Heb jij ook eens de fipo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Wanneer faalt Uri niet?![]()
Omdat het zo triest was vond ik het toch wel komisch om te kijken. Je prikte zo door al die ordinaire goocheltrucs heen namelijk
Hm.. iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Tabloid het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat er van de nieuwe Uri Geller ook een dvd is.
Ik vraag me echt af wie dat koopt.
Ow.. inderdaadquote:
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en als we dat maar met genoeg mensen doen, dan werkt het vast wel
Of de baby fluisteraar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Mooie naamquote:
Geef mij maar Derren Brown, die komt er tenminste voor uit dat het nep is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Net als Char trouwensook zo'n ongelofelijk oplichter. En mensen trappen daar nog steeds in
Dat ga je doen?quote:
't Is gewoon een commerciëel bedrijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:12 schreef northernlight81 het volgende:
Dan spoor je echt niet, als je daar geld voor gaat betalen. Heel dat Geenstijl is 1 grote grap, kan je toch niet serieus nemen. Enige leuke zijn die filmpjes op dumpert af en toe.
Denk het niet, voel je vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ook ff kijken
Is er al een topic van?
Topverkopers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Denk het niet, voel je vrij.
Was leuk!quote:
Het houdt de mods van de straatquote:
een soort FOk dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef northernlight81 het volgende:
Het is een verzamelplaats voor alle jeugdige meelopers en napraters bij elkaar.
Bij mijn loopt het er soms ook wel uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Dat heb ik met mn jetlag dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef DaFrenk het volgende:
Om even in SBS6 termen te spreken: die verkoudheid houdt ook mij stevig in z'n greep![]()
Toch erg dat je je zo rot kan voelen om een verkoudheidje
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik met mn jetlag dus
Ben net wakker
7 uur tijdsverschil merk je welquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef DaFrenk het volgende:
Daar heb ik (gelukkig) nooit last van gehad![]()
3 weken Guatemalaquote:Maaruh, kan het gemist hebben; waar ben je eigenlijk op vakantie geweest dan?
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
2de rondje kaakchirurg. Beviel wat minder goed dan de eerste, heb er meer last van
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Verstandskiezen? Moet ik binnenkort ook een afspraak voor maken, alle 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheh ja, dat was ook een prachtig seizoen. Bij die opdracht zat hij met Lottie Hellingman (oid) in de locomotief en moest Lottie naar het volgende station vragen aan wandelaars langs het spoor. Begon ze eerst met "Hello ..." en toen waren de mensen al voorbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef Etcetera het volgende:
DaaromHeb ooit eens de aflevering met Marc Marie gezien (geloof ik
) in de trein en dat ze dingen moesten zien of pakken ofzo
Heb me slap gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |