quote:Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik een product van u gekocht, het stond te koop op marktplaats.
Dit is wat er stond: Te koop, Windows XP-met serial en activation crack.
Ik heb dus direct gereageerd want voor de prijs hoef ik het niet te laten (¤3).
Na deze een tijd te hebben gebruikt kreeg ik wat rare storingen, Windows Update
werkte niet meer zoals het hoort, na meerdere keren proberen heeft u dit probleem
nog steeds niet opgelost. Wanneer word hier wat aan gedaan? In de tussentijd heb
ik een andere versie kunnen kopen (Een speciale editie, deze hoefte niet te activeren,
en hierbij werkt het updaten wel) maar deze was erg duur (¤10!!). Nu is mijn vraag,
kan dit nou niet anders? En is het mogelijk van u geld terug te krijgen omdat ik dankzij
u nu een nieuwe versie heb moeten aanschaffen die wel ruim 3x zo duur was.
Hier stonden ook nog eens meerdere serialnummers in, hetgeen ook erg vervelend was.
Daarnaast heb ik ook vaak last van virussen wat op mijn macbook niet voorkomt.
Wilt u mij uit de brand helpen?
Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters.
Aan Daihatsuquote:Geachte heer/mevrouw,
Voor ik mijn vraag stel wil ik het volgende even kwijt:
Al jaren rij ik naar tevredenheid een Daihatsu Cuore, zo'n oud type.
Nu ben ik aan het kijken naar een andere en het spreekt me allemaal
erg aan. Vooral de prijs, dat is dan ook de reden van mijn reactie.
Waarom maken jullie niet een auto, zo goedkoop als jullie normaal doen,
maar dan met de kwaliteit van een grote Duitse auto. (Audi S8/Mercedes S500/BMW M5)
Zo kunnen jullie veel meer verdienen nietwaar? En dan wil ik natuurlijk wel de eerste
zijn die er een koopt, of krijgt want het is mijn idee.
In afwachting van uw reactie verblijvende,
Andre Pieters
quote:Unox Consumentenservice
Unilever Bestfoods NL/Unox
Antwoordnummer 5467
3000 VB
Rotterdam
Bijlagen: 1
Betreft: Klacht Unox Stevige tomatensoep, prod. Code L41403145B, T.H.T. 11-2006.
Geachte heer/mevrouw,
Enige dagen geleden kocht ik een blik Unox Stevige Tomatensoep bij een filiaal van Super de Boer supermarkten te Helmond, waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe. Omdat ik zeer ontevreden ben over het gekochte product heb ik mijn klacht voorgelegd aan de klantenservice van deze winkel maar ben naar u doorverwezen.
Ik ben niet tevreden over dit product om de volgende redenen:
Het etiket belooft een stevige tomatensoep, “gemaakt met alleen de beste, verse groenten”. Het woord groenten wekt de indruk dat uw soep, naast tomaten, meerdere soorten verse groente bevat. Buiten de schamele 1% prei en wat papperige stukjes ui heb ik tot mijn spijt verder geen groenten in uw soep kunnen ontdekken. Ik kan me niet voorstellen dat u met genoemde verse groenten doelt op de gebruikte gepelde tomaten en tomatenpuree, welke doorgaans niet vers maar juist geconserveerd zijn.
Voor mij zou bovenstaande constatering geen onoverkomelijk probleem zijn geweest wanneer ik de smaak van de soep als “fris en vol” had ervaren, zoals het etiket wil doen geloven. Erger nog, de soep is zuur, veel te flauw en dus allerminst stevig te noemen. Zelfs met de toegevoegde smaakversterker is het u niet gelukt een smaakvolle tomatensoep te bereiden of iets dat hierop lijkt. Ik vraag me daarom ook af welke kruiden en specerijen zijn gebruikt om te zijn gekomen tot dit eindproduct.
De aangetroffen soepballen zijn op zijn zachtst gezegd smerig en deden eerder denken aan een hap natte spons, dan aan een lekker balletje gehakt, welke een goede kop tomatensoep volgens oud gebruikt hoort te completeren. Een soepbal wordt van vlees gemaakt maar of dat ook bij uw ballen het geval is betwijfel ik.
De vermicelli was wel goed maar ik vraag me af hoe het u gelukt is dit in de soep te laten “zweven”. Vermicelli zakt toch altijd naar de bodem? Ik verheug me bij het eten van een kop (tomaten)soep juist altijd op de laatste hap overheerlijke vermicelli, voor mij en velen met mij, een ware traktatie.
Ik heb me trouwens strikt gehouden aan de op het blik vermeldde bereidingswijze, ik heb de soep al roerende aan de kook gebracht en vervolgens niet doorgekookt. Het bereiden van een portie soep uit blik is voor mij een zeer eenvoudige handeling, waar ik, gezien mijn jarenlange bliksoepervaring, erg geroutineerd in ben. Met gepaste trots mag ik zeggen dat het koken van soep, al dan niet uit blik, in het verleden altijd zonder noemenswaardige problemen is verlopen.
Ik verzoek u, gezien de ondermaatse kwaliteit van het geleverde product, het door mij betaalde bedrag van ¤ 1,03 te retourneren, op bankrekening ***************************** te Helmond.
De aankoopbon heb ik bijgevoegd. Het leek me overigens geen goed idee dat ook met de soep te doen. Voor de zekerheid heb ik het restant van de tomatensoep ingevroren, welke ik desgevraagd beschikbaar zal stellen voor eventueel nader onderzoek. Ik breng hiervoor wel ¤ 5,- administratiekosten en ¤ 5,50 verzendkosten in rekening, welke vooraf dienen te worden voldaan. Ik verzoek u met klem bovengenoemde aankoopbon aan mij terug te sturen. Ik heb deze (originele) kassabon nodig bij het indienen van een vergelijkbare klacht over de op de bon genoemde blikken Ravioli van een andere bekende levensmiddelenfabrikant.
Ik hoop voor u dat het leed een beetje wordt verzacht door het gegeven dat u niet de enige leverancier bent die haar klanten dusdanig teleurstelt met ernstige negatieve smaakervaringen, als in dit geval.
Mijn avondmaaltijd, waar ik erg veel waarde aan hecht, was totaal verpest. Ik ben van mening dat ik door uw toedoen emotionele schade heb geleden. Daarom lijkt mij een (financieel) gebaar uwerzijds zeker gepast. Ik laat de beslissing hierover aan u over, vertrouwende op een voor beide partijen bevredigende oplossing van dit soepconflict.
Gezien mijn betrokkenheid in deze kwestie zou ik graag door u op de hoogte gehouden willen worden van verdere ontwikkelingen en toekomstige veranderingen van uw tomatensoep proces en de door u getroffen maatregelen om de consument in de toekomst weer te voorzien van een kop “UNOX stevige tomatensoep” zoals deze bedoeld is.
Ik hoop overigens in de toekomst gewoon weer het oude, vertrouwde “Unox-gevoel” te mogen ervaren zoals ik van u gewend ben en dat het gebeuren snel vergeten is, zodat de relatie tussen beide partijen spoedig zal herstellen.
Ik wacht uw reactie af.
Met vriendelijke soepgroet,
Hugo **********
*Let op: Bijgeleverde Tupperware verpakking blijft ten alle tijden eigendom van ondertekende en dient uiterlijk binnen dertig dagen, schoon en in goede staat te worden geretourneerd. Wanneer hieraan geen gehoor gegeven wordt zullen de vervanginskosten worden doorberekend.
Nee, nooit reactie mogen ontvangen en dus ook de soep niet opgestuurd naar Unox.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef teamlead het volgende:
![]()
ooit gemaild waar je Tupperware verpakking blijft?
Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ikquote:Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 719
5550 AS Dommelen
Hugo **********
Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1
Helmond 7-7-5
Geachte heer / mevrouw,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier geen tien euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten. (zie bijlage).
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 96 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Hugo ***********
zeurkous.. tis gewoon een geniale briefquote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik las verder en helaas bleef het niet bij 1 spelfout.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.
Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.
Ook hierop nooit iets terug gehoordquote:Consumentenservice Super de Boer
Antwoordnummer 130
7900 VB Hoogeveen
21-08, Ede
betreft: kiezelsteentje in krentenbol
bijlage: het gewraakte steentje + etiket
Geachte Heer/Mevrouw
Op 13 juli 2006 liep ik met een tevreden lach op mijn gezicht de Super de Boer aan de Bellestijn in Ede uit. Die glimlach werd veroorzaakt door het vooruitzicht op een lekkere krentenbol van uw huismerk, waar ik de volgende ochtend na een stevige fietstocht naar mijn werk mijn tanden in zou gaan zetten.
Over de smaak van uw krentenbollen niets dan lof; ze zijn altijd erg lekker. Misschien blijft er soms een enkel takje hangen aan een rozijn, maar daar doe je niks aan. Maar wat ik in de 3e krentenbol uit het zakje aantrof, was minder prettig, en dit wil ik dan ook graag even met u delen. Opeens beet ik op iets erg hards. Na inspectie bleek het een klein kiezelsteentje van ongeveer 8 mm in doorsnede te zijn. Het is maar goed dat er in de kies waarmee ik beet geen vulling zit: die zou wel eens schade kunnen oplopen door zo’n kauwactie. Zichtbare schade aan het gebit is er gelukkig niet, dus ik dank mijn tandarts dan ook stilletjes dat hij me vroeger fluoride pilletjes liet slikken “zodat je later grote en sterke tanden krijgt jongeman!”
Ik zal u eerlijk vertellen dat ik de eerste weken na het steentjesincident niet meer in 4 machtige happen een krentenbol durfde te verzwelgen, iets wat me voorheen wel lukte. Voortaan zou ik met kleine peuzelhapjes moeten eten, minutieus met mijn snijtanden elke vierkante millimeter van de bol bevoelend, voordat ik verder durfde te gaan. Een verschrikkelijk vooruitzicht…Gelukkig is dit allemaal snel weer goedgekomen, en inmiddels eet ik weer met veel plezier mn krentenbollen. En ik koop ze nog steeds gewoon bij mijn buurtsuper!
Waar ik met dit schrijven heen wil, weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik begrijp dat dit soort voorvallen overmacht zijn, en dat u daar als supermarkt weinig aan kunt doen. Geen enkele klant zit tenslotte te wachten op krentenbollen die door een panel voorgekauwd en bewezen steen-proof zijn.
Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?
Graag verneem ik uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Gripper
quote:Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?
Oké dit schoot mij te binnen. Ik ben nog op zoek naar meer inspiratie.quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik ben een enorme liefhebber van de Chicken2night. Naar mijn mening een geweldig product wat ook erg makkelijk is klaar te maken.
Nu heb ik alleen een vraag over dit product. Vaak hou ik een restje over wanneer ik Chicken2night heb klaargemaakt en wil ik dat de volgende ochtend alsnog veroberen. Helaas is Chicken2night een avond product en gaat dat dus niet. Misschien is het een idee voor u om een speciale ochtendversie te fabriceren?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]
Ik een hele mooie brief gemaakt maar vergeten te kopierenquote:http://www.calve.nl/index.aspx?nodeId=539466
Calvé Pindakaas met Stukjes Noot
Allergenen:
Schaal- en schelpdieren : Nee
Mosterd : Nee
Vis : Nee
Selderij : Nee
Granen met gluten : Nee
Lupine : Nee
Soja : Nee
Kippenei : Nee
Noten : Nee
Correct Nederland? Bevordelijk?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef lighted het volgende:
[..]
Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een tquote:Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Correct Nederland? Bevordelijk?
Iets met een pot en ketel..
Een letter? Meer hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef lighted het volgende:
[..]
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t, maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he
. Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt
. Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
Zoals zoveel Nederlanders doe ik mijn dagelijkse boodschappen bij de AH, met veel plezier. Dit ging al jaren zo, tot een kleine tijd geleden. Ik heb op televisie een documentaire gezien over oesters die een waardevolle "steen" in zich zouden hebben; een zogenaamde parel. Mijn hart sloeg over toen ik dit bericht hoorde, en ik ben met een sprint naar de dichtsbijzeinde AH gereden om hier de volledige voorraad oesters te kopen (gezien deze bij u vrij goedkoop zijn ten opzichte van wat er voor een gemiddelde parel moet worden betaald), hierna ben ik naar huisgereden en heb ik alle potten met oesters losgedraait en in een grote bak met zout water gedaan. Hier heb ik ze een dagje gelaten maar de volgende dag kon ik de stank niet meer aan en heb ik een hamer gepakt om de oesters los te slaan, tot mijn grote spijt niet het resultaat wat ik verwachtte. Om deze reden wil ik u graag een nota toesturen met daarin 150x een pot oesters, een bonnetje voor 5 bussen luchtverfrisser en de schoonmaak kosten van een grote bak.
Andre Pieters
OMFGquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]
antwoord:quote:Dag,
Ik heb zojuist op het station bij een AH to Go een maaltijdsalade gekocht.
Tussen de vele verschillende soorten stond ook de Barbecue Kalkoen variantmet pittige dressing. Heerlijk leek mij! dus ik betaalde en ging naar huis.
Nou heb ik zojuist driekwart van de bak weggegooid. Ik weet niet of jullie producten ook voorproeven voordat ze in de winkel worden gezet, maar ik heb toch wel serieuze twijfels bij deze maaltijdsalade. Niet alleen was de tomaat echt té zacht, maar zat er ook nog eens totaal geen smaak aan de rest van de salade.
Het enige wat ik proefte was de pittige dressing en om de zoveel tijd een extreem sterke peterseliesmaak. Het zal best dat erhier maar 1% van inzit, maar toch vind ik de smaak té overheersend, om niet te zeggen vies.
Erg jammer, ik had me na een dag hard werken wel verheugd opiets lekkers; Blijkt het gewoon 1 bak smakeloze pruttel te wezen. Daarbij heb ik altijd geleerd om tomaten, alvorens ze te eten, te ontdoen van die harde stukjes in het midden waar het steeltje zat, omdat deze nou eenmaal NIET lekker weg te kauwen zijn. U snapt mijn ontevredenheid!
Nou heb ik bij aankoop geen bonnetje gekregen omdat je daar bij de AH 2GO blijkbaar specifiek om moet vragen. Daarbij voel ik er absoluut niks voor om op dit spitsuur nog een beetje in de rij te gaan staan als ik mijn klacht ook prima op deze manier kan deponeren.
Ik hoop dat u mijn klacht net zo serieus neemt als ik dat doe en ben benieuwd naar uw reactie.
Hoogachtend,
Tiezzz
quote:Geachte heer -Tiezzz-,
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan.
Alle kwaliteits klachten van het eigen merk van Albert Heijn worden verzameld in een database, van hier uit worden er rapportages verzonden aan: leveranciers, inkoper en de afdeling kwaliteit van Albert Heijn. Dagelijks worden alle kwaliteitsklachten gescreend om, indien nodig, direct maatregelen te nemen als de kwaliteitsafwijkingen hier aanleiding toe geven. De afdeling kwaliteit voert deze kwaliteitsbewaking uit. Uw bevindingen en de gegevens hebben wij in dit verband door middel van een interne rapportage onder de aandacht van de kwaliteitsmanager gebracht.
Voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie verwijzen wij u naar het filiaal van aankoop. Als u geen bon meer heeft, kunt u met het filiaal van aankoop overleggen of zij u ook zonder bon tegemoet willen komen. Het telefoonnummer van AH To Go in Nijmegen is 024-3296060.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Kim Rijsdijk
quote:Beste Andre,
Hartelijk dank voor je bericht naar aanleiding van je bezoek aan onze website.
Wij stellen het op prijs goede berichten van tevreden klanten te ontvangen.
Wat je idee voor het ontwikkelen van een grote auto betreft, moet ik je helaas teleurstellen.
Zoals je weet worden alle Daihatsu’s in Japan gemaakt. Dit betekent dat ook daar alle modellen bepaald worden.
Nederland is voor Japan in verhouding tot alle partners in de wereld niet doorslaggevend qua ontwikkeling van modellen.
Onze invloed is dus zeer beperkt, maar waar mogelijk zullen wij die zeker aanwenden.
Wij danken je hartelijk voor het meedenken, tenslotte kunnen heb je veel rijervaring, waar wij ons voordeel mee kunnen doen.
Dit heeft dan ook positieven gevolgen voor alle klanten van Daihatsu.
Veel succes met de aankoop van de volgende Daihatsu.
Met vriendelijke groet,
Wilma Jansen.
Respect. Prachtig gewoon, dit is humor en ik weet zeker dat degene die hem gelezen heeft dat ook vindquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
"Ik woon in Helmond (maar dat is nu niet relevant)"quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
Ook meegemaakt, was bij studentenhaver, heb een waardebon van 5 euro voor eigen producten mogen ontvangen, en de kosten voor de tandarts wilden ze ook vergoedenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Gripper het volgende:
Deze heb ik zelf een keer geschreven, naar aanleiding van een steentje waarop ik bijna mn gebit kapot beet:
[..]
Ook hierop nooit iets terug gehoord
edit: deze foto zat erbij :
[ afbeelding ]
dat komt omdat ze het door hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:58 schreef Bomil het volgende:
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
Antwoord:quote:Geachte helpdesk van Pickwick, Al jaren ben ik een koffiefanaat. ’s Ochtends bij het ontbijt, tussen de middag op het werk en ’s avonds weer een lekker bakkie op de bank als ik naar mijn favoriete programma’s kijk. Een bakkie leut gaat er bij mij altijd in, of het nou Douwe Egberts, Nescafe, Kannis&Gunnink of een huismerk is. Een kop koffie fleurt mij altijd gigantisch op. Maar uit gezondheidsoverwegingen ben ik vorige week gestopt met het drinken van koffie. Omdat warme chocolademelk zoveel calorieën bevat ben ik overgegaan op thee. Door vrienden, kennissen en collega’s werd mij Groene Thee aangeraden, in verband met de anti-oxydanten. Die middag tijdens de pauze op het werk ben ik naar de lokale supermarkt gegaan en heb een pakje Pickwick Groene thee gekocht. Omdat ik nog nooit thee op had, ben ik, nadat ik mijn werk had afgemaakt, naar huis gegaan om het daar te nuttigen, voor het geval ik het uitspuugde. Dit zou zeer genânt zijn tegenover mijn collega’s. Thuis aangekomen heb ik de waterkoker gevuld en hem aangezet. Omdat ik eerst de normale smaak van de Groene Thee wilde proeven, heb ik eerst gewoon een lege mok gepakt, zonder suiker, zoetje of honing. Toen het water klaar was goot ik het de mok. Het stoom kwam er van af. Toen stopte ik het zakje met theebladeren erin. Het water begon licht te kleuren. Van vrienden had ik gehoord dat je thee moest laten trekken, dus heb ik ondertussen de televisie aangezet en gewacht. Na een minuut of 3 ben ik weer gaan kijken en bewoog het zakje op en neer in het water. Het water kleurde nu geel. Ik keek op het Pickwickdoosje en er stond echt Groene Thee. Ik dacht dat het misschien wat langer duurde, dus ben weer televisie gaan kijken. Na 5 minuten ben ik weer gaan kijken en het zakje heb ik toen ook bewogen. De kleur van de thee veranderde niet. Ik schoot in de lach: “Heb ik weer, mijn eerste kop thee, is er een foutje met het zakje”, want daar was ik op dat moment van overtuigd. Toen vulde ik nog een kop thee met water en deed daar een ander zakje in. Dit zakje zat in de andere hoek van het doosje, zodat het niet zo zou zijn dat als er misschien twee zakjes achter elkaar waren mislukt, ik die pakte. Maar tot mijn grote verbazing werd het water weer niet groen. Ik ben toen naar de supermarkt vlakbij mijn woning gegaan om een nieuw doosje te halen. Maar weer werd de thee niet groen. Deze mail stuur ik u nu zodat u in uw geschiedenis kunt kijken of er misschien een keer iets fout is gegaan met een levering van theebladeren of diversen, of de machines een keer flink van slag waren met de kleurstoffen. Mijn thee werd dus absoluut niet groen. Ik zou ook dankbaar zijn als jullie mij twee nieuwe doosjes zouden kunnen sturen met daarin de ‘goede’ Groene Thee. Ik heb die 3 andere mokken maar niet leeggedronken, in verband met eventuele vergiftiging. Ik hoop dat jullie deze mail heelhuids ontvangen.
Vriendelijke groet,
Dropdown
quote:Geachte Dropdown,
Hartelijk dank voor uw bericht over Pickwick Groene thee Original. Hierin schrijft u dat theezakjes uit uw doosje Pickwick Groene thee Original bij gebruik gele thee geven. Wij kunnen u mededelen dat deze kleur juist is. De benaming 'groene thee' refereert aan het productieproces, en niet aan de kleur van het zetsel.
Het spijt ons dat de benaming van deze Pickwick theevariant bij u een verkeerde verwachting heeft gewekt.
Wij kunnen u mededelen dat bij de productie van groene thee de theeblaadjes hun natuurlijke groene kleur behouden omdat deze theeblaadjes niet gefermenteert worden. Dat wil zeggen dat de theeblaadjes welke worden gebruikt voor groene thee niet worden blootgesteld aan warme lucht (25°C) en een hoge luchtvochtigheid (95%), in tegenstelling tot zwarte thee, waarbij dit proces zorgt voor een donkerdere kleur van de theeblaadjes én van het zetsel.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Froukje Hoekstra
Sara Lee Consumentenservice
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!![]()
Hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dropdown het volgende:
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
[..]
Antwoord:
[..]
Heb er van de week nog één gestuurd, zodra er antwoord is post ik hemquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HahaEindelijk weer 's een leuke brief
Meer van dit!
Ja.. zoals na 100 keer de kindertelefoon bellen:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
quote:Beste Rizla medewerk(st)er,
Ik zat laatst mijn pakje Rizla blauwe vloei te bekijken, en tot mijn verbazing zag dat de vloeitjes 'gummed' zijn. Er staat: "Finest quality gummed papers".
Vervolgens pakte ik een stuk papier, schreef erop, en probeerde het weg te gummen met uw vloeitjes, maar dat lukte niet?! Ik heb het zowel met een inktpen als een potlood geprobeerd. Doe ik iets verkeerd?
Met vriendelijke groet,
Sander
Een tijdje geleden heeft mijn huisgenoot de 'BEDLOOK GEL' gekocht van het AH huismerk.
Deze gel suggereerd dat met het aanbrengen van de gel op droog haar, een 'out-of-bed' look creëert. Nou wil het dat als ik 's ochtends (wel of niet douchen heeft geen invloed) de gel in mijn haar aanbreng, er zeker geen bedlook wordt gecreëerd. Het is namelijk zo dat ik dun haar heb, en op het moment dat ik mijn bed uit kruip, mijn haar helemaal plat en recht ligt. Het effect van uw gel is dat mijn haar warrig gaat zitten. Dit is dus niet echt conform de realiteit. Het brengt mijn haar juist in de war in plaats van mooi plat en recht zoals het is als ik mijn bed uit kom.
Afwachten op uw antwoord,
Sander
quote:Beste medewerk(st)er,
een tijdje geleden heb ik New Wave Ultra Strong aangeschaft. Ik vind het fijn om te gebruiken, want het is makkelijk te gebruiken. Vandaag kwam ik alleen tot een schokkende ontdekking. Ik zat op de bank en naast mij stond het product. Er was niets op tv dus ging ik het product maar lezen. Helemaal onderaan staat 100ml. Daaronder staat: Procter & Gamble UK, Weybridge, Surrey, KT13 OXP, UK. Toen ik dit las schrok ik toch wel. Ikzelf ben net 13 geworden en dus 18-, maar volgens de wet moet je 18(+) zijn om te kunnen "Gamblen", ook wel gokken. Heb ik nu al die tijd de wet overtreden? Is er een kans dat ik de gevangenis in moet? Want dan spijt het mij echt heel erg dat ik het gebruikt heb. De mevrouwen in de winkel zeiden er niets over tegen mij, daar ben ik wel boos over. Hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.
Dropdown
aaaaaahahahahaaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Net snel ff nieuwe gemaakt, ik post hem alvast:
[..]
quote:Geachte medewerk(st)er,
Vandaag kocht ik een zakje kruidnoten in één van jullie filialen. Net toen ik thuis kwam, kwam ik van een koude kermis thuis. Hiervoor waren 2 redenen:
1. Die dingen zijn niet te vreten. Ten eerste smaken ze niet naar echte kruidnoten, zoals ze horen te zijn. Je breekt je kiezen als je kauwt, wat een troep zeg.
2. Wat is dat voor rare afbeelding op de voorkant? Een sneeuwpop? Kruidnoten horen bij Sinterklaas, niet bij de winter. Ondanks dat ze véél te vroeg in de winkel zijn, vind ik jullie hier toch wel te ver mee gaan. Sinterklaas is een oer-Hollands feest met de nodige versnaperingen. Kruidnoten is hier één van. Wat die lelijke sneeuwpop dan ook op mijn zakje kruidnoten doet weet ik niet.
Hoop dat jullie mijn 2 klachten serieus nemen.
Afwachtend op uw antwoord,
Dropdown
Een klein tijdje geleden heb ik bij de Albert Heijn te 's Gravenhage uw haargel 'Studio Out of Bed' aangeschaft.
Prima gel. Krijg mijn haar mooi in model, daar valt niks over te klagen. Maar over het volgende wel; Op de verpakking staat 'Niet vet'. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn haar niet meer hoefde te wassen, wat mij weer geld op shampoo bespaarde, aangezien ik maar een arme student ben. De eerste dagen ging het goed, totdat ik na een dag of 4 met het gebruik van uw gel ontdekte dat mijn haar toch heel vet was. Toen ik overigens daarna de shampoo van een huisgenoot had gejat, en ook mijn haar daarmee had gewassen, was het in ieder geval weer een stuk minder vet.
Het zou dan ook niet onlogisch zijn als u een melding op de verpakking maakt van het feit dat het haar nog wel vet kan worden, ondanks het gebruik van uw gel. Misschien dat u hier iets mee kunt.
Sander
Ik zit hardop te lachen nuquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
Net snel ff nieuwe gemaakt, ik post hem alvast:
[..]
Dank uquote:
Met deze foto erbij:quote:Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.
Met vriendelijke groet,
Sander
Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broekquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Ik lig nog dubbelquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broek
quote:Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet".
Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi?
Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde.
Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten.
Ik zou me verstoppen achter de auto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn auto zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan.
Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Heeft u enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen? Ik zat zelf te denken aan het opschuren/wegschuren van de roest, en er met een kleurstift overheen te gaan. Heeft u zo'n soort oplossing?
Ik hoor graag van u,
Sander
Dat topicquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
[..]
Haha die is echt goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ge-wel-digquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Posten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Dropdown het volgende:
Vandaag antwoord op mijn 2 brieven gekregen (1 over AH, die totaal niet grappig bedoeld was, maar door het antwoord is hij ineens heel grappig) en 1 van Calve die ik later deze week wel post, want het antwoord klopte niet helemaal
quote:
Erg teleurstellendquote:Geachte heer *,
Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.
Met vriendelijke groet,
Svenda-van Rijnberk
Email van Duyvis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kreeg een keer 5 euro opgestuurd van Appelsientje nadat ik een mail had gestuurd dat ik een pleister had gevonden in een pak sinaasappelsap.
Hetzelfde gedaan bij Duyvis. Toen kreeg ik een pakket met allemaal Duyvis producten.
Het antwoord.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:17 schreef Elektroman het volgende:
Deze heb ik naar Grolsch gestuurd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook wel weten wil.
De reactie post ik natuurlijk.
Geachte heer/mevrouw,
Ik koop altijd met veelplezier de fustvaatjes van Grolsch voor in de Perfect Draft van Philips.
Nu vraag ik mij af hoe het komt dat er naar verhouding toch een behoorlijk prijsverschil is in de bier.
Als ik bijvoorbeeld een krat pijpjes koop, koop ik eigenlijk 24x30 cl = 7,2 liter bier.
Neem ik een fustvaatje heb ik slechts 6 liter bier voor ongeveer hetzelfde geld. Naar mijn idee zou dit andersom moeten zijn, aangezien ik mij kan voorstellen dat 24 pijpjes spoelen en vullen in verhouding meer kosten met zich meebrengt dan 1 fustvaatje terwijl deze ook nog eens minder inhoud heeft. Drinken uit de PerfectDraft is dan dus duur.
Ik hoop op een reactie van uw kant.
M. W********
Misschien niet Grolsch zelf, maar een ander bedrijf wat dat spul schoonmaakt ofzo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Elektroman het volgende:
Bovendien dacht ik dat Grolsch met de nieuwe locatie in Boekelo nog slechts 1 locatie had. Enschede en Groenlo bestaan niet meer. Wie zou die andere vestiging dan zijn ?
Toen kreeg ik als antwoord:quote:Geachte medewerk(st)er,
Vandaag kocht ik een zakje kruidnoten in één van jullie filialen. Net toen ik thuis kwam, kwam ik van een koude kermis thuis. Hiervoor waren 2 redenen:
1. Die dingen zijn niet te vreten. Ten eerste smaken ze niet naar echte kruidnoten, zoals ze horen te zijn. Je breekt je kiezen als je kauwt, wat een troep zeg.
2. Wat is dat voor rare afbeelding op de voorkant? Een sneeuwpop? Kruidnoten horen bij Sinterklaas, niet bij de winter. Ondanks dat ze véél te vroeg in de winkel zijn, vind ik jullie hier toch wel te ver mee gaan. Sinterklaas is een oer-Hollands feest met de nodige versnaperingen. Kruidnoten is hier één van. Wat die lelijke sneeuwpop dan ook op mijn zakje kruidnoten doet weet ik niet.
Hoop dat jullie mijn 2 klachten serieus nemen.
Dropdown
Waarop ik antwoorde:quote:Geachte heer,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met AH Kruidnoten. Albert
Heijn hecht grote waarde aan de kwaliteit, veiligheid en hygiëne van alle
artikelen. Uw ervaring met AH Kruidnoten hebben wij aan de
kwaliteitsmanager doorgegeven. Als het nodig blijkt te zijn, worden er
direct maatregelen genomen.
U kunt het artikel omruilen in de winkel voor een nieuw exemplaar of u kunt
het aankoopbedrag terugkrijgen. Dit geldt voor alle producten onder de 50
euro en bij voorkeur op vertoon van de kassabon en/of de verpakking van het
artikel. Als u geen van beide meer hebt dan is het aan de winkel om
hierover te beslissen, dus u kunt altijd overleggen in de winkel.
Graag willen wij u informeren dat wij speculaas en kruidnoten onder het
herfstassortiment aanbieden. Het blijkt namelijk dat consumenten in het
najaar al behoefte aan deze producten hebben. Uit respect voor het
kinderfestijn hebben we een speciale verpakking ontworpen, een zgn.
herfstverpakking waarop geen sint-of pietfiguren worden afgebeeld. Kinderen
worden hier dan ook niet mee geconfronteerd. Dit in tegenstelling tot veel
andere ketens, waar deze al wel in het schap liggen.
Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.
Met vriendelijke groet,
Ingrid van den Broek
quote:Geachte AH,
ik heb de verpakking met ongeveer 100gram kruidnoten hier nog liggen, hij is dus wel open geweest. Is het dan nog steeds mogelijk mijn artikel te ruilen? De bon heb ik in ieder geval niet meer.
Over het herfstassortiment:
U zegt dat de sneeuwpop erop staat om kleine kinderen niet af te schrikken met een te vroege Sint en Piet. Heeft u hierbij wel nagedacht over de herfst en sneeuw samen? Ik zal hier een lijstje maken met daarin de data dat er sneeuw in de herfst in Nederland was:
22 oktober 1905
25 oktober 1908
18 oktober 1973
13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993
Op die data is er sneeuw uit de lucht gekomen, maar dat garandeert nog geen sneeuwpak. Er waren alleen sneeuwpakken op:
13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993
De huidige generatie van in Sinterklaas-gelovende kinderen is zeker weten ver na 1993 geboren. De leeftijd rond in Sinterklaas geloven ligt rond de 8 jaar. Dat is dus na 2000, 7 jaar nadat er voor het laatst sneeuwpoppen gemaakt konden worden in de herfst. Wat moeten kinderen wel niet denken als er sneeuwpoppen op het 'herfstassortiment' van AH staat? Vind u dat dan niet raar, gezien zij dat nog nooit meegemaakt hebben. In mijn ogen slaat deze verpakking dus alles, op een negatieve manier.
Dropdown
quote:Geachte heer Heijdenrijk,
Graag informeer ik u dat aan de hand van de kwaliteitsgarantie klachten
rechtstreeks in elke AH winkel kunnen worden afgehandeld. Onze
garantiebepaling betekent dat, zonder voorwaarde vooraf, elk beroep op
garantie in alle filialen van Albert Heijn moet worden toegepast. U kunt te
allen tijde gebruik maken van onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie. U
hoeft hiervoor niet een extra gang naar de winkel te maken. Wanneer u weer
uw boodschappen doet kunt u uw klacht bij de servicebalie melden. Uiteraard
hoeft u geen restanten van bederfelijke waar mee terug te nemen naar de
winkel, maar de winkel wil vaak wel wat van de aankoop terugzien. Heeft u
geen kassabon en/of sticker van de verpakking meer dan kunt u met het
filiaal overleggen of zij u ook zonder aankoopbewijs willen vergoeden.
Verder willen wij u aangeven dat de klantenservice een signalerende en
intermediaire functie heeft. Alle vragen en opmerkingen van klanten worden
door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers gemeld. Op deze
manier kunnen klachten/reacties vanuit de klantenkring worden betrokken bij
de evaluaties. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerkingen de nodige
aandacht hebben en serieus worden behandeld. Verdere eventuele beslissingen
en/of opmerkingen van de verantwoordelijke managers worden echter niet
gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Dennis Breed
Antwoord:quote:Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.
Met vriendelijke groet,
Sander
quote:Geachte heer *,
Hartelijk dank voor uw reactie via onze website. Hierin merkt u op dat het volkoren brood met de opdruk ACTIE!, dat u heeft gekocht in onze vestiging aan de Dorpsstraat in Zoetermeer, op uw bord weinig actie bleek te vertonen.
Wij vermoeden dat de boterhammen in uw brood last hadden van najaarsmoeheid. Ondanks de intensieve kwaliteitscontroles in onze bakkerij is dit niet te voorkomen. Is het misschien erg koud in uw keuken? Sommige boterhammen lijken soms wat lusteloos, maar reageren gunstig op het schudden van bijvoorbeeld een pak hagelslag boven het bord. De sneetjes in uw brood waren dus niet defect, maar hadden vermoedelijk een kleine stimulans nodig. Blijft u ons actiebrood zeker proberen, wij zijn ervan overtuigd dat u ooit een boterham treft die wel uit zichzelf in actie komt. Een garantie hiervoor kunnen wij helaas niet geven. Overigens: het brood smaakt hier niet minder lekker door!
Met vriendelijke groet,
Hoogvliet klantenservice
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
en als antwoordquote:"Linders, Ronnie" <ronnie.linders@xx.xx>
07-10-2009 11:21
Aan <info@bavaria.nl>
Cc
Onderwerp Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bavaria N.V.
De Stater 1
5737 RV Lieshout
Nederland
Ronnie xxx
xxx. xxx 8
xxx Halsteren
Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1 (untitled.bmp)
Halsteren 07-10-2009
Geachte heer / mevrouw,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier niet ruim 15 euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Bavaria pils. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Bavaria pils, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten.
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Bavaria komt uit Lieshout, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Halsteren (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 117 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Ronnie xxx
quote:Geachte heer Linders,
Hoewel wij het zeer vervelend vinden dat u een onprettige ervaring hebt gehad met ons product, stellen wij het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons hiervan op de hoogte te stellen.
Indien u de blikjes nog in uw bezit heeft, hoor ik dit graag van u. Wij zouden deze graag bij u op komen halen om dit voorval nader te onderzoeken. Onze afdeling logistiek zal hiervoor telefonisch contact met u opnemen om een afspraak met u te maken en het desbetreffende product op te halen.
Hiervoor hebben wij echter nog wel uw telefoonnummer nodig.
BAVARIA N.V.
Paul Huibers
Afd. Consumentenservice
0499-428500
Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
Ik had dus de tekst van Conflict, met die foto gestuurd.
Nu ben ik dus keihard gep0wnd
[..]
en als antwoord
[..]
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Ja ze zien toch aan die nummers op de verpakking dat het niet nader klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikje
Huldequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Hulde! Klantenservicemedewerkers met een gezond gevoel voor humor, het kan nog!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Jezus zeg, bedenk lekker je eigen teksten, dit vind ik echt heel erg debiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
Ik had dus de tekst van Conflict, met die foto gestuurd.
Nu ben ik dus keihard gep0wnd
[..]
en als antwoord
[..]
whaha geniaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
quote:Geachte *********,
Dank voor uw bericht.
Via de volgende link kunt u zien waarom Holland Casino dit spel en dus de uitleg niet heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Russische_roulette
Met dit spel houden we weinig gasten over.
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Holland Casino
Hulde voor het antwoordquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
tvp! ga ook effe een mailtje sturen hihiquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:28 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Heb me kostelijk vermaakt met de verhalen.![]()
Tvp
quote:Goedenavond!
Ik heb een kleine suggestie voor jullie, en ik hoop dat jullie medewerking zullen verlenen!
Even in het kort:
Ik ben nogal fors uitgevallen, eigenlijk altijd al 'molliger' geweest dan anderen.
Mede daardoor heb ik nu nog steeds problemen om mezelf te accepteren zoals ik ben.
Daar komt nog eens bij dat ik op hetzelfde geslacht val: Ik ben een lesbische vrouw dus.
Daar durf ik sinds een paar jaar pas eerlijk over te zijn.
Nu vinden mijn collega's op kantoor jullie reclame's blijkbaar zeer grappig, want ik krijg rond de 10e van de maand steeds weer dezelfde grappen naar mijn hoofd geslingerd: De jackPOT gaat vallen! Oh nee! Wat een kanjer! De JackPOT valt gegarandeerd deze maand! Blijkbaar is de jackPOT te groot geworden!! Kijk uit!!
U zult begrijpen dat ik niet om deze grapjes / pesterijen kan lachen..
Daarom een vriendelijk verzoek.
Zouden jullie de benaming JackPot in het vervolg niet meer kunnen gebruiken?
Waarom gebruiken jullie het woord: Hoofdprijs in het vervolg niet?
Ik hoop op jullie medewerking!
Dit zou mij een hoop tranen en frustraties schelen!
Met vriendelijk groet,
Esther!
quote:Goedenavond,
Naar aanleiding van uw ontbijtkoek en de reclame van de wielrenner en zijn zoon (tenminste, ik vermoed dat het zijn zoon is, in de reclame wordt dit niet duidelijk gemaakt) heb ik een vraag. Ik ben namelijk eveneens een fervent wielrenner en nu is het zo dat ik ook een zoontje heb van 7 jaar. In het verleden heb ik geprobeerd een carrière op te bouwen in de wielrennerij maar helaas is dit niet gelukt.. Nu zou mij niets met meer trots kunnen vervullen dan wanneer ik deze droom via mijn zoon wel kan waarmaken. Dit brengt mij tot mijn vraag.
De reclame voor de ontbijtkoek bracht mij namelijk op het idee om mijn zoontje op eenzelfde manier te motiveren, de kleine rakker is namelijk gek op uw ontbijtkoek. Maar met het oog op de verkeersveiligheid fiets ik graag met beide handen aan het stuur, daarnaast wil ik mijn zoontje ook dit goede voorbeeld aanleren. Dus zoals de wielrenner in de reclame zijn zoontje motiveert is voor mij dus geen optie. Heeft u misschien een idee waarmee ik wel mijn zoontje kan motiveren (op eenzelfde wijze als in de reclame) maar waarbij de verkeersveiligheid niet in het gedrang komt?
Met vriendelijke groet,
deze is zo geniaal. die reactie is nog beter dan de brief zelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
een van de leukste reactie tot nu toequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
En voor wie is deze mail/brief bedoeldquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef aychelle het volgende:
Hallo,
Ik ben Annie en ik ben 21 jaartjes jong. Ik wil zo graag dokter worden dat ik er snachts van droom! Al vanaf kleins af aan gaf ik prikjes aan mijn poppen, en later deed ik ook mond-op mond beademing op mijn kat. Toen ik 12 werd en van de schommel werd geduwd en ik in de ambulance naar het ziekenhuis moest wist ik het zeker: Ik word dokteress. De witte jassen, dat ding wat op een koptelefoon lijkt, de geur, prikjes geven en de baas zijn. Heerlijk, een echte uitdaging. Maar de vraag was: wat moet ik precies doen? Ik heb ooit gehoord dat ze gaan loten, maar die zijn al geweest? Is er nog ergens een gaatje. Of moet ik wachten dat ze weer lootjes gaan trekken. In iedergeval, hier een hele spontane meid die zich beloofd 100% in te zetten voor de opleiding. Ervaring kan ik gewoon op de opleiding opdoen lijkt mij, en ik geef ook dokters adviezen aan mijn familie!
Ik wacht met smart op u antwoord!
Met vriendelijke groet,
Annie Grobben
kijken of ik iets terugkrijg
Heldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Voor de opl. Geneeskunde aan de universiteitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En voor wie is deze mail/brief bedoeld?
quote:Geachte helpdesk van Calvé,
Toen ik deze avond terugkwam van mijn werk had ik zin in een lekkere boterham die rijk besmeerd was met boter, waarna ik die zou kunnen besprinkelen met vele korreltjes suiker. Toen ik bezig was met de suiker te pakken, dacht ik aan mijn jeugdvriend Sjoerd. Sjoerd heeft mij namelijk dit overheerlijke recept aan mij gegeven, waarvoor ik hem nog bijna dagelijks dankbaar ben.
Ik zal wat meer vertellen over Sjoerd:
Sjoerd was een gezette jongen van rond de 12 toen ik hem leerde kennen (Dit is ongeveer 10 jaar geleden). Sjoerd had sluik haar, bruine ogen en grote voeten. Ik leerde Sjoerd kennen toen ik op een middag moest voetballen met de plaatselijke voetbalvereniging. Ik werd namelijk gevraagd door een klassenvriend van mij, waar ik toen mieterse maten mee was. Toen ik die dag bij het team waar ik mee speelde aan kwam begroette Sjoerd mij. Na wat gepraat te hebben met de teamgenootjes, begon het festijn. We moesten tegen de koploper. Na afloop van de strijd hebben wij nog wat gepraat. Sjoerd leek mij een geweldig aardige gozer en we gingen steeds meer met elkaar om. Tussen de middag kwam ik weleens bij hem en dan aten wij wat brood. Hij nam dan altijd pindakaas met suiker. Gezien ik een allergie heb jegens noten kon ik die boterham niet samen met hem verorberen. Hij vertelde mij dat als je gewoon boter met suiker doet, dat ook een overheerlijke combinatie kan zijn. Het was inderdaad een heerlijke boterham. Na al die jaren heb ik mijn brood zo nog het liefst. Toch vond ik het altijd jammer dat ik niet kon proeven wat Sjoerd kon. Maar komt hier verandering in?
De gedachte over Sjoerd leidde mij eigenlijk rechtstreeks naar mijn pc. Ik dacht: “Laat ik eens op de Calvé-site kijken, om te zien of zij ook alternatieven hebben voor mensen met een noten-allergie.” Ik typte het webadres in en de site kwam op mijn scherm. Na wat navigeren kwam ik op de site producten aan. Hier klikte ik eigenlijk vrijwel gelijk het product: ‘Pindakaas met stukjes noot’ aan. Ik las de beschrijving en de voedingswaarden. Daaronder stond nog een stukje waarin de informatie voor allergenen stond. (LINK VOOR DE FOK!ers: http://www.calve.nl/index.aspx?nodeId=539466) Tot mijn grote verbazing stond daar tussen dat de pindakaas helemaal geen noten bevat! Ik sprong bijna een gat in de lucht. Maar zeker weten wist ik het niet.
Hierbij dus mijn vraag: Kan ik, iemand met een notenallergie, gerust een boterham met ‘Calvé Pindakaas met stukjes noot’ nuttigen?
Ik hoop snel van u te horen!
Dropdown
quote:Geachte heer Dropdown,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide e-mail.
Wanneer u overgevoelig bent voor noten, dan reageert uw afweersysteem specifiek op het eiwit dat in één of meerdere soorten noten zit. Pinda’s (aardnoten) zijn botanisch gezien niet verwant aan de notenfamilie. Ze nemen een aparte plaats in binnen de plantenfamilie van de peulvruchten. Hierdoor zult u als u alleen overgevoelig bent voor noten, geen klachten krijgen na het eten van pinda’s.
U kunt dus met een gerust hart Calvé Pindakaas eten. Eet smakelijk!
Met vriendelijke groet,
Calvé Pindakaas Consumer Service
OMFG!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
En geluktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef PoepProducer het volgende:
Nu nog een verzinnen om naar ikea te sturen
quote:... heel lulverhaal over dat ik niet kan SMSén, waarna Telfort zij dat ik naar de stad moest naar een Telfortwinkel of een duur 0900 nummer moest bellen (wat ik niet kan)
13:11 Telfort: Aight
13:12 Charles Hef: en zeer slecht ter been
13:12 Charles Hef: pardan?
13:12 Charles Hef: pardon?
13:13 Telfort: Ja meneer dat vind ik dan echt zeer vervelend voor u, maar ik ben van de verkoopafddeling en ik kan u hier niet mee helpen.
13:13 Charles Hef: Is er een oplossing op te verzinnen? Want ik k an mijn nichtje van 20 in australie niet smsen zo...
13:14 Charles Hef: en wat bedoelt u met: aight?
13:14 Telfort: Ik bedoel daarme een soort van: Pff..
13:14 Telfort: Ja u kunt of langs een winkels gaan, of contact op nemen met de klantenserive
13:14 Telfort: maar dat is echt via een 0900 nummer
13:14 Charles Hef: dus dat ik 72 jaar ben, boeit ik niks?
13:14 Telfort: Ik wil u graag helpen maar ik kan het niet
13:15 Charles Hef: naar mijn weten zijn 0900 nummer toch doorwezen naar normale nummers/
13:15 Charles Hef: ik heb bij PTT gewerkt vroeger
13:15 Charles Hef: toen was dat zo met 06 lijnen
13:15 Charles Hef: kunt u me dat nummer geven?
13:15 Telfort: Niet dat ik weet meneer, zo ver ik weet is dit het enigste nummer waarop de klantenservice te bereiken is.
13:15 Charles Hef: nou, dan gaa ik maar zo een beetje onderweg he
13:16 Charles Hef: tot hoelaat zijn jullie winlks geopent dan zo he?
13:16 Telfort: Wat is de dichts bij zijnde stad?
13:16 Charles Hef: ik woon in kootwijk op de veluwe... radio kootwijk
13:16 Charles Hef: apeldoorn denk ik dan zo een beetje?
13:17 Telfort: En wat is de dichts bij zijnde grote stad?
13:17 Charles Hef: ik denk apeldoorn. ik weet ook niet waar u winkels heeft
13:17 Telfort: Is even kijken
13:17 Telfort: Hoofdstraat 139 - 7311 AT - Apeldoorn
13:17 Telfort: Dat is dan de dichts bij zijnde winkel voor u
13:18 Charles Hef: okee dan.. dan gaa ik daar zo een beetje naartoe he...
13:18 Charles Hef: en tot hoelaat zijn de winkel open?
13:19 Telfort: tot vijf uur
13:19 Charles Hef: eens even kijken, als mijn scootmobiel 20 km/per uur rijdt,d an kan ik toch om 15 uur in apeldoorn zijn?
13:20 Charles Hef: vrees alleen dat ik hem aan de alder meot hangen omdat die niet helemaal vol dit...
13:20 Charles Hef: dus als ik hem 2 uur aan de lader hang eerst dan kan ik eh... 17 uur in Apd zijn. Kunt u doorgeven aan de winkel dat ik kom? Zou sneu zijn dat als ze dicht zijn.
13:20 Charles Hef: en dat ik net 2 minuten te laat aankom
13:21 Telfort: Ik heb geen contact met de winkel meneer, misschien dat er eventueel een busdienst bij u in de buurt is
13:21 Charles Hef: oh ja... daar heb ik slechte ervaringen mee
13:21 Charles Hef: vorige keer kwam de bus helemaal niet...
13:21 Charles Hef: en ik heb scootmobiel... en die kanniet de bus in
13:21 Telfort: Ik ken het, heb ik ook al paar keer mee gemaakt
13:22 Telfort: hij kan altijd te vroeg komen natuurlijk
13:22 Charles Hef: u heeft ook scootmobiel?
13:22 Charles Hef: welk merk?
13:22 Telfort: Nee gelukkig kan ik zlef nog goed lopen!
13:22 Charles Hef: ah gelukkig.
13:22 Charles Hef: ik zal dan zo een beetje kijken heh of dat lukt....
13:23 Charles Hef: alsnog van harte bedankt
wat een kutopmerkingquote:13:22 Telfort: Nee gelukkig kan ik zlef nog goed lopen!
1 |
quote:Goedendag Holland Casino.
Bij deze had ik een vraag. Ik was afgelopen weekend met mijn vaste clubje vrienden aan het pokeren, dit is iets wat we elk weekend doen, echt hardstikke gezellig. Alleen vinden we dit inmiddels een beetje doodnormaal worden en dachten met ons allen aan een ander soort spel met gokken, bluffen en fiches.
Hierop kwam het idee van een vriend naar voren om Russisch Roulette te gaan spelen. Ik heb er nog nooit eerder van gehoord, dus ben ik eens in diverse (speelgoed)winkels gaan kijken of ik de inhoud van dit spel kan kopen, het schijnt anders te zijn dan pokeren namelijk.
Helaas kon geen enkele winkel mij helpen, en was ik benieuwd of jullie weten waar ik Russisch Roulette kan kopen? Of hoe het spel werkt? Misschien dat jullie een handleiding hebben liggen?
Ik hoor graag meer van jullie over hoe ik aan de materialen voor dit spel kom. Volgens een vriend zou dit een apart spel zijn.
Dus heeft u enig idee?
Ik wacht op uw reactie.
Groeten,
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik dan maar
[..], Okee. Ik weet dat dit al eerder geweest is in deze reeks, maar een echt schrijven terug van hun kant is altijd achter gebleven omdat die bedeker de mail niet meer had...
Klantenservicemedewerkers met humorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Misschien zit die medewerker op FOK!...quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klantenservicemedewerkers met humor
Dat is gewoon een serieuze klacht in dit topic.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef thepunisher3 het volgende:
overigens heb ik een (telefonische) klacht lopen bij 20th century fox. ik heb een poosje geleden seizoen 7 van 24 gekocht, en in de eerste helft van de afleveringen staan erg veel spelfouten in de nederlandse ondertiteling. ik vind dit echt heel erg irritant. dus ik heb daarheen gebeld en ben paar keer doorverbonden. eigenlijk wist niemand zo goed wat ze met me aan moesten. als het goed is word ik erover teruggebeld. als ik reactie heb laat ik het weten.
nou enquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is gewoon een serieuze klacht in dit topic.
helaas is de realiteit vaak anders dan men het graag ziet in zijn of haar idealen. dat moet je niet willen doorbreken. dat moet je accepteren.quote:
IK MOET HELEMAAL NIETS!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
helaas is de realiteit vaak anders dan men het graag ziet in zijn of haar idealen. dat moet je niet willen doorbreken. dat moet je accepteren.
Wat lief!! word er echt helemaal warm van!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
IK MOET HELEMAAL NIETS!
Verder mag jouw post van mij best in dit topic.
reactie:quote:Van: Mr. Song Li [mailto:songlil15@yahoo.com.hk]
Verzonden: Tuesday, December 01, 2009 10:42 PM
Onderwerp: PLEASE REPLY ASAP*
Good Day
My name is Mr. Song Li. I work with the Hang Seng Bank. There is a sum of $19,500,000.00 in my bank Hang Seng Bank", Hong Kong. There were no beneficiaries stated concerning these funds which means no one would ever come to claim it. That is why I ask that we work together.I do solicit for your assistance in effecting this transaction.I intend to give 30% of the total funds as compensation for yourassistance. I will notify you on the full transaction on receipt of your response if interested, and I shall send you the details and necessary procedures with which to make the transfer.
E-mail;mrsongli080@yahoo.com.hk
Should you be interested? Please send me your:
1. Full names
2. Private phone number
3. Current residential address
Kind Regards,
Mr. Song Li
wel flauw als hij het echt naar haar verstuurdquote:Dear mr Li,
How great I’ve received your message. Due to a illness in the family I really need money right now. So you’re like a gift send from above.
My details are below:
Name: Beatrix van Oranje-Nassau
Phonenumber: 070-3564000
Full Adress:
Huize Noordeinde
Postbus 30412
2500GK Den Haag – The Netherlands
Could you please send the money asap so I can get some christmasgifts for my family.
Thank you very much
quote:dear sir/madam.
I've received a mail from one of your employes ( mr Song Li) that i can have 30% of 16.500.000 US Dollar if i help him. I would like to invest this money in Hong Kong, so it would be great if i can store my money at your bank. This way I don't need to be worried during transport of the money, it can stay at your bank on my account.
Hope to hear from you soon
Best regards
Hahaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef x-tremed het volgende:
[..]
reactie:
[..]
wel flauw als hij het echt naar haar verstuurd![]()
de bank is wel een bedrijf :p en daarnaast een scammer is eropuit geld te verdienen, dezelfde insteek als een bedrijfquote:
Naar een paar baksteen fabrikanten/leveranciers gemailed...quote:Goedendag,
Bij deze was ik benieuwd of u toevallig ook verticale bakstenen op voorraad heeft.
Dit vanwege een schuurtje die ik wil bouwen, en deze op een andere manier dan gewoonlijk wil opbouwen dan het gebruikelijke horizontaal wat je erg vaak ziet.
Ik heb al bij enkele aannemers in de buurt gevraagd, maar die menen ze niet te hebben. Nu hoop ik een beroep op u te mogen doen.
Graag hoor ik uw reactie.
Groeten,
Peter van den Berg
quote:Geachte heer v/d berg,
Bakstenen zijn te metselen hoe u dat zelf in gedachten heeft, zowel horizontaal als vertikaal en komt iedere sortering daarvoor in aanmerking. Wanneer u aangeeft wat voor kleur / formaat u zoekt kan ik u geheel vrijblijvend voorzien van steen-monsters. Wanneer u al aantallen weet en naar welke plaats ze naar toe moeten kan ik daar een concurrerende prijs tegenover stellen.
met vriendelijke groet,
Op naar AXEquote:Goedendag,
Reeds enige tijd geleden heb ik besloten AXE Anti Hangover deospray te kopen.
Nu moet ik zeggen dat ik dit heb gekocht omdat ik veel aan nachtdienst doe en overdag weer thuis kom en erg moe ben.
Echter vanwege maagproblemen die ik al enige jaren heb mag ik niet vooroverhangen, en dat is namelijk iets wat nogal vaak gebeurt als ik moe ben.
Nu heb ik de DEO spray gekocht met de veronderstelling zodat ik altijd rechtovereind blijf staan, ook als ik moe ben, maar helaas lijkt de Deo deze stimulerende werking niet te geven.
Kunt u advies geven hoe dit nou precies komt? Of is het product van u gewoon niet goed?
Ik hoor graag uw reactie,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef GSMboy het volgende:
De volgende:
[..]
Op naar AXE
Anti hang over
En de reactie, best wel matig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb terug gemailed dat ik al onder jaaarenlange doktersbehandeling ben, en vraag nog een keertje waarom ik voorover blijf hangen terwijl ik die Anti-Hangover gebruik.quote:Geachte heer Van de Bergh,
Hartelijk dank voor uw mail.
Helaas kunnen wij u hiermee niet helpen. Wij adviseren met u maagproblemen, die u al enige jaren hebt, naar de dokter en/of specialist te gaan.
Hopende u zo te informeren.
Met vriendelijke groet,
Axe Consumer Service
Ze moeten gewoon toegeven dat hun product dat niet kan....
Ik had ook kunnen mailen met de vraag waarom er niemand achter mij aan rent, net als in die commercials enzo...![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ah tof, deze had ik ook nog in m'n myAt.
quote:
quote:
quote:Goedenavond,
Enige tijd geleden zag ik een reclamefilmpje van u op televisie. Ik heb hierbij de link toegevoegd van de betreffende reclame, zoals deze te vinden is op YouTube: Ik ben jongeman van 23. U zult begrijpen dat ik het wel warm kreeg van de betreffende engelen zoals te zien in de reclame. Aangezien ik bovendien ook nog vrijgezel ben, zult u begrijpen dat ik graag het product, en uiteraard ook het resultaat van het gebruik daarvan, wilde ervaren.
Echter tot op heden hebben zich geen engelen aan mij getoond. Het gewenste resultaat is vooralsnog niet bereikt.
Nu is er een aantal scenario’s denkbaar.
Het kan zijn dat het enige tijd duurt voor engelen het ruiken. Graag zou ik dan van u een tijdsframe willen ontvangen zodat ik weet wanneer ik ze ongeveer kan verwachten.
Wat tevens mogelijk is, is dat er al velen mij voorgegaan zijn in het gebruik van deze deodorant, en de engelen nu op zijn. In dat geval zou ik graag restitutie van het betaalde bedrag willen ontvangen.
Ik hoop op een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Thepunisher3
quote:Geachte heer, mevrouw,
Hierbij deel ik u mede dat ik uw aanmaning in goede orde heb ontvangen. U geeft daarin aan dat u geen geduld meer heeft en de uitstaande vorderingen per direct voldaan wil zien.
Het probleem is echter dat ik helaas geen geld heb om deze te voldoen. Ik ben slechts in de gelegenheid om een tweetal rekeningen per maand te betalen. Om te bepalen welke dat zijn, stop ik alle uitstaande rekeningen in een hoge hoed en trek ik er twee willekeurige uit. Deze rekeningen worden dan terstond voldaan.
Om toch alle eisers tegemoet te komen, doe ik de overgebleven rekeningen weer in de hoge hoed om deze de volgende maand weer in de trekking mee te nemen. Zo komt elke eiser vroeg of laat aan de beurt.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend, EINZ.
P.S. Gezien de onvriendelijke toonzetting van uw laatste brief deel ik u mede dat u niet aan de eerstvolgende twee trekkingen zult deelnemen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:14 schreef LuitLaan het volgende:
geweldig hoe die bedrijven reageren.
Reactie van Holland casino over russisch roulette
[..]
quote:P.S. Gezien de onvriendelijke toonzetting van uw laatste brief deel ik u mede dat u niet aan de eerstvolgende twee trekkingen zult deelnemen.
quote:Nu is er een aantal scenario’s denkbaar.
Het kan zijn dat het enige tijd duurt voor engelen het ruiken. Graag zou ik dan van u een tijdsframe willen ontvangen zodat ik weet wanneer ik ze ongeveer kan verwachten.
Wat tevens mogelijk is, is dat er al velen mij voorgegaan zijn in het gebruik van deze deodorant, en de engelen nu op zijn. In dat geval zou ik graag restitutie van het betaalde bedrag willen ontvangen.
Ik heb het zelf eens geprobeerd met een stuk shag. Ik dacht altijd dat wanneer je een stuk shag vond dat langer was dan een vloeitje, dat je dan een nieuw pakje kreeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Haha! geniaal dit.
Mijn mam heeft wel eens brieven geschreven naar silvo, hero en de konmar.
Kregen we toch van alle fabrikanten een hele doos vol gratis artikelen.
Als je een brief schrijft op een slijmende manier. Zonder negatieve ondertoon.
Zoals "Ik snap dat u dat nooit zou willen dat er een spijker terecht komt in de mihoen. En ik vertrouw er op dat u dit recht wil zetten."
Dan krijg je zo bakken kant en klaar maaltijden, helemaal gratis!
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef Mellebast het volgende:
k ga er 1 naar dubbel frisss sturen
jullie horen het binnenkort
Na het ontvangen van een SMS-bericht op mijn smartphone 22 augustus j.l ben ik reeds overgegaan tot betaling van openstaande vordering ad ¤136,00. Dit is echter overgemaakt naar Zilveren Kruis Achmea en niet naar Vesting Finance. (zie: "vesting.JPG") De correspondentie en verstrekking van informatie via SMS van uw kant was vrij gebrekkig waardoor deze miscommunicatie tot stand kon komen. Juiste informatievoorziening is een cruciale verplichting naar de cliënt toe die u niet bent nagekomen.
Ik stel u nadrukkelijk in gebreke en sommeer u ervoor zorg te dragen dat een excuus gemaakt wordt.
Hiernaast stel ik u op de hoogte dat ik geen juridische stappen zal ondernemen.
Toegevoegd aan deze correspondentie is naast het eerder genoemde "vesting.jpg" een tweede bestand: "hondmetcapuchon.JPG". Dit is een afbeelding van een hond met een capuchon.
Groetjens,
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Correspondentie via email: xxxxxxxxxxxxx
hondmetcapuchon.JPGquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef GasTurbine het volgende:
Naar Vesting Finance, een incassobureau werkend voor Achmea Zorgverzekeringen. Was m'n zorgverzekering vergeten
[..]
hondmetcaphuchon.jpgquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef GasTurbine het volgende:
Naar Vesting Finance, een incassobureau werkend voor Achmea Zorgverzekeringen. Was m'n zorgverzekering vergeten
[..]
Die zit tegenover de InHolland van DHquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef InAeternum het volgende:
Ik ben nooit zo heel sterk in het schrijven van leuke brieven, maar iemand die dat wel kan zou dit bedrijf ONZ restaurant
http://www.onzrestaurant.nl/
eens een leuke mail kunnen sturen
Beter laten ze die reclame langer lopen, des te minder zure sloten zullen er zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef Ladidadida het volgende:
Is er hier niet een grappige jonge- of oudeman die een mailtje kan sturen naar Chilly? Die gore reclame die ze onder etenstijd uitzenden (!!) is echt te ranzig om aan te zien. Ze moeten aangepakt worden die zure sloten!
http://www.chilly.nl/tv-commercial
Wie oh wie?
Oeps ;Dquote:Hallo,
Ik ben M*****.
Nu is het zo dat ik een spreekbeurt wil houden over kauwgom, en hiervoor heb ik ook de spreekbeurt van uw site gehaald. Maar ik wil meer, voor een hoger cijfer natuurlijk.
Nu is mijn vraag of u mij een lijst kan opsturen met alle soorten kauwgom, smaken, kleuren etc.
Aangezien ik in een maand minstens tien euro uitgeef aan uw kauwgom wil ik u ook vragen of ik misschien een pakje kauwgom gratis mag, want mijn ouders hebben mijn zakgeld achter slot en grendel gestopt vanwege mijn kauwgomverslaving. Ik ben bijna dag en nacht aan het kauwen, en hoe ik ook zeg dat het helpt met denken, ze vinden het niet goed.
Verder heb ik nog een vraag, want ik wil al een tijd lang uw Mystery Gum proberen, maar deze is zó populair dat hij elke keer al is verkocht, of hij zit niet in het assortiment. Mijn beste vriendin is ook een groot kauwgomfan, maar weet ook niet waar deze kauwgom naar smaakt, omdat ze hem ook nog nooit heeft gehad. Nu is onze vraag dus: Waar smaakt deze kauwgom naar?
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Mijn adres:
[Verborgen voor FOK!]
Alvast bedankt!
M**** B*********
450 gram.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef ColaBlikje het volgende:
Wie weet hoeveel gram er zit in een doos Kellog's?
Zeg er AUB bij welke het zijn ;D
Ik heb een geniaal idee ;$
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Doe eens niet. Je moet brieven schrijven met een leuke klacht. Dat is de bedoeling in dit topic. Ergens bedelen voor gratis zooi en dan hier posten is én niet grappig én ontzettend pauper.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:39 schreef ColaBlikje het volgende:
Proberen gratis kauwgom te krijgen
[..]
Oeps ;D
Neen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef gogosweden het volgende:
he jonges, heeft de mediamarkt in nederland ook zo'n reclame gehad met van die dikke duitsers? want dan heb ik nog wel een leuk idee
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:39 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Doe eens niet. Je moet brieven schrijven met een leuke klacht. Dat is de bedoeling in dit topic. Ergens bedelen voor gratis zooi en dan hier posten is én niet grappig én ontzettend pauper.
Schijtwijven altijd met hun kuthumor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |