*Telekids flashbacksquote:
Volgende week een drukke week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef Susi het volgende:
Tabloid, wil jij nog meedoen /winkwink/
Jaaaaquote:
Harrie is de schrik van elke cowboy, Harrie is de allerwildste hengst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Harrie is de allerwildste heeengst jihaaa!
Herkenbaarquote:De kans dat ik daar post is vrij klein hoorDurfde in het begin hier nauwelijks te posten
Ik las 'm net jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Het is heel erg voor haar hoor, maar verder:![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het programma nu stoppen? Ja? Alsjeblieft?
Dat bericht komt vanavond bij shownieuws en dan melden ze erbij: ''Heel Nederland leeft met hun mee, niemand raakt meer uitgepraat over het ongeluk''quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Het is heel erg voor haar hoor, maar verder:![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het programma nu stoppen? Ja? Alsjeblieft?
De Plus deed dat toch eerst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Susi het volgende:
De Albert Heijn gaat de Eredivisie sponsoren :
Geniaal gewoon !
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef Susi het volgende:
Kijk maar in VBL voor meer info, ik weet het niet meer. Volgens mij doet de Plus het ook nog gewoon, maar komt AH er ook bij of zoiets
John is geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Als we het dan toch over de AH hebben ...
Die is zo goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Keek ik net ook. Maar die van de Albert Heijn blijft de beste.quote:
omgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:39 schreef Etcetera het volgende:
Yes Man: Wel aardig, niet bioscoop waardig.
Opvallend: 2 NCIS acteurs (Resp. Kate en Vance in de serie), 1 JAG acteur (Bud), 1 That 70s Show acteur (Hyde) en 1 Las Vegas acteur (dochter van Big Ed)
Het was een trieste show, maar toch blijf je kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb gister alleen de Mask gezien... En mijn reactie was netzoals die van Geller ook "Wow" ...... "Wat een giller". Alleen Geller bleek dat "Wow" positief te bedoelen, want die mafketel kreeg meteen immuniteit :S
De performance van die freak was geniaal! Alleen dat hij lopend ipv zwevend de zaal in kwam, was echt een zware afknapper, want dat paste gewoon echt niet bij de act.![]()
En dat hij vervolgens handje ging schudden met het groepje dat na hem als eerste immuniteit kreeg, vond ik ook veel te aards/menselijk (hij had bijvoorbeeld telepathisch moeten feliciteren) en paste dus ook niet bij de act.
Wat ik wel bijzonder en bijna paranormaal vind, is dat Patty en Tooske voor het grootste deel van de tijd zo serieus kunnen blijven in die poppenkast.
Een Nissan uit '94quote:
Zolang de auto maar rijdt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Nissan uit '94
Niet zo spannend hè?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Erger.
Ze presenteert het samen met Tooske.
Ja.quote:
quote:
quote:Op de site van de telegraaf las ik dat er een of andere gek meedeed waar Uri niet blij mee was. Ik ga dat filmpje kijken zit Patty te gillen.
Zo is datquote:
Noorderslag geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:Ik ben een beetje brak
Gisteren in Groningen wezen stappen, was gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |