abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64684573
Goedemiddag.
pi_64684588
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Tabloid het volgende:
Goedemiddag.
Hey Tab!

Ik dacht dat je ingesneeuwd was
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_64684662
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hey Tab!

Ik dacht dat je ingesneeuwd was
Nee. Wel bevroren.

Koud zeg.
pi_64684706
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:55 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Nee. Wel bevroren.

Koud zeg.
Inderdaad, maar vond het wel lekker buiten Alleen bij binnenkomst is het dan gelijk zo bloedheet Maar hier is het voor de rest echt prachtig.. sneeuw
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_64684746
Hier ligt heel weinig sneeuw. En ik vond het heerlijk om binnen te komen. Lekker warm.
pi_64688447
Wel mooi die sneeuw, maar vind het vooral heel lastig. Op de fiets door die drap heen.
Maar voor de jeugd is het vooral erg leuk, dus vind het voor een keer wel oke. Vond het vroeger ook geweldig om met al die volwassen en kinderen in de straat een groot sneeuwballen gevecht te doen.
pi_64689144
Tering zeg:
http://www.nu.nl/algemeen/1893993/extreme-vorst-verwacht.html

Misschien -15 in het zuidoosten (waar ik woon). En mijn auto is kapot dus moet vanavond fietsen naar mijn werk en vannacht weer terug .

Fiets+koud+man = geen goede combinatie.
pi_64689388
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef northernlight81 het volgende:
Tering zeg:
http://www.nu.nl/algemeen/1893993/extreme-vorst-verwacht.html

Misschien -15 in het zuidoosten (waar ik woon). En mijn auto is kapot dus moet vanavond fietsen naar mijn werk en vannacht weer terug .

Fiets+koud+man = geen goede combinatie.
Zo dan! -15 Ik woon ook in het zuidoosten. Ben benieuwd! Voor het verkeer is het inderdaad niks. Ik hoef vandaag en morgen gelukkig nergens naar toe, woensdag weer wel.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:12:05 #259
202348 Susi
Temple of Love
pi_64692968
Hier is het momenteel al -10 haha ! Echt lange broeken, sokken en truien aan. En goede redens voor warme chocolademelk met slagroom
pi_64693856
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Hier is het momenteel al -10 haha ! Echt lange broeken, sokken en truien aan. En goede redens voor warme chocolademelk met slagroom
Waar zit jij, Siberië?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:51:07 #261
202348 Susi
Temple of Love
pi_64694867
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Waar zit jij, Siberië?
Stockholm

Maar ik heb weer geen sneeuw.
pi_64701776
'Avond
pi_64701822
Aveund.
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 20:23:42 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64701857
Morgen RTL 5 22:20 Burn notice
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_64704065
quote:
Wat gaat er nu gebeuren, Adriaan ik ben zo bang
ik word zo zenuwachtig wat zijn ze nou van plan?
Maak jij je nou geen zorgen het komt best voor elkaar
Dit is gewoon een misverstand dus droog je tranen maar

Zo heren, gaat u zitten en vertelt u nu maar op
waar is de diamant nu, waar heeft u hem verstopt?
ontkennen heeft geen zin meer ze hebben u gezien
er zijn genoeg getuigen er waren er wel tien

Agent, 't is een vergissing wij hebben niets gedaan
wij kwamen uit de dierentuin wilden naar huis toe gaan
toen zei ik tegen Adriaan kijk nou eens wat daar gaat
er liep een man als clown verkleed en een als acrobaat

Dat sprookje wat u daar vertelt dat maakt u ons niet wijs
je bent door iedereen herkent dat is genoeg bewijs
ontkennen heeft geen zin meer dus geeft u het maar op
waar is de diamant nu? waar heeft u hem verstopt?

Agent moet u goed horen wij hebben niets gedaan
en hebben met die diefstal helemaal niets uit te staan
wij zijn een clown en acrobaat en hebben niets gepikt
En wie zegt dat wij dieven zijn
nou die is mooi getikt!!
pi_64719370
Goedemorgen.
pi_64719701
Goedemorgen!

Time Team is weer begonnen

Nu even de auto sneeuw en ijsvrij maken
pi_64719801
Is er veel sneeuw gevallen?
pi_64720279
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Tabloid het volgende:
Is er veel sneeuw gevallen?
Vannacht niet meer, maar omdat ik gisteren de auto niet nodig had ligt er een flink pak sneeuw op.
pi_64720947
In Noord-Holland ligt weer niks.
pi_64727964
Zo, sommige wegen in Duitsland waren bijzonder slecht begaanbaar, dat valt tegen van die Duitsers die normaal hun wegen toch behoorlijk goed op orde hebben. Maar ben weer veilig thuis

Tis wel prachtig hoor Vergeet elke keer m'n camera mee te nemen, want heb veel mooie plaatjes gezien.
pi_64728761
Die hebben toch ook agressiever strooizout ofzo. Dat was een tijd terug bij die Fiat Croma, waarbij de voorvering afbrak. In bijna heel Europa werden die toen teruggeroepen voor anderen veren, behalve in Nedelrand omdat wij ander strooizout hebben. Zoiets maakte ze er bij Fiat van dan, waarschijnlijk hebben ze puur op basis van kosten-baten beslist dat 1 of 2 doden hier minder geld kost dan alles preventief vervangen.
pi_64729112
Klopt ja, dat verschilt inderdaad.
pi_64735475
Goedemiddag.
pi_64735715
Nouja, bijna avond.

Waar overigens niet veel bijzonders op TV is. Al komt Sextet, wel een aardige film, maar aangezien ik die al ken zal ik misschien zelf maar wat opzetten
pi_64735780
Weer thuis, dus ik zal ook weer eens posten
Nieuwe Rijdende Rechter vanavond
En donderdag WIDM
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 17:18:18 #277
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64735786
Had ik Burn Notice al aangeprezen hier? Ja? Mooi, doe ik het nog een keer: vanavond, RTL5, 20 over tien
With four other people
And aliens
pi_64735808
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
Weer thuis, dus ik zal ook weer eens posten
Nieuwe Rijdende Rechter vanavond
En donderdag WIDM
Welkom terug.

Hoe was het?
pi_64737568
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Welkom terug.

Hoe was het?
In 1 woord: Geweldig Zoveel gezien en gedaan, het is niet samen te vatten
pi_64759325
Goedemorgen
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2009 @ 12:34:46 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64765318
Ik denk dat Burn Notice het niet lang gaat redden op de Nederlandse televisie Duurde daadwerkelijk van twintig over tien tot even na twaalven Dat is toch veel te lang voor een serie lijkt me.
With four other people
And aliens
pi_64770825
Waren het twee afleveringen achter elkaar dan?

Dat zie je wel vaker ja met die gecancelde series, hoewel het voor nieuwe kijkers misschien niet leuk is. Maar voor fans is het wel fijn. Was laatst ook met Jericho op Veronica. Heb ik toch met veel plezier 2 seizoen van gekeken met elke week twee afleveringen.

Maandag met m'n nieuwe baan beginnen Woei!
pi_64770905
Succes DaFrenk!
Maandag begint ook 24 seizoen 7
Waarschijnlijk dinsdag te downloaden dan.
4 eps in 2 dagen geloof ik zelfs.
pi_64771123
Dankje!

24 nooit gekeken eigenlijk, is het zeker verstandig om met seizoen 1 te beginnen? Of valt dat wel mee?
pi_64771416
Ik denk dat het wel meevalt, want er zitten buiten de hoofdrolspeler (Jack Bauer) maar heel weinig personages meer in uit seizoen 1 (2 ofzo).
pi_64771585
Aha

Nouja, met een nieuwe serie begin ik sowieso liever vooraan. En 6 seizoenen valt op zich wel mee Misschien dat ik hem toch eens ga proberen dan Als het al 7 seizoenen mee gaat, is het blijkbaar niet slecht. Alhoewel, Smallville is nu in 8e seizoen bezig en dat ging toch ook wel bergaf.
pi_64771968
Goeiemorgen! (zo voelt het )

Deeltje 14 is in zicht!

Vanavond de eerste aflevering van Topverkopers met Jort K.
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64772014
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Deeltje 14 is in zicht!
pi_64772033
Dat vind ik met 24 eigenlijk niet, alleen laatste seizoen viel tegen. Maar het gaat om Jack Bauer, die werkt bij CTU (couter terrorist Unit). Elk seizoen bestaat uit 1 dag. De afleveringen duren precies 1 uur met reclame (42 minuten zonder) en zijn realtime. 24 afleveringen per seizoen dus.
Elk seizoen is er dus een andere terroristische dreiging.

Bijvoorbeeld Prison break of Heroes gaat verder met nagenoeg dezelfde cast waar ze dan een nieuw verhaal rondom gaan bedenken. Dat is bij 24 niet, er gaan regelmatig werknemers van CTU weg of dood, eigenlijk alleen Jack Bauer blijft altijd.
pi_64772096
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef DaFrenk het volgende:
Dankje!

24 nooit gekeken eigenlijk, is het zeker verstandig om met seizoen 1 te beginnen? Of valt dat wel mee?
Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64772466
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dat vind ik met 24 eigenlijk niet, alleen laatste seizoen viel tegen. Maar het gaat om Jack Bauer, die werkt bij CTU (couter terrorist Unit). Elk seizoen bestaat uit 1 dag. De afleveringen duren precies 1 uur met reclame (42 minuten zonder) en zijn realtime. 24 afleveringen per seizoen dus.
Elk seizoen is er dus een andere terroristische dreiging.

Bijvoorbeeld Prison break of Heroes gaat verder met nagenoeg dezelfde cast waar ze dan een nieuw verhaal rondom gaan bedenken. Dat is bij 24 niet, er gaan regelmatig werknemers van CTU weg of dood, eigenlijk alleen Jack Bauer blijft altijd.
Aha Klinkt interessant
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.
Juist ja, dan gaan we met S01E01 beginnen
pi_64774492
quote:
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.
Toch eens kijken iig Als ik het niet vergeet tenminste.
pi_64775897
quote:
Oh, ook ff kijken
Is er al een topic van?
pi_64776017
Lijkt me een leuk programma van Jort K. Ga het opnemen.
pi_64776122
Goedemiddag.
pi_64776143
quote:
Uri Geller himself heeft zojuist het tweede seizoen van De Nieuwe Uri Geller aan de pers gepresenteerd. Een nieuw seizoen, dat betekent ook nieuwe stunts. Volgens de mentalist worden de acts dit jaar gevaarlijker en spraakmakender dan ooit. “Ik heb een dvd gezien met repetities. Het is mindblowing, Nederland zal van verbazing achterover vallen”, belooft hij. Uri voerde bij de presentatie ook alvast een nieuwe thuisact uit - alleen mislukte dat.

De thuisact is één van de hoogtepunten van het programma. Halverwege de show creëert Uri interactie door experimenten uit te voeren die je thuis mee kunt doen, of waarvan je thuis iets merkt. Vorig jaar liet hij honderden mensen lepeltjes buigen, gingen klokken weer werken en sprongen theelepels van de televisie af. Voor dit tweede seizoen heeft hij nieuwe acts voorbereid.

Op verzoek van SBS 6 deed hij alvast één act bij de presentatie. Hij nam een paar zaadjes van radijsjes in zijn hand en riep: ‘groeien!’. Ook enkele aanwezige journalisten moesten de zaadjes in hun hand houden. De bedoeling was dat het zaadje ter plekke zou ontspruiten, maar dat gebeurde dus niet. Geller kondigde van te voren al aan dat het mogelijk niet zou lukken. “Er zijn hier te weinig mensen. Ik heb een man of 300 nodig die allemaal ‘groeien’ roepen. Straks in de studio lukt het vast wel - ook bij de mensen thuis!”
pi_64776271
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef Tabloid het volgende:

[..]
Las het net ja
pi_64776313
Ik ga dit jaar niet meer kijken.
Vorig jaar twee shows gezien en vond het toen al saai worden.
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2009 @ 16:57:24 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64776620
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef DaFrenk het volgende:
Waren het twee afleveringen achter elkaar dan?
Was gewoon de eerste aflevering, niet meer niet minder. (Alhoewel ik dat laatste niet zeker weet, heb het laatste kwartier niet gekeken )
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef Tabloid het volgende:

[..]
Och Uri, weet je wat: STERF!!!

With four other people
And aliens
pi_64776752
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef Etcetera het volgende:

[..]