abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73395859
quote:
Beste Rizla medewerk(st)er,

Ik zat laatst mijn pakje Rizla blauwe vloei te bekijken, en tot mijn verbazing zag dat de vloeitjes 'gummed' zijn. Er staat: "Finest quality gummed papers".
Vervolgens pakte ik een stuk papier, schreef erop, en probeerde het weg te gummen met uw vloeitjes, maar dat lukte niet?! Ik heb het zowel met een inktpen als een potlood geprobeerd. Doe ik iets verkeerd?

Met vriendelijke groet,

Sander
pi_73395951
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73396293
Bij het vragenformulier op AH.nl:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Een tijdje geleden heeft mijn huisgenoot de 'BEDLOOK GEL' gekocht van het AH huismerk.
Deze gel suggereerd dat met het aanbrengen van de gel op droog haar, een 'out-of-bed' look creëert. Nou wil het dat als ik 's ochtends (wel of niet douchen heeft geen invloed) de gel in mijn haar aanbreng, er zeker geen bedlook wordt gecreëerd. Het is namelijk zo dat ik dun haar heb, en op het moment dat ik mijn bed uit kruip, mijn haar helemaal plat en recht ligt. Het effect van uw gel is dat mijn haar warrig gaat zitten. Dit is dus niet echt conform de realiteit. Het brengt mijn haar juist in de war in plaats van mooi plat en recht zoals het is als ik mijn bed uit kom.

Afwachten op uw antwoord,

Sander
pi_73396341
Net snel ff nieuwe gemaakt, ik post hem alvast :
quote:
Beste medewerk(st)er,

een tijdje geleden heb ik New Wave Ultra Strong aangeschaft. Ik vind het fijn om te gebruiken, want het is makkelijk te gebruiken. Vandaag kwam ik alleen tot een schokkende ontdekking. Ik zat op de bank en naast mij stond het product. Er was niets op tv dus ging ik het product maar lezen. Helemaal onderaan staat 100ml. Daaronder staat: Procter & Gamble UK, Weybridge, Surrey, KT13 OXP, UK. Toen ik dit las schrok ik toch wel. Ikzelf ben net 13 geworden en dus 18-, maar volgens de wet moet je 18(+) zijn om te kunnen "Gamblen", ook wel gokken. Heb ik nu al die tijd de wet overtreden? Is er een kans dat ik de gevangenis in moet? Want dan spijt het mij echt heel erg dat ik het gebruikt heb. De mevrouwen in de winkel zeiden er niets over tegen mij, daar ben ik wel boos over. Hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.

Dropdown
pi_73396360
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
[..]
aaaaaahahahahaa
pi_73396383
Weer zo'n hilarisch topic! Dit moet ik teruglezen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73396585
Nog 1: .

Dit is ook wel eigenlijk een serieuze klacht Dingen zijn echt niet te vreten .
quote:
Geachte medewerk(st)er,

Vandaag kocht ik een zakje kruidnoten in één van jullie filialen. Net toen ik thuis kwam, kwam ik van een koude kermis thuis. Hiervoor waren 2 redenen:

1. Die dingen zijn niet te vreten. Ten eerste smaken ze niet naar echte kruidnoten, zoals ze horen te zijn. Je breekt je kiezen als je kauwt, wat een troep zeg.

2. Wat is dat voor rare afbeelding op de voorkant? Een sneeuwpop? Kruidnoten horen bij Sinterklaas, niet bij de winter. Ondanks dat ze véél te vroeg in de winkel zijn, vind ik jullie hier toch wel te ver mee gaan. Sinterklaas is een oer-Hollands feest met de nodige versnaperingen. Kruidnoten is hier één van. Wat die lelijke sneeuwpop dan ook op mijn zakje kruidnoten doet weet ik niet.

Hoop dat jullie mijn 2 klachten serieus nemen.

Afwachtend op uw antwoord,
Dropdown
pi_73396784
Gemaild naar Loreal Paris:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Een klein tijdje geleden heb ik bij de Albert Heijn te 's Gravenhage uw haargel 'Studio Out of Bed' aangeschaft.
Prima gel. Krijg mijn haar mooi in model, daar valt niks over te klagen. Maar over het volgende wel; Op de verpakking staat 'Niet vet'. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn haar niet meer hoefde te wassen, wat mij weer geld op shampoo bespaarde, aangezien ik maar een arme student ben. De eerste dagen ging het goed, totdat ik na een dag of 4 met het gebruik van uw gel ontdekte dat mijn haar toch heel vet was. Toen ik overigens daarna de shampoo van een huisgenoot had gejat, en ook mijn haar daarmee had gewassen, was het in ieder geval weer een stuk minder vet.
Het zou dan ook niet onlogisch zijn als u een melding op de verpakking maakt van het feit dat het haar nog wel vet kan worden, ondanks het gebruik van uw gel. Misschien dat u hier iets mee kunt.

Sander
pi_73396890
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:15 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen nu
pi_73397182
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik zit hardop te lachen nu
Dank u Vond hem zelf niet super, omdat hij nogal kort is
pi_73397271
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.

Met vriendelijke groet,

Sander
Met deze foto erbij:
pi_73397305
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broek
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:52:17 #63
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73397491
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Met deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73397557
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Gaassssssssssstt.. ik pis hier bijna in me broek
Ik lig nog dubbel
pi_73397791
Dit is leuk. Morgen meer !
pi_73397835
wat grappig allemaal
pi_73397998
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
quote:
Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet".

Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi?

Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde.

Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten.

Ik zou me verstoppen achter de auto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn auto zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan.

Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Heeft u enige suggestie hoe ik dat zou kunnen oplossen? Ik zat zelf te denken aan het opschuren/wegschuren van de roest, en er met een kleurstift overheen te gaan. Heeft u zo'n soort oplossing?

Ik hoor graag van u,

Sander
pi_73398132
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef no1uknow het volgende:
Heel erg sneaky gejat van Mijn vrouw gaat vreemd. maar dan opgestuurd naar Halfords.
[..]

Dat topic
pi_73398293
quote:
[..]

Haha die is echt goed
Niet terugplaatsen @admin
pi_73398710
quote:
[..]
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73399682
Ik kreeg een keer 5 euro opgestuurd van Appelsientje nadat ik een mail had gestuurd dat ik een pleister had gevonden in een pak sinaasappelsap.

Hetzelfde gedaan bij Duyvis. Toen kreeg ik een pakket met allemaal Duyvis producten.
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:03:18 #72
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_73399725
tvp alvast
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:13:18 #73
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_73400087
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]

mooi geschreven
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_73400416
quote:
[..]
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:46:02 #75
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73401714
quote:
[..]

Ge-wel-dig
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_73402143
!
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:04:34 #77
163094 Ladidadida
pi_73402534
Wat is dat wasmiddel alweer van "Wast een berg, kost een beetje"? Met 'een berg wassen' is vast ook wel iets leuks te doen

+

=

pi_73402929
Color reus ;c
pi_73406524
Raap me op!
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:17:44 #80
248718 Elektroman
Schokkende ervaringen
pi_73411055
Deze heb ik naar Grolsch gestuurd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook wel weten wil.
De reactie post ik natuurlijk.

Geachte heer/mevrouw,

Ik koop altijd met veelplezier de fustvaatjes van Grolsch voor in de Perfect Draft van Philips.
Nu vraag ik mij af hoe het komt dat er naar verhouding toch een behoorlijk prijsverschil is in de bier.
Als ik bijvoorbeeld een krat pijpjes koop, koop ik eigenlijk 24x30 cl = 7,2 liter bier.
Neem ik een fustvaatje heb ik slechts 6 liter bier voor ongeveer hetzelfde geld. Naar mijn idee zou dit andersom moeten zijn, aangezien ik mij kan voorstellen dat 24 pijpjes spoelen en vullen in verhouding meer kosten met zich meebrengt dan 1 fustvaatje terwijl deze ook nog eens minder inhoud heeft. Drinken uit de PerfectDraft is dan dus duur.
Ik hoop op een reactie van uw kant.

Met vriendelijke groeten,

M. W********
Electronica werkt op rook. Als de rook eruit is, werkt het niet meer.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 04:29:24 #81
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_73414540
Geniaal topic!
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_73415430
Grolsch flesjes zit zelfs 0.33 liter in
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73429327
Vandaag antwoord op mijn 2 brieven gekregen (1 over AH, die totaal niet grappig bedoeld was, maar door het antwoord is hij ineens heel grappig ) en 1 van Calve die ik later deze week wel post, want het antwoord klopte niet helemaal
pi_73430154
tvp
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:38:50 #85
163094 Ladidadida
pi_73430369
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Dropdown het volgende:
Vandaag antwoord op mijn 2 brieven gekregen (1 over AH, die totaal niet grappig bedoeld was, maar door het antwoord is hij ineens heel grappig ) en 1 van Calve die ik later deze week wel post, want het antwoord klopte niet helemaal
Posten!
pi_73430812
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:13 schreef no1uknow het volgende:
Bij het vragenformulier op AH.nl:
[..]
quote:
Geachte heer *,

Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Svenda-van Rijnberk
Erg teleurstellend
pi_73432575
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[..]

Erg teleurstellend
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:21:58 #88
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_73433198
tvptje
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:24:29 #89
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_73438014
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kreeg een keer 5 euro opgestuurd van Appelsientje nadat ik een mail had gestuurd dat ik een pleister had gevonden in een pak sinaasappelsap.

Hetzelfde gedaan bij Duyvis. Toen kreeg ik een pakket met allemaal Duyvis producten.
Email van Duyvis?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:36:33 #90
248718 Elektroman
Schokkende ervaringen
pi_73443337
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:17 schreef Elektroman het volgende:
Deze heb ik naar Grolsch gestuurd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook wel weten wil.
De reactie post ik natuurlijk.

Geachte heer/mevrouw,

Ik koop altijd met veelplezier de fustvaatjes van Grolsch voor in de Perfect Draft van Philips.
Nu vraag ik mij af hoe het komt dat er naar verhouding toch een behoorlijk prijsverschil is in de bier.
Als ik bijvoorbeeld een krat pijpjes koop, koop ik eigenlijk 24x30 cl = 7,2 liter bier.
Neem ik een fustvaatje heb ik slechts 6 liter bier voor ongeveer hetzelfde geld. Naar mijn idee zou dit andersom moeten zijn, aangezien ik mij kan voorstellen dat 24 pijpjes spoelen en vullen in verhouding meer kosten met zich meebrengt dan 1 fustvaatje terwijl deze ook nog eens minder inhoud heeft. Drinken uit de PerfectDraft is dan dus duur.
Ik hoop op een reactie van uw kant.

M. W********
Het antwoord.
Niet schokkend en ik geloof er ook geen bal van, dus heb ik een second opinion lopen bij Hertog Jan.
Ook dat antwoord volgt...

Geachte heer W******,

Na aanleiding van uw vraag stuur ik u deze e-mail.
Ik kan u berichten dat het tegengestelde van wat uw mening is, waar is.
Het proces van het reinigen en hervullen van de normale flessen is minder kostbaar dan dat van
onze 6 literfusten.
Het proces wijkt enigzins af, en bijkomend is dat wij deze fusten op een andere locatie reinigen en vullen.
Hier komen de transportkosten etc. dus bij.
Hierdoor ontstaat het door u genoemde geringe prijsverschil.

Hopende u hiermee meer inzicht te hebben verschaft in het proces.

Grolsch consumentenservice.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:38:17 #91
248718 Elektroman
Schokkende ervaringen
pi_73443407
Bovendien dacht ik dat Grolsch met de nieuwe locatie in Boekelo nog slechts 1 locatie had. Enschede en Groenlo bestaan niet meer. Wie zou die andere vestiging dan zijn ?
pi_73446357
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef Elektroman het volgende:
Bovendien dacht ik dat Grolsch met de nieuwe locatie in Boekelo nog slechts 1 locatie had. Enschede en Groenlo bestaan niet meer. Wie zou die andere vestiging dan zijn ?
Misschien niet Grolsch zelf, maar een ander bedrijf wat dat spul schoonmaakt ofzo...

Leuk topic

Welterusten
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:52:16 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_73448705
teevaupee.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_73449544
TeeVeePee, ik ga stuk hier!
pi_73449874
Ik ga die klachten van Conflict eens opsturen, beetje aanpassen want ik heb tenslotte geen bon / foto dus ik ben benieuwd.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_73451251
geweldig topic
tvp
Vooral dat wat hier boven staat.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:48:54 #97
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_73453686
Ik had ooit een misvorme kauwgom zitten in een 6 pack Stimroll fruit kauwgom ofzo,
Ik zei dat ik die kauwgom niet durfde op te eten, en dat ik na het eten van die andere kauwgoms ziek ben geworden en omdat ik een kauwgom freak was ik nu bijna geen kauwgom meer durfde te eten,
Dusja, hun vertelde mij dat ik de bon en het pakje kauwgom moest opsturen, met de misvormde kauwgom,
gedaan..en..Kreeg ik na 2 weken opeens 12 gratis pakjes opgestuurd, met zelfs de nieuwste smaken die nog niet uitwaren,,,was echt relaxed
pi_73459680
Het begon hiermee:
quote:
Geachte medewerk(st)er,

Vandaag kocht ik een zakje kruidnoten in één van jullie filialen. Net toen ik thuis kwam, kwam ik van een koude kermis thuis. Hiervoor waren 2 redenen:

1. Die dingen zijn niet te vreten. Ten eerste smaken ze niet naar echte kruidnoten, zoals ze horen te zijn. Je breekt je kiezen als je kauwt, wat een troep zeg.

2. Wat is dat voor rare afbeelding op de voorkant? Een sneeuwpop? Kruidnoten horen bij Sinterklaas, niet bij de winter. Ondanks dat ze véél te vroeg in de winkel zijn, vind ik jullie hier toch wel te ver mee gaan. Sinterklaas is een oer-Hollands feest met de nodige versnaperingen. Kruidnoten is hier één van. Wat die lelijke sneeuwpop dan ook op mijn zakje kruidnoten doet weet ik niet.

Hoop dat jullie mijn 2 klachten serieus nemen.

Dropdown
Toen kreeg ik als antwoord:
quote:
Geachte heer,

Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met AH Kruidnoten. Albert
Heijn hecht grote waarde aan de kwaliteit, veiligheid en hygiëne van alle
artikelen. Uw ervaring met AH Kruidnoten hebben wij aan de
kwaliteitsmanager doorgegeven. Als het nodig blijkt te zijn, worden er
direct maatregelen genomen.

U kunt het artikel omruilen in de winkel voor een nieuw exemplaar of u kunt
het aankoopbedrag terugkrijgen. Dit geldt voor alle producten onder de 50
euro en bij voorkeur op vertoon van de kassabon en/of de verpakking van het
artikel. Als u geen van beide meer hebt dan is het aan de winkel om
hierover te beslissen, dus u kunt altijd overleggen in de winkel.

Graag willen wij u informeren dat wij speculaas en kruidnoten onder het
herfstassortiment aanbieden. Het blijkt namelijk dat consumenten in het
najaar al behoefte aan deze producten hebben. Uit respect voor het
kinderfestijn hebben we een speciale verpakking ontworpen, een zgn.
herfstverpakking waarop geen sint-of pietfiguren worden afgebeeld. Kinderen
worden hier dan ook niet mee geconfronteerd. Dit in tegenstelling tot veel
andere ketens, waar deze al wel in het schap liggen.

Uw bevindingen en opmerkingen hebben wij middels een rapportage onder de
aandacht van de verantwoordelijke managers gebracht. Op deze manier kunnen
reacties vanuit de klantenkring bij de evaluaties worden betrokken.

Met vriendelijke groet,

Ingrid van den Broek
Waarop ik antwoorde:
quote:
Geachte AH,

ik heb de verpakking met ongeveer 100gram kruidnoten hier nog liggen, hij is dus wel open geweest. Is het dan nog steeds mogelijk mijn artikel te ruilen? De bon heb ik in ieder geval niet meer.

Over het herfstassortiment:
U zegt dat de sneeuwpop erop staat om kleine kinderen niet af te schrikken met een te vroege Sint en Piet. Heeft u hierbij wel nagedacht over de herfst en sneeuw samen? Ik zal hier een lijstje maken met daarin de data dat er sneeuw in de herfst in Nederland was:

22 oktober 1905
25 oktober 1908
18 oktober 1973
13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993

Op die data is er sneeuw uit de lucht gekomen, maar dat garandeert nog geen sneeuwpak. Er waren alleen sneeuwpakken op:

13 oktober 1975
4 november 1980
Eind november 1985
Tweede helft novembermaand 1993

De huidige generatie van in Sinterklaas-gelovende kinderen is zeker weten ver na 1993 geboren. De leeftijd rond in Sinterklaas geloven ligt rond de 8 jaar. Dat is dus na 2000, 7 jaar nadat er voor het laatst sneeuwpoppen gemaakt konden worden in de herfst. Wat moeten kinderen wel niet denken als er sneeuwpoppen op het 'herfstassortiment' van AH staat? Vind u dat dan niet raar, gezien zij dat nog nooit meegemaakt hebben. In mijn ogen slaat deze verpakking dus alles, op een negatieve manier.

Dropdown

Waarop ik ontving:
quote:
Geachte heer Heijdenrijk,

Graag informeer ik u dat aan de hand van de kwaliteitsgarantie klachten
rechtstreeks in elke AH winkel kunnen worden afgehandeld. Onze
garantiebepaling betekent dat, zonder voorwaarde vooraf, elk beroep op
garantie in alle filialen van Albert Heijn moet worden toegepast. U kunt te
allen tijde gebruik maken van onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie. U
hoeft hiervoor niet een extra gang naar de winkel te maken. Wanneer u weer
uw boodschappen doet kunt u uw klacht bij de servicebalie melden. Uiteraard
hoeft u geen restanten van bederfelijke waar mee terug te nemen naar de
winkel, maar de winkel wil vaak wel wat van de aankoop terugzien. Heeft u
geen kassabon en/of sticker van de verpakking meer dan kunt u met het
filiaal overleggen of zij u ook zonder aankoopbewijs willen vergoeden.

Verder willen wij u aangeven dat de klantenservice een signalerende en
intermediaire functie heeft. Alle vragen en opmerkingen van klanten worden
door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers gemeld. Op deze
manier kunnen klachten/reacties vanuit de klantenkring worden betrokken bij
de evaluaties. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerkingen de nodige
aandacht hebben en serieus worden behandeld. Verdere eventuele beslissingen
en/of opmerkingen van de verantwoordelijke managers worden echter niet
gecommuniceerd.

Met vriendelijke groet,

Dennis Breed
pi_73460301
Je kan me wegdragen Geweldig!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:26:16 #100
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_73460511
TVP voor potentieel tof topic
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')