Heb jij ook eens de fipo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Wanneer faalt Uri niet?![]()
Omdat het zo triest was vond ik het toch wel komisch om te kijken. Je prikte zo door al die ordinaire goocheltrucs heen namelijk
Hm.. iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat er van de nieuwe Uri Geller ook een dvd is.
Ik vraag me echt af wie dat koopt.
Ow.. inderdaadquote:
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
Of de baby fluisteraar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Mooie naamquote:
Geef mij maar Derren Brown, die komt er tenminste voor uit dat het nep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Dat ga je doen?quote:
't Is gewoon een commerciëel bedrijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef northernlight81 het volgende:
Dan spoor je echt niet, als je daar geld voor gaat betalen. Heel dat Geenstijl is 1 grote grap, kan je toch niet serieus nemen. Enige leuke zijn die filmpjes op dumpert af en toe.
Denk het niet, voel je vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ook ff kijken
Is er al een topic van?
Topverkopers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Denk het niet, voel je vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |