Ik ben het door dit topic gaan volgenquote:
Alleen al de comments zijn al grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het door dit topic gaan volgen![]()
Fans @ SBS 6, doorgeslagen fans van Nederlandse artiesten #2
Het is maar een half uurtje. En het is het waardquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
- SBS6
- Nederlandstalige muziek
- Nederlandse artiesten
- Meezingende fans
Mijn tv kan dat niet aan![]()
Onmogelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is maar een half uurtje. En het is het waard
Ik betrap mijzelf er ook wel eens op te lurkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
KLB is sowieso al mijn favortiete subforum om schaamteloos andere mensen uit te lachen
In Finland is karaoke echt een halve sport.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OnmogelijkAls ik tenenkrommendhalfmisselijk wil worden zuip ik liever teveel en doe aan karaoke
Ik heb die aflevering met Thomas Berge minimaal 5x teruggekekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is maar een half uurtje. En het is het waard
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering met Thomas Berge minimaal 5x teruggekeken![]()
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Die moeder, "Ik heb geen kracht meer om mee te zingen"
Trouwens, dat mens met het oranje haar in die aflevering heeft ook in dat KLB-topic gereageerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Haha ja precies
En toch is het erg dat er mensen zijn die zo zijn.
Ja ik las het jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Trouwens, dat mens met het oranje haar in die aflevering heeft ook in dat KLB-topic gereageerd
Dat is vrij pijnlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
In Finland is karaoke echt een halve sport.
De mensen die hier zingen doen het ook echt met passie. Stond wel vrij lullig toen wij na een goede zanger kwamen
Oi nuja, soms moet men dingen niet zo serieus nemenquote:
In mijn bookmarks staan ook alleen maar KLB topics valt me opquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf er ook wel eens op te lurken
Daar komt het wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Oi nuja, soms moet men dingen niet zo serieus nemen![]()
Is het niet in Japan, dat karaoke big business is ?
Oeh een oosterling in de zaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar komt het weg![]()
![]()
Ik ga hard met HIMYMAflevering 12 van seizoen 4 net gehad
Ik dacht dat ze dat in het oosten ook zeidenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Aaah kutNoorderling
En ik maak die fout bijna altijd
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeetje, ik zie dat er al lang niet meer gepost isIs iedereen al slapen?
Piles, Susisaso, Etc.?
Su-si-sa-soquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Edit : Aso? Ik weet dat ik vrij onhandig ben, maar aso
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
* levende BB meldt.
Niks fout gegaan, afgezien het missen van de prullenbak met mn flesje
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef Susi het volgende:
[..]
OOOOOOOH dan is het goed.
Wie war den Film ?
Nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewonnen, je hebt je drinken/eten laten vallen
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet wel wat
Legen... wait for it.... DARY!
Jepsquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Laat mij in die waan![]()
Is F&F ook met Vin of niet?
Nog zo'n Paul Walker geilerquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaaa
Ik wil 'm nog zienook met Paul Walker
Ik snap hem niequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet wel wat
Legen... wait for it.... DARY!
Ik loop nou al 2 dagen over HIMYM te lullen mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen ?
Me - n0oB
Vin Diesel isquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps
[..]
Ja klopt, hij is de opperbink
[..]
Nog zo'n Paul Walker geiler![]()
Oh ik kijk ook wel naar vrouwen hoorquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook wel naar vrouwen hoor
Wel kijken, maar niet geilen opquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ook.
Heteromannen kijken nooit naar mannen. Ik snap dat niet.
Met Vinquote:
Ik geil ook niet echt op ze, maar ik kijk wel graag naar ze. Tenminste. De filmsterren danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel kijken, maar niet geilen op
En sowieso, ik zie het nut van geilen op celebs nooit in, maar daar sta ik volgens mij compleet alleen in
Ik geil ook niet meteen op vrouwen hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel kijken, maar niet geilen op
En sowieso, ik zie het nut van geilen op celebs nooit in, maar daar sta ik volgens mij compleet alleen in
Mja, ik kijk net zo lief naar gewone mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geil ook niet echt op ze, maar ik kijk wel graag naar ze. Tenminste. De filmsterren danDagelijkseleventuthola's not so much
Hoezo niet danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geil ook niet meteen op vrouwen hoor![]()
Maar je kan nooit een comfortabel gesprek voeren met heteromannen over mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |