Hey Tab!quote:
Nee. Wel bevroren.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hey Tab!
Ik dacht dat je ingesneeuwd was
Inderdaad, maar vond het wel lekker buitenquote:
Zo dan! -15quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef northernlight81 het volgende:
Tering zeg:
http://www.nu.nl/algemeen/1893993/extreme-vorst-verwacht.html
Misschien -15 in het zuidoosten (waar ik woon). En mijn auto is kapot dus moet vanavond fietsen naar mijn werk en vannacht weer terug.
Fiets+koud+man = geen goede combinatie.
Waar zit jij, Siberië?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Hier is het momenteel al -10 haha ! Echt lange broeken, sokken en truien aan. En goede redens voor warme chocolademelk met slagroom
quote:Wat gaat er nu gebeuren, Adriaan ik ben zo bang
ik word zo zenuwachtig wat zijn ze nou van plan?
Maak jij je nou geen zorgen het komt best voor elkaar
Dit is gewoon een misverstand dus droog je tranen maar
Zo heren, gaat u zitten en vertelt u nu maar op
waar is de diamant nu, waar heeft u hem verstopt?
ontkennen heeft geen zin meer ze hebben u gezien
er zijn genoeg getuigen er waren er wel tien
Agent, 't is een vergissing wij hebben niets gedaan
wij kwamen uit de dierentuin wilden naar huis toe gaan
toen zei ik tegen Adriaan kijk nou eens wat daar gaat
er liep een man als clown verkleed en een als acrobaat
Dat sprookje wat u daar vertelt dat maakt u ons niet wijs
je bent door iedereen herkent dat is genoeg bewijs
ontkennen heeft geen zin meer dus geeft u het maar op
waar is de diamant nu? waar heeft u hem verstopt?
Agent moet u goed horen wij hebben niets gedaan
en hebben met die diefstal helemaal niets uit te staan
wij zijn een clown en acrobaat en hebben niets gepikt
En wie zegt dat wij dieven zijn
nou die is mooi getikt!!
Vannacht niet meer, maar omdat ik gisteren de auto niet nodig had ligt er een flink pak sneeuw op.quote:
Welkom terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
Weer thuis, dus ik zal ook weer eens posten![]()
Nieuwe Rijdende Rechter vanavond![]()
En donderdag WIDM
quote:
Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef DaFrenk het volgende:
Dankje!![]()
24 nooit gekeken eigenlijk, is het zeker verstandig om met seizoen 1 te beginnen? Of valt dat wel mee?
Ahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dat vind ik met 24 eigenlijk niet, alleen laatste seizoen viel tegen. Maar het gaat om Jack Bauer, die werkt bij CTU (couter terrorist Unit). Elk seizoen bestaat uit 1 dag. De afleveringen duren precies 1 uur met reclame (42 minuten zonder) en zijn realtime. 24 afleveringen per seizoen dus.
Elk seizoen is er dus een andere terroristische dreiging.
Bijvoorbeeld Prison break of Heroes gaat verder met nagenoeg dezelfde cast waar ze dan een nieuw verhaal rondom gaan bedenken. Dat is bij 24 niet, er gaan regelmatig werknemers van CTU weg of dood, eigenlijk alleen Jack Bauer blijft altijd.
Juist ja, dan gaan we met S01E01 beginnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.
Toch eens kijken iigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van Topverkopers met Jort K.
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.![]()
Oh, ook ff kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van Topverkopers met Jort K.
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.![]()
quote:Uri Geller himself heeft zojuist het tweede seizoen van De Nieuwe Uri Geller aan de pers gepresenteerd. Een nieuw seizoen, dat betekent ook nieuwe stunts. Volgens de mentalist worden de acts dit jaar gevaarlijker en spraakmakender dan ooit. “Ik heb een dvd gezien met repetities. Het is mindblowing, Nederland zal van verbazing achterover vallen”, belooft hij. Uri voerde bij de presentatie ook alvast een nieuwe thuisact uit - alleen mislukte dat.
De thuisact is één van de hoogtepunten van het programma. Halverwege de show creëert Uri interactie door experimenten uit te voeren die je thuis mee kunt doen, of waarvan je thuis iets merkt. Vorig jaar liet hij honderden mensen lepeltjes buigen, gingen klokken weer werken en sprongen theelepels van de televisie af. Voor dit tweede seizoen heeft hij nieuwe acts voorbereid.
Op verzoek van SBS 6 deed hij alvast één act bij de presentatie. Hij nam een paar zaadjes van radijsjes in zijn hand en riep: ‘groeien!’. Ook enkele aanwezige journalisten moesten de zaadjes in hun hand houden. De bedoeling was dat het zaadje ter plekke zou ontspruiten, maar dat gebeurde dus niet. Geller kondigde van te voren al aan dat het mogelijk niet zou lukken. “Er zijn hier te weinig mensen. Ik heb een man of 300 nodig die allemaal ‘groeien’ roepen. Straks in de studio lukt het vast wel - ook bij de mensen thuis!”
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef DaFrenk het volgende:
Waren het twee afleveringen achter elkaar dan?
Och Uri, weet je wat: STERF!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |