abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73460525
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.

Met vriendelijke groet,

Sander
Antwoord:
quote:
Geachte heer *,

Hartelijk dank voor uw reactie via onze website. Hierin merkt u op dat het volkoren brood met de opdruk ACTIE!, dat u heeft gekocht in onze vestiging aan de Dorpsstraat in Zoetermeer, op uw bord weinig actie bleek te vertonen.

Wij vermoeden dat de boterhammen in uw brood last hadden van najaarsmoeheid. Ondanks de intensieve kwaliteitscontroles in onze bakkerij is dit niet te voorkomen. Is het misschien erg koud in uw keuken? Sommige boterhammen lijken soms wat lusteloos, maar reageren gunstig op het schudden van bijvoorbeeld een pak hagelslag boven het bord. De sneetjes in uw brood waren dus niet defect, maar hadden vermoedelijk een kleine stimulans nodig. Blijft u ons actiebrood zeker proberen, wij zijn ervan overtuigd dat u ooit een boterham treft die wel uit zichzelf in actie komt. Een garantie hiervoor kunnen wij helaas niet geven. Overigens: het brood smaakt hier niet minder lekker door!

Met vriendelijke groet,

Hoogvliet klantenservice
pi_73460606
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
pi_73460698
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]

Antwoord:
[..]

Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73462836
Ik had dus de tekst van Conflict, met die foto gestuurd.
Nu ben ik dus keihard gep0wnd
quote:
"Linders, Ronnie" <ronnie.linders@xx.xx>
07-10-2009 11:21
Aan <info@bavaria.nl>
Cc
Onderwerp Betreft: Gevalletje mislukt sixpack

Bavaria N.V.
De Stater 1
5737 RV Lieshout
Nederland

Ronnie xxx
xxx. xxx 8
xxx Halsteren

Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1 (untitled.bmp­)

Halsteren 07-10-2009

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier niet ruim 15 euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.

Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.

Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.

Vandaag kocht ik een “six-pack” Bavaria pils. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Bavaria pils, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten.

Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Bavaria komt uit Lieshout, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Halsteren (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 117 kilometer uit koers raken?

Vriendelijke groet,
Ronnie xxx
en als antwoord
quote:
Geachte heer Linders,

Hoewel wij het zeer vervelend vinden dat u een onprettige ervaring hebt gehad met ons product, stellen wij het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons hiervan op de hoogte te stellen.

Indien u de blikjes nog in uw bezit heeft, hoor ik dit graag van u. Wij zouden deze graag bij u op komen halen om dit voorval nader te onderzoeken. Onze afdeling logistiek zal hiervoor telefonisch contact met u opnemen om een afspraak met u te maken en het desbetreffende product op te halen.
Hiervoor hebben wij echter nog wel uw telefoonnummer nodig.

Met vriendelijke groeten,
BAVARIA N.V.

Paul Huibers
Afd. Consumentenservice
0499-428500

[ Bericht 0% gewijzigd door Chinless op 07-10-2009 20:18:01 ]
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_73463262
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
[..]

en als antwoord
[..]

Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikje
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:25:23 #106
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73463690
quote:
[..]

Antwoord:
[..]

Koning die gast
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73464235
quote:
[..]

Antwoord:
[..]

!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73467619
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikje
Ja ze zien toch aan die nummers op de verpakking dat het niet nader klopt.
Ik vertel ze gewoon dat ik die zooi niet meer heb
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_73467680
quote:
[..]

Antwoord:
[..]

Hulde
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:59:14 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73469114
quote:
[..]

Antwoord:
[..]

Medewerkers met humor.. ze bestaan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_73469427
quote:
[..]

Antwoord:
[..]

Hulde! Klantenservicemedewerkers met een gezond gevoel voor humor, het kan nog!
pi_73482697
GE-WEL-DIG topic!!
Ik lig hier bijna krom van het lachen!!

Die van de Hoogvliet vind ik helemaal prachtig!! hahaha
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_73488263
Wow, die reactie van hoogvliet is wel briljant hoor! helemaal geweldig dit
Die is toCh vEt aAngEk0ekt J0nguHh..
pi_73488736
Voor hetzelfde geld zit er iemand daar, die ook op Fok zit en dit leest.. Dat zou ook grappig zijn
Staat er ergens in zo'n reactie; 'jaja, post het maar op Fok!'
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_73488920
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
[..]

en als antwoord
[..]
Jezus zeg, bedenk lekker je eigen teksten, dit vind ik echt heel erg debiel.

En terugkoppeling die je aan me vraagt via PM kan je op je buik schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Conflict op 08-10-2009 16:43:41 ]
pi_73489028
Ik ga dit ff aan bavaria mailen, OMG wat is dit dom zeg
pi_73489373
opdat het klantenservice team van Bavaria boos wordt op Chinless ??

als ze nog een boze mail sturen Chinless wel posten !
pi_73489702
Dit is gewoon de boel belazeren.

Die brieven schrijf je niet om een paar blikken bier te krijgen, maar voor de lol en om de reactie van het bedrijf. En kan je niks verzinnen, dan is er ook niks aan de hand. Wacht gewoon tot je ergens tegenaan loopt en schrijf dan een brief.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:19:40 #119
256853 cuntscum
Killed by death
pi_73501024
tvp
heb me trouwens heulemaal dood gelachen om die brieven.
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:37:21 #120
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_73801460
leuke brief van hoogvliet Kijken of ik eens wat kan bedenken...
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:06:35 #121
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73810463
Nooit geweten dat hier een deel 2 van is!

Heb gelachen. Ga zo door!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:10:15 #122
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73810602
Wat waren mijn OP en inbreng trouwens triest! Maar het is toch een topic geworden
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_73814275
Hahahaha, die reactie van Hoogvliet!!!!
pi_73817080
Ik zeg, Doen!
Back to the 70's
pi_73817759
Hahahahahahaha GENIAAL!

EDIT: Ik ga ook even iets verzinnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: