Posten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Dropdown het volgende:
Vandaag antwoord op mijn 2 brieven gekregen (1 over AH, die totaal niet grappig bedoeld was, maar door het antwoord is hij ineens heel grappig) en 1 van Calve die ik later deze week wel post, want het antwoord klopte niet helemaal
quote:
Erg teleurstellendquote:Geachte heer *,
Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Svenda-van Rijnberk
Email van Duyvis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kreeg een keer 5 euro opgestuurd van Appelsientje nadat ik een mail had gestuurd dat ik een pleister had gevonden in een pak sinaasappelsap.
Hetzelfde gedaan bij Duyvis. Toen kreeg ik een pakket met allemaal Duyvis producten.
Het antwoord.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:17 schreef Elektroman het volgende:
Deze heb ik naar Grolsch gestuurd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook wel weten wil.
De reactie post ik natuurlijk.
Geachte heer/mevrouw,
Ik koop altijd met veelplezier de fustvaatjes van Grolsch voor in de Perfect Draft van Philips.
Nu vraag ik mij af hoe het komt dat er naar verhouding toch een behoorlijk prijsverschil is in de bier.
Als ik bijvoorbeeld een krat pijpjes koop, koop ik eigenlijk 24x30 cl = 7,2 liter bier.
Neem ik een fustvaatje heb ik slechts 6 liter bier voor ongeveer hetzelfde geld. Naar mijn idee zou dit andersom moeten zijn, aangezien ik mij kan voorstellen dat 24 pijpjes spoelen en vullen in verhouding meer kosten met zich meebrengt dan 1 fustvaatje terwijl deze ook nog eens minder inhoud heeft. Drinken uit de PerfectDraft is dan dus duur.
Ik hoop op een reactie van uw kant.
Met vriendelijke groeten,
M. W********
Misschien niet Grolsch zelf, maar een ander bedrijf wat dat spul schoonmaakt ofzo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Elektroman het volgende:
Bovendien dacht ik dat Grolsch met de nieuwe locatie in Boekelo nog slechts 1 locatie had. Enschede en Groenlo bestaan niet meer. Wie zou die andere vestiging dan zijn ?
Toen kreeg ik als antwoord:quote:Geachte medewerk(st)er,
Vandaag kocht ik een zakje kruidnoten in één van jullie filialen. Net toen ik thuis kwam, kwam ik van een koude kermis thuis. Hiervoor waren 2 redenen:
1. Die dingen zijn niet te vreten. Ten eerste smaken ze niet naar echte kruidnoten, zoals ze horen te zijn. Je breekt je kiezen als je kauwt, wat een troep zeg.
2. Wat is dat voor rare afbeelding op de voorkant? Een sneeuwpop? Kruidnoten horen bij Sinterklaas, niet bij de winter. Ondanks dat ze véél te vroeg in de winkel zijn, vind ik jullie hier toch wel te ver mee gaan. Sinterklaas is een oer-Hollands feest met de nodige versnaperingen. Kruidnoten is hier één van. Wat die lelijke sneeuwpop dan ook op mijn zakje kruidnoten doet weet ik niet.
Hoop dat jullie mijn 2 klachten serieus nemen.
Afwachtend op uw antwoord,
Dropdown
Waarop ik antwoorde:quote:Geachte heer,
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met AH Kruidnoten. Albert
Heijn hecht grote waarde aan de kwaliteit, veiligheid en hygiëne van alle
artikelen. Uw ervaring met AH Kruidnoten hebben wij aan de
kwaliteitsmanager doorgegeven. Als het nodig blijkt te zijn, worden er
direct maatregelen genomen.
U kunt het artikel omruilen in de winkel voor een nieuw exemplaar of u kunt
het aankoopbedrag terugkrijgen. Dit geldt voor alle producten onder de 50
euro en bij voorkeur op vertoon van de kassabon en/of de verpakking van het
artikel. Als u geen van beide meer hebt dan is het aan de winkel om
hierover te beslissen, dus u kunt altijd overleggen in de winkel.
Graag willen wij u informeren dat wij speculaas en kruidnoten onder het
herfstassortiment aanbieden. Het blijkt namelijk dat consumenten in het
najaar al behoefte aan deze producten hebben. Uit respect voor het
kinderfestijn hebben we een speciale verpakking ontworpen, een zgn.
herfstverpakking waarop geen sint-of pietfiguren worden afgebeeld. Kinderen
worden hier dan ook niet mee geconfronteerd. Dit in tegenstelling tot veel
andere ketens, waar deze al wel in het schap liggen.
Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Ingrid van den Broek
quote:Geachte AH,
ik heb de verpakking met ongeveer 100gram kruidnoten hier nog liggen, hij is dus wel open geweest. Is het dan nog steeds mogelijk mijn artikel te ruilen? De bon heb ik in ieder geval niet meer.
Over het herfstassortiment:
U zegt dat de sneeuwpop erop staat om kleine kinderen niet af te schrikken met een te vroege Sint en Piet. Heeft u hierbij wel nagedacht over de herfst en sneeuw samen? Ik zal hier een lijstje maken met daarin de data dat er sneeuw in de herfst in Nederland was:
22 oktober 1905
25 oktober 1908
18 oktober 1973
13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993
Op die data is er sneeuw uit de lucht gekomen, maar dat garandeert nog geen sneeuwpak. Er waren alleen sneeuwpakken op:
13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993
De huidige generatie van in Sinterklaas-gelovende kinderen is zeker weten ver na 1993 geboren. De leeftijd rond in Sinterklaas geloven ligt rond de 8 jaar. Dat is dus na 2000, 7 jaar nadat er voor het laatst sneeuwpoppen gemaakt konden worden in de herfst. Wat moeten kinderen wel niet denken als er sneeuwpoppen op het 'herfstassortiment' van AH staat? Vind u dat dan niet raar, gezien zij dat nog nooit meegemaakt hebben. In mijn ogen slaat deze verpakking dus alles, op een negatieve manier.
Afwachtend op uw antwoord,
Dropdown
quote:Geachte heer Heijdenrijk,
Graag informeer ik u dat aan de hand van de kwaliteitsgarantie klachten
rechtstreeks in elke AH winkel kunnen worden afgehandeld. Onze
garantiebepaling betekent dat, zonder voorwaarde vooraf, elk beroep op
garantie in alle filialen van Albert Heijn moet worden toegepast. U kunt te
allen tijde gebruik maken van onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie. U
hoeft hiervoor niet een extra gang naar de winkel te maken. Wanneer u weer
uw boodschappen doet kunt u uw klacht bij de servicebalie melden. Uiteraard
hoeft u geen restanten van bederfelijke waar mee terug te nemen naar de
winkel, maar de winkel wil vaak wel wat van de aankoop terugzien. Heeft u
geen kassabon en/of sticker van de verpakking meer dan kunt u met het
filiaal overleggen of zij u ook zonder aankoopbewijs willen vergoeden.
Verder willen wij u aangeven dat de klantenservice een signalerende en
intermediaire functie heeft. Alle vragen en opmerkingen van klanten worden
door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers gemeld. Op deze
manier kunnen klachten/reacties vanuit de klantenkring worden betrokken bij
de evaluaties. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerkingen de nodige
aandacht hebben en serieus worden behandeld. Verdere eventuele beslissingen
en/of opmerkingen van de verantwoordelijke managers worden echter niet
gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Dennis Breed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |