Hij keek echt boos.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef Susi het volgende:
Nou zeg hee, daar is toch helemaal niks om zuur van te kijken ? Zowel Obama en Roberts zullen dit nog vier jaar aanhoren als een running gag
Wie is de Mol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
Zo Lost kijken en daarna Wie is de Mol!?
Ik ga het morgenochtend kijken, heb er nu al zin in !quote:
Ai, die Bidon's vrouw had ook al zo'n fout gemaakt toen ze zei dat Bidon mocht kizen tussen vice president of minister van buitenlandse zaken. Wordt Obama niet vrolijk van...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij heeft toch ook niks verkeerd gezegd, uiteindelijk. Er zat nu alleen een pauze in en die rechter sprak er doorheen, maar in principe zei Obama het goed volgens mij.
Ik zag ook een fragment op CNN, waar Obama aan het spreken was.
Toen moesten er blijkbaar stafleden ingezworen worden en Obama zei tegen Biden iets van "Joe, are you up for it?", blijkbaar beëdigen ze sommige mensen zelf, en toen zei Biden dus iets in de trant van "I hope I'm more awake than Justice Roberts was yesterday"
![]()
en Obama keek zuur!!
![]()
quote:
LEMMING!quote:
Oh mai, it's a speaking pigletquote:
quote:
quote:VinnieWS (1 week geleden) Toon Verbergen +1 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat zingt hij toch prachtig, maar volgens mij heeft hij wel last van een opgeblaze gevoel.
Ik ga 2, misschien 3 keer in het jaar naar de kapper. Laatste keer was in de zomerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef DaFrenk het volgende:
Straks eindelijk weer eens naar de kapper
quote:
Herkenbaar ja.. daarom ga ik af en toe bij een kapper hier in het dorp, is normaal geen kip. Kent daarom ook niet veel modellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef Tabloid het volgende:
Ik ben drie weken geleden geweest op een zaterdag.
Dat doe ik dus nooit meer, gekkenhuis.
Ik ga voortaan lekker weer op donderdagavond om 6 uur, niemand te zien.
Je mag toch tegenwoordig vanaf je 17de gaan lessen en dat er iemand naast je zit als je je rijbewijs hebt - ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga altijd op de fiets.
Oh wacht ik ben nog geen 18 dus ik mag nog niet op rijles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |