Liedjes raden van Frans Bauer wat ik zo snel kon zien.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera vraagt zich af waar ze haar shotgun ook alweer gelaten heeft.....
Ik was er een keertje bij dat ze hier in de buurt waren om prijzen uit te reiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
[Gastonmodus] Goooooooeeeedeavond ! [/Gastonmodus]
Ik zag net in je fobo dat je in het buitenland zit. Jij kijkt dus alles online?quote:
Als ik het kan terugkijken wel ja =).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zag net in je fobo dat je in het buitenland zit. Jij kijkt dus alles online?
Ho ho hoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.
Susi ik zag dat je bij Herman op school zat.
Ja zulke mensen vragen er ook geld voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Ho ho hoij zat weel een paar niveaus lager heur
Hij was op dezelfde scholengemeenschap, maar er destijds al af maar toen hij net voor de eerste keer bij Idols langs kwam, kwam hij dat ook meteen vertellen bij ons op school. Toen was hij nog (enigszins) hip. Werden alle stoelen van het podium afgehaald zodat hij er op kon dansen
En hij danste voorheen altijd in de Vernes. Kregen we nog uitnodigingen mee om bij de opnames van zijn clip met Johan Vleminx te doen. Tegenwoordig schijnt hij er geld voor te vragen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja zulke mensen vragen er ook geld voor.
Waar is Prem trouwens bekend van ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand nog naar dat programma van Prem gekeken gisteren? Was er wel nieuwsgierig naar, ook al heb ik niet veel met Prem.
Zijn vorige programma was naar 'm zelf genoemd: PREMtime.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar is Prem trouwens bekend van ?
Toen ik 'm in de Paul de Leeuw marathon zag, kende ik 'm van gezicht maar ik wist totaal niet waarvan.
* Etcetera pakt nou echt de shotgunquote:
Topverkopers!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond ook TopverkopersDa's een tof programma, 20:30 op NED 3.
Jij denkt; ik gooi 'm er nog eens inquote:
Tweakersquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh god ik word steeds meer nerdIk zit erover te denken om een account op Tweakers te nemen
In principe hebben we zo´n 25 mensen nodig. Mocht dat aantal niet bereikt worden (wat ik eigenlijk ook niet verwacht, maar je weet nooit), gaan er waarschijnlijk vijf uit en dan is het aantal al wat haalbaarder hoop ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:Wanneer wordt er begonnen eigenlijk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij denkt; ik gooi 'm er nog eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |