Noorderslag geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:Ik ben een beetje brak
Gisteren in Groningen wezen stappen, was gezellig
En via de site van de AVRO terugkijken?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Susi het volgende:
Ik wilde eindelijk WIDM terug gaan kijken, doet de site van Uitzending Gemist het niet
Ben ik nu maar gaan doen ja. Via UZ kreeg ik alleen maar een groen scherm, wel geluid overigens.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En via de site van de AVRO terugkijken?
Jij zou nee zeggen als je daar werd gevraagd op te treden?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef northernlight81 het volgende:
Echt zeg... Een inauguratieconcert![]()
![]()
Komt zo op ned3 met oa. Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira.
Mijn respect voor die artiesten is weg.
Ik vond het ook een mooie uitzending.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:29 schreef Susi het volgende:
Zojuist de aflevering over de Elfstedentocht gekeken, erg mooi. Ik wist er nog wel het een en ander van, maar ik was toch eigenlijk te jong om alles mee te krijgen. Hopelijk komt er nog eentje die ik mee mag maken
Ik miste WA van Buuren !quote:Op maandag 19 januari 2009 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond het ook een mooie uitzending.![]()
Het viel me eerlijk gezegd 100% mee, Mart Smeets was minder onuitstaanbaar dan normaal.
Veel leuke reportages.
Ik ging hier net kijken omdat ik me afvroeg op welke zender ik het zal volgen maar internet, oeh, geen idee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
Is de inauguratie van Obama ergens nog live te volgen via internet
Ja, die had er ook wel ingemogen.quote:
Ah, bedankt !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, die had er ook wel ingemogen.![]()
Ik heb even gekeken : op CNN.com staat een linkje Watch now live, bovenaan de pagina.
Was het alweer vergeten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Susi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |