Vanaf zaterdag wekelijks om 21:30 op SBS 6.quote:Eén van de meest populaire tv-shows keert terug op televisie. Dit najaar brengt familiezender SBS 6 een gloednieuwe serie van Wie ben ik?. In dit humoristische tv-programma nemen twee panels, waarvan er een wordt geleid door Gerard Joling, het tegen elkaar op. Wie ben ik? wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en is vanaf dit najaar te zien bij SBS 6.
Wie ben ik? was sinds 1990 jarenlang met veel succes te zien op de Nederlandse televisie. Het programma betekende ook de doorbraak van tv-ster Wendy van Dijk die in het programma de voorwerpen toonde die de aanwijzingen vormden voor de panelleden.
Gerard en Patty
In Wie ben ik? nemen twee teams van bekende Nederlanders het tegen elkaar op. Gerard Joling is een van de vaste teamcaptains die ieder worden bijgestaan door twee BN’ers. De panelleden krijgen een voor henzelf niet-leesbare tekst op hun desk waarop een naam, persoon of dier staat. Deze omschrijving moet worden geraden door vragen te stellen aan de tegenpartij. Verder worden de kandidaten op weg geholpen door cryptische aanwijzingen.
Tooske
Tooske Ragas presenteert dit amusementsprogramma en zal moeten proberen de BN’ers en vooral de teamcaptains in het gareel te houden. Wie ben ik? is dit najaar te zien bij SBS 6.
Andre van Duin.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit programma met Andre van Duin verpest wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chemisch afval mag je idd niet zomaar ergens dumpen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
Gerard Joling, Patty Brard, en Tooske. Nou... dat zal me een leuk programma worden zeg(!)
Hadden ze die niet met zijn 3-en ergens de rimboe in kunnen sturen ofzo!? Of gaan de natuur-organisaties dan weer zeiken over dierenmishandeling enzo!?
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Chemisch afval mag je idd niet zomaar ergens dumpen.
La Brad ook net als in die tijd Ron en André dat warenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:06 schreef DaFrenk het volgende:
Als ik het goed begrijp is alleen Joling een vast panellid? En dat lijk van een Brad niet? Dan is het misschien nog te doen. M.a.w we gaan het wel kijken dan..
Ja dat begrijp ik, maar in de persberichten (zie op) staat dat enkel Joling vast panellid is, maar we zullen het vanavond en volgende week wel zien. Hoop dat de moeite waard isquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
La Brad ook net als in die tijd Ron en André dat warenAlleen heb je nu Gerard en zij tegen over elkaar.
Och dat wist ik niet ...dat zal toch mooi zijn als Patty geen vaste panellid wordquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar in de persberichten (zie op) staat dat enkel Joling vast panellid is, maar we zullen het vanavond en volgende week wel zien. Hoop dat de moeite waard is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |