Kan je combineren toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef Susi het volgende:
Nuja volgende maand woon ik weer bij mijn ouders, dan zal ik een stuk minder op FOK zijn en wel meer TV kijken
Ik volg wel veel seriesquote:
Zo ben ik met Las Vegas bezig nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in ongeveer anderhalf week 2,5 seizoen erdoor gejaagd
Ik heb seizoen 1 tm 4 in 1 torrent nu geloof ikquote:Heb je nog een password loze torrent voor seizoen 4 gevondenIk niet
gaa maar losse afleveringen downloaden denk ik
Dan gooi je die er toch uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Las Vegas heb ik nog liggenen ik heb die torrent gezien maar ik heb seizoen 1-3 al
Ik wel!quote:
Oh, dat vind ik ook leuk. En dan flink ergerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wel!Nouja, veel.. Elke avond eventjes
Vroeger nog vaker, na school Oprah en Dr. Phil kijken enzo![]()
Ik gebruik Vuzequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan gooi je die er toch uit?Zijn gewoon avi's, in Bittorrent kun je dan gewoon selecteren welke bestanden je wil hebben
Ik vind het altijd zo lekker vermakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook leuk. En dan flink ergeren
Het meest belangrijke om iemand aardig te vinden is om zelf te denken dat de ander ons aardig vindt ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lekker vermakelijk
Shit, hoe moet ik dit nou omschrijven in een scriptie zodat ik niet wij/ik/je gebruik? :::
Om iemand aardig te vinden is het allerbelangrijkst: denken dat de ander ons aardig vindt.
Ugh het lukt me niet
Handig hulpboekje? Over scriptie bedoel je? Nee, die moest ik weer inleverenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Het meest belangrijke om iemand aardig te vinden is om zelf te denken dat de ander ons aardig vindt ?
Nee, ik kan het ook niet
Heb je ook zo'n handig hulpboekje ?
Inleveren ? Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig hulpboekje? Over scriptie bedoel je? Nee, die moest ik weer inleveren
Ik had hem van de biebquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Inleveren ? Hoezo dat ?
Ik heb hier zo'n boekje van Warna Oosterbaan (geloof ik dat ze heet) liggen, ik ga die wel gebruiken was de planning
Ik heb het belangrijkste eruit gehaald, vooral het begin was moeilijk, nu heb ik hem eigenlijk niet meer nodig. Op deze bovenstaande zin naquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Piles het volgende:
Ik heb ook zo'n boekje liggen, maar heb er nog niet echt in gekeken
Ik kijk wel even voor je !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had hem van de bieb
[..]
Ik heb het belangrijkste eruit gehaald, vooral het begin was moeilijk, nu heb ik hem eigenlijk niet meer nodig. Op deze bovenstaande zin na
En waarom dan nog niet begonnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie niet zo over scripties pratenIk had al aan m'n afstudeerstage moeten beginnen
Ach joh, ik ook. Had eigenlijk over een maand af moeten zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie niet zo over scripties pratenIk had al aan m'n afstudeerstage moeten beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |