Heb jij ook eens de fipo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Wanneer faalt Uri niet?![]()
Omdat het zo triest was vond ik het toch wel komisch om te kijken. Je prikte zo door al die ordinaire goocheltrucs heen namelijk
Hm.. iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat er van de nieuwe Uri Geller ook een dvd is.
Ik vraag me echt af wie dat koopt.
Ow.. inderdaadquote:
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
Of de baby fluisteraar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Mooie naamquote:
Geef mij maar Derren Brown, die komt er tenminste voor uit dat het nep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Dat ga je doen?quote:
't Is gewoon een commerciëel bedrijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef northernlight81 het volgende:
Dan spoor je echt niet, als je daar geld voor gaat betalen. Heel dat Geenstijl is 1 grote grap, kan je toch niet serieus nemen. Enige leuke zijn die filmpjes op dumpert af en toe.
Denk het niet, voel je vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ook ff kijken
Is er al een topic van?
Topverkopers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Denk het niet, voel je vrij.
Was leuk!quote:
Het houdt de mods van de straatquote:
een soort FOk dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef northernlight81 het volgende:
Het is een verzamelplaats voor alle jeugdige meelopers en napraters bij elkaar.
Bij mijn loopt het er soms ook wel uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Dat heb ik met mn jetlag dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik met mn jetlag dus
Ben net wakker
7 uur tijdsverschil merk je welquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehad![]()
3 weken Guatemalaquote:Maaruh, kan het gemist hebben; waar ben je eigenlijk op vakantie geweest dan?
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
2de rondje kaakchirurg. Beviel wat minder goed dan de eerste, heb er meer last van
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheh ja, dat was ook een prachtig seizoen. Bij die opdracht zat hij met Lottie Hellingman (oid) in de locomotief en moest Lottie naar het volgende station vragen aan wandelaars langs het spoor. Begon ze eerst met "Hello ..." en toen waren de mensen al voorbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Etcetera het volgende:
DaaromHeb ooit eens de aflevering met Marc Marie gezien (geloof ik
) in de trein en dat ze dingen moesten zien of pakken ofzo
Heb me slap gelachen
Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Vet-Boter het volgende:
ik heb stukje gekeken vond het wel gaan.
Hmja, alleen maar wat hoogtepunten uit de marathonuitzending toch?quote:
Top 12 dus.quote:Paul de Leeuw Top 12 Ned 3
In de televisiemarathon van 29 november is een, door het publiek gekozen, Top 12 bekend gemaakt van fragmenten uit Pauls carrière
Vanavond de nummers 12 t/m 7
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengenquote:
Was toch toen Sinterklaas er was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengen
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal welquote:
Oh, dat met die missen ben ik dan alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal wel
Er worden om mindere redenen topics geopend, dus waarom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
quote:
Goeie call!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.quote:Matthijs van Nieuwkerk anti Peter R. de Vries
AMSTERDAM - Het tv-moment van het jaar komt, wat presentator Matthijs van Nieuwkerk betreft, niet van Peter R. de Vries.
Matthijs' grote favoriet van de verkiezing, die zaterdagavond plaatsvindt, is niet de ontmaskering van Joran van der Sloot (Peter R. de Vries) en ook niet die van GeenStijl.tv met Ella Vogelaar, meldt RTL Boulevard.
Het favoriete moment van Matthijs laat een vrouw zien die de hele dag naar de bouw van een moskee kijkt.
"Achter dat moment zit een pijlloze diepte van eenzaamheid en verveling. Dit moment ontrooerde mij en maakt me aan het lachen", vindt hij.
Ik zag er vanmiddag ook heel veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geschaatstGing een stuk beter dan gisteren, toen had ik noren aan. Kunstschaatsen ftw! (of eigenlijk: alle schaatsen die versteviging en steun rond de enkels geven
) Het was gezellig, lekker druk
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.![]()
Telegraaf.
tv moment van het jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Avond
Wat is er nog vanavond, nu MWDL klaar is?
Uhquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!
'Middagquote:
Ow, vond hem stuk beter deze weekquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Tabloid het volgende:
Saai.
Het hele parcour is bijna het zelfde als de vorige keer.
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef IJsbergsla het volgende:
Avond![]()
Die dikke knul net die fan is van Frans Bauer
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schutquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schut
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
'Avond
Zo even het e.e.a. terugkijken van gisteren nog
Oeh dat ga ik ook vandaag doenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |