en schuttingen
Klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:30 schreef Tabloid het volgende:
Vandaag is er toch een oplevering?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Klopt.
Maarree.... kssst naar het Blok topic.
Ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
zitten hier nog mensen die lid zijn van tv.com
Tooske?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Tabloid het volgende:
[SBS 6] Wie Ben Ik?
Geef ik zaterdag misschien een kans.
Ik keek het soms ook wel, altijd ruzie met haar toenmalige vriend.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Patty's Posse enzo volgde ik altijd wel.
Dat was altijd zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik keek het soms ook wel, altijd ruzie met haar toenmalige vriend.
Al die klysma's.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Tabloid het volgende:
Of die kuren van Patty op Ibiza in zo'n ander programma.![]()
Poepen in een bakje.
En Rob Stenders.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Volgens mijn deed Kelly daar ook aan mee.
Patty is gewoon te genant voor tv idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:36 schreef Tabloid het volgende:
Of als Patty samen met HenkJan Shownieuws presenteerd, dan zap je langs en blijf je gewoon hangen omdat het zo slecht is.
Ik kijk het niet, maar ik heb de DVD wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef Tabloid het volgende:
En vrijdag begint Mooi! weer de Leeuw weer.
Ik zag het al.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef Etcetera het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
gelukkig maar
* Etcetera haalt opgelucht adem
Ik heb ook de DVD.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar ik heb de DVD wel.
Die heb ik weer niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Erg leuk.
EN ik heb de DVD van DWDD.
Ik ook, alle drie.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die heb ik weer niet.
Wel van Joling & Gordon.
Ik ook.quote:
Ik heb serie 1 wel op DVD, maar de rest nog niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En ik heb serie 1, 2 en 3 van Peking Express op DVD en de VIP serie op videoband die ik nog steeds moet overzetten op DVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |