Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Vet-Boter het volgende:
ik heb stukje gekeken vond het wel gaan.
Hmja, alleen maar wat hoogtepunten uit de marathonuitzending toch?quote:
Top 12 dus.quote:Paul de Leeuw Top 12 Ned 3
In de televisiemarathon van 29 november is een, door het publiek gekozen, Top 12 bekend gemaakt van fragmenten uit Pauls carrière
Vanavond de nummers 12 t/m 7
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengenquote:
Was toch toen Sinterklaas er was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengen
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal welquote:
Oh, dat met die missen ben ik dan alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal wel
Er worden om mindere redenen topics geopend, dus waarom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
quote:
Goeie call!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.quote:Matthijs van Nieuwkerk anti Peter R. de Vries
AMSTERDAM - Het tv-moment van het jaar komt, wat presentator Matthijs van Nieuwkerk betreft, niet van Peter R. de Vries.
Matthijs' grote favoriet van de verkiezing, die zaterdagavond plaatsvindt, is niet de ontmaskering van Joran van der Sloot (Peter R. de Vries) en ook niet die van GeenStijl.tv met Ella Vogelaar, meldt RTL Boulevard.
Het favoriete moment van Matthijs laat een vrouw zien die de hele dag naar de bouw van een moskee kijkt.
"Achter dat moment zit een pijlloze diepte van eenzaamheid en verveling. Dit moment ontrooerde mij en maakt me aan het lachen", vindt hij.
Ik zag er vanmiddag ook heel veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geschaatstGing een stuk beter dan gisteren, toen had ik noren aan. Kunstschaatsen ftw! (of eigenlijk: alle schaatsen die versteviging en steun rond de enkels geven
) Het was gezellig, lekker druk
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.![]()
Telegraaf.
tv moment van het jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Avond
Wat is er nog vanavond, nu MWDL klaar is?
Uhquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!
'Middagquote:
Ow, vond hem stuk beter deze weekquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Tabloid het volgende:
Saai.
Het hele parcour is bijna het zelfde als de vorige keer.
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef IJsbergsla het volgende:
Avond![]()
Die dikke knul net die fan is van Frans Bauer
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schutquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schut
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
'Avond
Zo even het e.e.a. terugkijken van gisteren nog
Oeh dat ga ik ook vandaag doenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin in
Wat deed ie ?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |