Met deze foto erbij:quote:Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.
Met vriendelijke groet,
Sander
Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broekquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Ik lig nog dubbelquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broek
quote:Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet".
Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi?
Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde.
Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten.
Ik zou me verstoppen achter de auto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn auto zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan.
Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Heeft u enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen? Ik zat zelf te denken aan het opschuren/wegschuren van de roest, en er met een kleurstift overheen te gaan. Heeft u zo'n soort oplossing?
Ik hoor graag van u,
Sander
Dat topicquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
[..]
Haha die is echt goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ge-wel-digquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Posten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Dropdown het volgende:
Vandaag antwoord op mijn 2 brieven gekregen (1 over AH, die totaal niet grappig bedoeld was, maar door het antwoord is hij ineens heel grappig) en 1 van Calve die ik later deze week wel post, want het antwoord klopte niet helemaal
quote:
Erg teleurstellendquote:Geachte heer *,
Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Svenda-van Rijnberk
Email van Duyvis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kreeg een keer 5 euro opgestuurd van Appelsientje nadat ik een mail had gestuurd dat ik een pleister had gevonden in een pak sinaasappelsap.
Hetzelfde gedaan bij Duyvis. Toen kreeg ik een pakket met allemaal Duyvis producten.
Het antwoord.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:17 schreef Elektroman het volgende:
Deze heb ik naar Grolsch gestuurd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook wel weten wil.
De reactie post ik natuurlijk.
Geachte heer/mevrouw,
Ik koop altijd met veelplezier de fustvaatjes van Grolsch voor in de Perfect Draft van Philips.
Nu vraag ik mij af hoe het komt dat er naar verhouding toch een behoorlijk prijsverschil is in de bier.
Als ik bijvoorbeeld een krat pijpjes koop, koop ik eigenlijk 24x30 cl = 7,2 liter bier.
Neem ik een fustvaatje heb ik slechts 6 liter bier voor ongeveer hetzelfde geld. Naar mijn idee zou dit andersom moeten zijn, aangezien ik mij kan voorstellen dat 24 pijpjes spoelen en vullen in verhouding meer kosten met zich meebrengt dan 1 fustvaatje terwijl deze ook nog eens minder inhoud heeft. Drinken uit de PerfectDraft is dan dus duur.
Ik hoop op een reactie van uw kant.
Met vriendelijke groeten,
M. W********
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |