Ah, okquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee joh, ik mag mensen wel![]()
Voorheen niet, maar de tijden zijn veranderd zoals je dan zo leuk kunt zeggen. En als je op een afstandje zit, scheelt dat ook wel.
quote:Je moet gewoon besluiten dat je de allerbelangrijkste persoon bent
Jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
![]()
Dat gaat nog wel ff duren voor dat bij mij gebeurt
't Gaat nu al een stuk beter dan een jaar terug moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel
Nuja, 't scheelt wel hoor. Ik doe momenteel enkel en alleen dingen die ik leuk vind. Is ook leuk
Dus je kán het welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
't Gaat nu al een stuk beter dan een jaar terug moet ik zeggen![]()
Leuker is er niet toch
Daarom zei ik ook:quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Susi het volgende:
Dus je kán het welZulks is ook nooit in een dag geregeld
quote:
quote:Nee, leuker is er niet. Zolang je maar niet overdrijft
True.quote:
Je hebt ook lui die denken dat ze heel belangrijk zijn, en dat dat dan ten koste gaat van anderen.quote:
Dan wordt het egoïsme, das niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
Je hebt ook lui die denken dat ze heel belangrijk zijn, en dat dat dan ten koste gaat van anderen.
quote:Dat mens die fan is van Thomas Berge bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef Susi het volgende:
Van sommige dingen heb ik ook spijt dat ik het weet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wordt het egoïsme, das niet goed
[..]
[..]
![]()
Sorry, ik onthoud nogal veelquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
![]()
Alles wat je zegt, kan tegen je worden gebruikt. Bewijst het maar weer eens.
Nee, gelukkig nietquote:Heb je die foto's toevallig gezien in het topic, dat zij en haar dochters wél met die gozer op een foto staan ?
Ja, ik vind het altijd wel leuk/handigquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Susi het volgende:
Geeft niet, is leuk![]()
Zoveel raars zeg ik toch meestal niet
quote:Wacht maar
Oh ohquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd wel leuk/handig
Die onthoud ik ook![]()
Hij heeft zich al in het zweet gewerkt voor zequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mag hopen dat die Thomas flink betaalt krijgt voor z'n werk
Nee, en ik betwijfel of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt de aflevering nog niet gezien?
Briljante afleveringquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt de aflevering nog niet gezien?
Ik heb er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, en ik betwijfel of ik dat wel wilIk slaap al zo slecht de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |