Heb jij ook eens de fipo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Wanneer faalt Uri niet?![]()
Omdat het zo triest was vond ik het toch wel komisch om te kijken. Je prikte zo door al die ordinaire goocheltrucs heen namelijk
Hm.. iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat er van de nieuwe Uri Geller ook een dvd is.
Ik vraag me echt af wie dat koopt.
Ow.. inderdaadquote:
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
Of de baby fluisteraar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Mooie naamquote:
Geef mij maar Derren Brown, die komt er tenminste voor uit dat het nep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Dat ga je doen?quote:
't Is gewoon een commerciëel bedrijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef northernlight81 het volgende:
Dan spoor je echt niet, als je daar geld voor gaat betalen. Heel dat Geenstijl is 1 grote grap, kan je toch niet serieus nemen. Enige leuke zijn die filmpjes op dumpert af en toe.
Denk het niet, voel je vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ook ff kijken
Is er al een topic van?
Topverkopers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Denk het niet, voel je vrij.
Was leuk!quote:
Het houdt de mods van de straatquote:
een soort FOk dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef northernlight81 het volgende:
Het is een verzamelplaats voor alle jeugdige meelopers en napraters bij elkaar.
Bij mijn loopt het er soms ook wel uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Dat heb ik met mn jetlag dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik met mn jetlag dus
Ben net wakker
7 uur tijdsverschil merk je welquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehad![]()
3 weken Guatemalaquote:Maaruh, kan het gemist hebben; waar ben je eigenlijk op vakantie geweest dan?
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
2de rondje kaakchirurg. Beviel wat minder goed dan de eerste, heb er meer last van
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheh ja, dat was ook een prachtig seizoen. Bij die opdracht zat hij met Lottie Hellingman (oid) in de locomotief en moest Lottie naar het volgende station vragen aan wandelaars langs het spoor. Begon ze eerst met "Hello ..." en toen waren de mensen al voorbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Etcetera het volgende:
DaaromHeb ooit eens de aflevering met Marc Marie gezien (geloof ik
) in de trein en dat ze dingen moesten zien of pakken ofzo
Heb me slap gelachen
Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Vet-Boter het volgende:
ik heb stukje gekeken vond het wel gaan.
Hmja, alleen maar wat hoogtepunten uit de marathonuitzending toch?quote:
Top 12 dus.quote:Paul de Leeuw Top 12 Ned 3
In de televisiemarathon van 29 november is een, door het publiek gekozen, Top 12 bekend gemaakt van fragmenten uit Pauls carrière
Vanavond de nummers 12 t/m 7
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengenquote:
Was toch toen Sinterklaas er was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ooh dat zijn die momenten die die Missen langs kwamen brengen
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal welquote:
Oh, dat met die missen ben ik dan alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja precies. En toen kwamen die Missen van elke provincie met enkel een foto van dat moment. Nu gaan we die momenten dus zien. Tja, de echte fans kennen ze natuurlijk allemaal wel
Er worden om mindere redenen topics geopend, dus waarom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
quote:
Goeie call!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik een topic open waarin ik oproep om met z'n allen tegen de tv te roepen dat Yuri Geller mag omvallen
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.quote:Matthijs van Nieuwkerk anti Peter R. de Vries
AMSTERDAM - Het tv-moment van het jaar komt, wat presentator Matthijs van Nieuwkerk betreft, niet van Peter R. de Vries.
Matthijs' grote favoriet van de verkiezing, die zaterdagavond plaatsvindt, is niet de ontmaskering van Joran van der Sloot (Peter R. de Vries) en ook niet die van GeenStijl.tv met Ella Vogelaar, meldt RTL Boulevard.
Het favoriete moment van Matthijs laat een vrouw zien die de hele dag naar de bouw van een moskee kijkt.
"Achter dat moment zit een pijlloze diepte van eenzaamheid en verveling. Dit moment ontrooerde mij en maakt me aan het lachen", vindt hij.
Ik zag er vanmiddag ook heel veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geschaatstGing een stuk beter dan gisteren, toen had ik noren aan. Kunstschaatsen ftw! (of eigenlijk: alle schaatsen die versteviging en steun rond de enkels geven
) Het was gezellig, lekker druk
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat Matthijs een ander fragment leuker vindt is hij meteen anti Peter R.![]()
Telegraaf.
tv moment van het jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef Piles het volgende:
Avond
Wat is er nog vanavond, nu MWDL klaar is?
Uhquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!
'Middagquote:
Ow, vond hem stuk beter deze weekquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Tabloid het volgende:
Saai.
Het hele parcour is bijna het zelfde als de vorige keer.
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef IJsbergsla het volgende:
Avond![]()
Die dikke knul net die fan is van Frans Bauer
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schutquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je bedoeld bij "Ik wed dat ik het kan"? Kwam er toevallig langs bij het zappen ja. Had hij het gehaald of niet?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schut
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
'Avond
Zo even het e.e.a. terugkijken van gisteren nog
Oeh dat ga ik ook vandaag doenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste aflevering WIDM maar eens teruggekeken, heb er weer zin in
Wat deed ie ?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gehaald maar zette zichzelf kansloos voor schut
Kijk zo hoort het. Mooi een uur of 11 opstaan, dan rustig ontbijten en lekker rond 12 uur naar school.quote:
Liedjes raden van Frans Bauer wat ik zo snel kon zien.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera vraagt zich af waar ze haar shotgun ook alweer gelaten heeft.....
Ik was er een keertje bij dat ze hier in de buurt waren om prijzen uit te reiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
[Gastonmodus] Goooooooeeeedeavond ! [/Gastonmodus]
Ik zag net in je fobo dat je in het buitenland zit. Jij kijkt dus alles online?quote:
Als ik het kan terugkijken wel ja =).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zag net in je fobo dat je in het buitenland zit. Jij kijkt dus alles online?
Ho ho hoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.
Susi ik zag dat je bij Herman op school zat.
Ja zulke mensen vragen er ook geld voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Ho ho hoij zat weel een paar niveaus lager heur
Hij was op dezelfde scholengemeenschap, maar er destijds al af maar toen hij net voor de eerste keer bij Idols langs kwam, kwam hij dat ook meteen vertellen bij ons op school. Toen was hij nog (enigszins) hip. Werden alle stoelen van het podium afgehaald zodat hij er op kon dansen
En hij danste voorheen altijd in de Vernes. Kregen we nog uitnodigingen mee om bij de opnames van zijn clip met Johan Vleminx te doen. Tegenwoordig schijnt hij er geld voor te vragen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja zulke mensen vragen er ook geld voor.
Waar is Prem trouwens bekend van ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand nog naar dat programma van Prem gekeken gisteren? Was er wel nieuwsgierig naar, ook al heb ik niet veel met Prem.
Zijn vorige programma was naar 'm zelf genoemd: PREMtime.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar is Prem trouwens bekend van ?
Toen ik 'm in de Paul de Leeuw marathon zag, kende ik 'm van gezicht maar ik wist totaal niet waarvan.
* Etcetera pakt nou echt de shotgunquote:
Topverkopers!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond ook TopverkopersDa's een tof programma, 20:30 op NED 3.
Jij denkt; ik gooi 'm er nog eens inquote:
Tweakersquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh god ik word steeds meer nerdIk zit erover te denken om een account op Tweakers te nemen
In principe hebben we zo´n 25 mensen nodig. Mocht dat aantal niet bereikt worden (wat ik eigenlijk ook niet verwacht, maar je weet nooit), gaan er waarschijnlijk vijf uit en dan is het aantal al wat haalbaarder hoop ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:Wanneer wordt er begonnen eigenlijk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij denkt; ik gooi 'm er nog eens in
*Telekids flashbacksquote:
Volgende week een drukke week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef Susi het volgende:
Tabloid, wil jij nog meedoen /winkwink/
Jaaaaquote:
Harrie is de schrik van elke cowboy, Harrie is de allerwildste hengst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Harrie is de allerwildste heeengst jihaaa!
Herkenbaarquote:De kans dat ik daar post is vrij klein hoorDurfde in het begin hier nauwelijks te posten
Ik las 'm net jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Het is heel erg voor haar hoor, maar verder:![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het programma nu stoppen? Ja? Alsjeblieft?
Dat bericht komt vanavond bij shownieuws en dan melden ze erbij: ''Heel Nederland leeft met hun mee, niemand raakt meer uitgepraat over het ongeluk''quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Het is heel erg voor haar hoor, maar verder:![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het programma nu stoppen? Ja? Alsjeblieft?
De Plus deed dat toch eerst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Susi het volgende:
De Albert Heijn gaat de Eredivisie sponsoren :
Geniaal gewoon !
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
Kijk maar in VBL voor meer info, ik weet het niet meer. Volgens mij doet de Plus het ook nog gewoon, maar komt AH er ook bij of zoiets
John is geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Als we het dan toch over de AH hebben ...
Die is zo goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Keek ik net ook. Maar die van de Albert Heijn blijft de beste.quote:
omgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:39 schreef Etcetera het volgende:
Yes Man: Wel aardig, niet bioscoop waardig.
Opvallend: 2 NCIS acteurs (Resp. Kate en Vance in de serie), 1 JAG acteur (Bud), 1 That 70s Show acteur (Hyde) en 1 Las Vegas acteur (dochter van Big Ed)
Het was een trieste show, maar toch blijf je kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb gister alleen de Mask gezien... En mijn reactie was netzoals die van Geller ook "Wow" ...... "Wat een giller". Alleen Geller bleek dat "Wow" positief te bedoelen, want die mafketel kreeg meteen immuniteit :S
De performance van die freak was geniaal! Alleen dat hij lopend ipv zwevend de zaal in kwam, was echt een zware afknapper, want dat paste gewoon echt niet bij de act.![]()
En dat hij vervolgens handje ging schudden met het groepje dat na hem als eerste immuniteit kreeg, vond ik ook veel te aards/menselijk (hij had bijvoorbeeld telepathisch moeten feliciteren) en paste dus ook niet bij de act.
Wat ik wel bijzonder en bijna paranormaal vind, is dat Patty en Tooske voor het grootste deel van de tijd zo serieus kunnen blijven in die poppenkast.
Een Nissan uit '94quote:
Zolang de auto maar rijdt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Nissan uit '94
Niet zo spannend hè?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Erger.
Ze presenteert het samen met Tooske.
Ja.quote:
quote:
quote:Op de site van de telegraaf las ik dat er een of andere gek meedeed waar Uri niet blij mee was. Ik ga dat filmpje kijken zit Patty te gillen.
Zo is datquote:
Noorderslag geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:Ik ben een beetje brak
Gisteren in Groningen wezen stappen, was gezellig
En via de site van de AVRO terugkijken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Susi het volgende:
Ik wilde eindelijk WIDM terug gaan kijken, doet de site van Uitzending Gemist het niet
Ben ik nu maar gaan doen ja. Via UZ kreeg ik alleen maar een groen scherm, wel geluid overigens.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En via de site van de AVRO terugkijken?
Jij zou nee zeggen als je daar werd gevraagd op te treden?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef northernlight81 het volgende:
Echt zeg... Een inauguratieconcert![]()
![]()
Komt zo op ned3 met oa. Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira.
Mijn respect voor die artiesten is weg.
Ik vond het ook een mooie uitzending.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:29 schreef Susi het volgende:
Zojuist de aflevering over de Elfstedentocht gekeken, erg mooi. Ik wist er nog wel het een en ander van, maar ik was toch eigenlijk te jong om alles mee te krijgen. Hopelijk komt er nog eentje die ik mee mag maken
Ik miste WA van Buuren !quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond het ook een mooie uitzending.![]()
Het viel me eerlijk gezegd 100% mee, Mart Smeets was minder onuitstaanbaar dan normaal.
Veel leuke reportages.
Ik ging hier net kijken omdat ik me afvroeg op welke zender ik het zal volgen maar internet, oeh, geen idee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
Is de inauguratie van Obama ergens nog live te volgen via internet
Ja, die had er ook wel ingemogen.quote:
Ah, bedankt !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, die had er ook wel ingemogen.![]()
Ik heb even gekeken : op CNN.com staat een linkje Watch now live, bovenaan de pagina.
Was het alweer vergeten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
Tnx, ziet er gezellig uit. 250.000 mensen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Het zou me niets verbazen als er nog meer zijn. Maargoed, ik ben onwijs slecht in schatten. Het zijn er gewoon veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tnx, ziet er gezellig uit. 250.000 mensen toch?
Lullen kan hij ookquote:
Ah, had ik er 10.000 teveel getelt. Maar dat zijn natuurlijk de mensen die geen kaartje hoeven te kopen, zoals Obama zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn 240.000 toegangskaarten door het Congres verstrekt
Hier ook ! Heb je nog iets meegekregen van de inauguratie van Obama ?quote:
Ik hoorde het laterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Bleek foutje van de andere kant te zijn, die twee woorden omdraaide
quote:
Ik las het net op telegraaf.nl ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Obama heeft de eed nog een keer afgenomen
Better safe than sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik las het net op telegraaf.nl ja.
Ergens heel hypocriet, maar je hebt natuurlijk altijd van die zeikerds die kunnen gaan zeggen dat hij eigenlijk geen president is.
Hij keek echt boos.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef Susi het volgende:
Nou zeg hee, daar is toch helemaal niks om zuur van te kijken ? Zowel Obama en Roberts zullen dit nog vier jaar aanhoren als een running gag
Wie is de Mol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
Zo Lost kijken en daarna Wie is de Mol!?
Ik ga het morgenochtend kijken, heb er nu al zin in !quote:
Ai, die Bidon's vrouw had ook al zo'n fout gemaakt toen ze zei dat Bidon mocht kizen tussen vice president of minister van buitenlandse zaken. Wordt Obama niet vrolijk van...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij heeft toch ook niks verkeerd gezegd, uiteindelijk. Er zat nu alleen een pauze in en die rechter sprak er doorheen, maar in principe zei Obama het goed volgens mij.
Ik zag ook een fragment op CNN, waar Obama aan het spreken was.
Toen moesten er blijkbaar stafleden ingezworen worden en Obama zei tegen Biden iets van "Joe, are you up for it?", blijkbaar beëdigen ze sommige mensen zelf, en toen zei Biden dus iets in de trant van "I hope I'm more awake than Justice Roberts was yesterday"
![]()
en Obama keek zuur!!
![]()
quote:
LEMMING!quote:
Oh mai, it's a speaking pigletquote:
quote:
quote:VinnieWS (1 week geleden) Toon Verbergen +1 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat zingt hij toch prachtig, maar volgens mij heeft hij wel last van een opgeblaze gevoel.
Ik ga 2, misschien 3 keer in het jaar naar de kapper. Laatste keer was in de zomerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef DaFrenk het volgende:
Straks eindelijk weer eens naar de kapper
quote:
Herkenbaar ja.. daarom ga ik af en toe bij een kapper hier in het dorp, is normaal geen kip. Kent daarom ook niet veel modellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef Tabloid het volgende:
Ik ben drie weken geleden geweest op een zaterdag.
Dat doe ik dus nooit meer, gekkenhuis.
Ik ga voortaan lekker weer op donderdagavond om 6 uur, niemand te zien.
Je mag toch tegenwoordig vanaf je 17de gaan lessen en dat er iemand naast je zit als je je rijbewijs hebt - ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga altijd op de fiets.
Oh wacht ik ben nog geen 18 dus ik mag nog niet op rijles.
God nee, laat maar zittenquote:
Daar waren ze wel mee bezig maar als het gelukt is...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mag toch tegenwoordig vanaf je 17de gaan lessen en dat er iemand naast je zit als je je rijbewijs hebt - ofzoIk heb 'm al 5 jaar ofzo dus ik volg het niet meer zo
Ik stoor me op de een of andere manier mateloos aan z'n wenkbrauwen en hoe hij met z'n armen zwaaitquote:
Daarom is hij juist zo grappig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik stoor me op de een of andere manier mateloos aan z'n wenkbrauwen en hoe hij met z'n armen zwaait
Dan ga ik het hele topic niet posten hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef Tabloid het volgende:
[TV SC #15] TV SC met Hollandsche muziek
Topper.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik het hele topic niet posten hoor
Oh gut, I've found a winner
Doei doei.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef DaFrenk het volgende:
omg![]()
Zo'n topic jaagt helemaal de laatste bezoekers die we hebben weg![]()
Anyway, tot in het nieuwe topic me dunkt. Ik ben ff weg
quote:
Mag ik lapo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |