abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64191803
Heb de voorstelling (Joko 79) in het theater gezien en kan zeker iedereen aanraden om zometeen te kijken.

Deze man is ERG goed won Cameretten in 2006.

pi_64192581
Ik heb 'm zojuist maar opgezet, aangezien m'n dvd-brander momenteel geen schijfjes wil uitpoepen met 'n film erop
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:33:59 #3
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64192832
mwoah, het gaat
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:40:03 #4
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64193043
fuck it, hij gaat zo over op Akira Kurosawa's Ran op Ned 2...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:41:55 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64193101
Hij is wel erg flauw.
pi_64193245
Ik vind hem wel meevallen tot nu toe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64193492
Ik vind het wel verfrissend.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 21 december 2008 @ 00:03:12 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64193862
Ik haak alsnog af. Te flauw aan het worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64194172
Wat een idioot. Zo niet leuk
pi_64194198
Ik vond het leuk, veel beter als die hans teeuwen enzo
pi_64194621
Wel aardig maar niet je van het. Had sommige goed opgebouwde grappen maar ging teveel goedkoop scoren. De rode draad was een beetje 'Borat' stijl maar wel te volgen.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_64195784
Zijn stijl/grappen/toon vond ik veel lijken op die van Jan Jaap van der Wal. Niet leuk dus.
pi_64196136
beter dan jj van der w
pi_64200398
Komt dit op uitzendinggemist?
pi_64202218
Ging wel, er zijn leukere cabaretiers. Beter dan Hans Teeuwen en JanJaap van der Wal iig.
pi_64202579
Hmmmm jammer van de gematigde reacties had ik niet verwacht eigenlijk.
Ik vond het erg goed (al moest ik niet zo vaak meer lachen omdat ik sommige stukken al drie keer gezien heb inmiddels). Hij miste in deze uitzending wel de stukken uit Cameretten. Die waren nog beter. Maar ach
pi_64203230
Ik vond hem best goed. Vooral het begin was sterk, alleen halverwege kakte het een beetje in.

Grappiger dan Najib Amhali i.i.g.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64203402
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmmm jammer van de gematigde reacties had ik niet verwacht eigenlijk.
Ik vond het erg goed (al moest ik niet zo vaak meer lachen omdat ik sommige stukken al drie keer gezien heb inmiddels). Hij miste in deze uitzending wel de stukken uit Cameretten. Die waren nog beter. Maar ach
Ik merk (hier bijvoorbeeld) dat iets al redelijk snel helemaal kut gevonden wordt. Zonder enige nuance.
De voorstukjes die ik van hem zag waren veelbelovend, dat grapje bij DWDD ook. Daarom wil ik het
wel terugzien.

Ronald Goedemondt is ook een goede nieuwkomer.
pi_64203935
Aantal stukken gezien, mwah wat aardige momenten en leuke observaties e.d. Vond hem bij vlagen wel sterk. Maar wat me tegenstond aan hem was dat ie een arrogante uitstraling heeft en hij heeft soms die "JJ vd Wal en ik ga even iets moralistisch zeggen"-houding over zich...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64220650
Zat niet echt een verhaal in. Op z'n adoptie na, veel losse grappen. En die vond ik vaak ook niet erg leuk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64271618
net gezien, { opgenomen } ondertussen tuig ik mijn 57 cm kerstboom op, daar had ik meer plezier van als van alweer cabaret op TV, het verveeld me hoeveel er van die gasten voorbij komen, dadelijk weer die Blaaskaak Van t Hek, ik kijk niet meer,

Waarom vervelen mij die gasten rond de { feestdagen } kunnen ze niet hun eigen partner vervelen , thuis, zoals wij allemaal doen?
De Puta Madre
pi_64460857
Nu pas teruggekeken, een paar aardige stukken, maar over het algemeen vind ik 'm niet heel grappig.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')