nicequote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Bedrijfseconomie aan Hogeschool Zeeland
En hopelijk dit jaar klaar, en dan door naar Schiphol om te beginnen aan de opleiding tot luchtverkeersleider
hey PBquote:
Das inderdaad ideaal, kan ook niet wachtenquote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
nice
ik wil gewoon aan het werkben echt klaar met school
domme projectgroepen altijd, dom huiswerk altijd. Gewoon werken: geld verdienen, thuis komen en niks meer hoeven doen
Oh, jullie 'kennen' elkaar ook alquote:hey PBloop je nou nog steeds stage of alweer
StageSC, wat is dat?quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
toen ik stage liep zat ik in het Stage SC topicen aangezien ik een zwaar relaxte stage had, kon ik daar dagelijks langskomen
Uhm, behoorlijkquote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Stage SC #634 Waar ze de helft wegknippen! da's dat
* Etcetera is stating the obvious
doe je goed iddquote:Op zondag 7 september 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, behoorlijk![]()
Volgens mij ging jij net weg toen ik er kwam![]()
Kijk! Statistieken! Let vooral op de Top10-posters
Maar waarom kom je er nu niet meer dan?
Heel goedquote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef amaranta het volgende:
Hmm ik moet voortaan van boven naar onder lezen en niet van onder naar boven.
Het staat er al
Moeder?quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben drie dagen in de week dictator. Rara wat ben ik dan.
Over mijn dochter valt op dit moment nog weinig te dicteren, die is pas 10 maanden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeder?
Zal wel iets in het onderwijs zijn dan
quote:
Gisteren ook gezienquote:
Ja die vond ik geweldig.quote:Op maandag 8 september 2008 07:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gisteren ook gezienWas eigenlijk toch wel verrassend leuk. Dat meisje met dat ijsje
"Heb je er écht niet van gegeten?" Nee! " Wat is dat witte dat op je kin dan?" "Witte geit!" "Geit?" "Jaa witte geit, dat moet mijn moeder een keer weghalen" "Hoe komt dat er dan?" "Dat weet ik helemaaaal niet"
Jaquote:Op maandag 8 september 2008 09:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja die vond ik geweldig.![]()
''Ik moest maar weer eens gaan''
Inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaZe was ook in de volle overtuiging dat Wendy haar totaaaaal niet door had
Wat is er mis met dat de wekker om 6.00 gaat? Oh .. je bedoelt dat je er daarna ook uit moet en werkzaamheden moet verrichtenquote:
anders gaat bij mij de wekker echt niet om 6u hoorquote:Op maandag 8 september 2008 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat de wekker om 6.00 gaat? Oh .. je bedoelt dat je er daarna ook uit moet en werkzaamheden moet verrichten
* Etcetera is jaloersquote:Op maandag 8 september 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is zeg maar midden in de nacht![]()
Ik vond half 10 al te vroeg vanmorgen
Ben om half 11 weggegaan, en om 16.00 uur weer thuisquote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera is jaloers
ben gelukkig wel om half 2 vrij
De Wereld Draait Doorquote:Op maandag 8 september 2008 14:00 schreef amaranta het volgende:
School
Heb net mijn jas bij de tandarts laten hangenNu kan ik vanmiddag of morgen weer terug
Wat is er vanavond op tv?
Nee, nee, nee en nee.quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door
Radar
Westermans Nieuwe Wereld
Flikken Maastricht
Dat is mijn programma
quote:Op maandag 8 september 2008 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nee, nee en nee.
Dat is wat ik in ieder geval niet ga kijken.
Moet ze maar niet zo'n stom kutprogramma presenteren.quote:
Zo zwaar dat ze nooit meer op tv komtquote:Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat Bridget een zware en pijnlijke bevalling heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |