Antwoord:quote:Geachte heer/mevrouw,
Een tijd geleden heb ik een Hoogvliet volkoren brood bij uw winkel in de Dorpsstraat in Zoetermeer gekocht. Dit specifieke brood sprong mij in het oog, omdat er op de gehele zak ACTIE! wordt vermeldt. Ik had een vrije dag. Thuis maakte ik de zak open, pakte er één sneetje uit, en legde die op een bord. Ik heb in totaal 25 minuten gewacht, maar het brood deed niks, ondanks het feit dat er 'ACTIE!' op de broodzak staat. Ik heb het overigens met 4 verschillende sneetjes geprobeerd, gezien de kans dat net het ene sneetje defect zou zijn. Ik zou graag een toelichting willen hebben op deze opmerkelijke situatie. Bijgevoegd een foto van de broodzak met de woorden 'ACTIE!' en het prijsstickertje erop. Het brood is overigens al genuttigd, aangezien ze toch stil bleven liggen.
Met vriendelijke groet,
Sander
quote:Geachte heer *,
Hartelijk dank voor uw reactie via onze website. Hierin merkt u op dat het volkoren brood met de opdruk ACTIE!, dat u heeft gekocht in onze vestiging aan de Dorpsstraat in Zoetermeer, op uw bord weinig actie bleek te vertonen.
Wij vermoeden dat de boterhammen in uw brood last hadden van najaarsmoeheid. Ondanks de intensieve kwaliteitscontroles in onze bakkerij is dit niet te voorkomen. Is het misschien erg koud in uw keuken? Sommige boterhammen lijken soms wat lusteloos, maar reageren gunstig op het schudden van bijvoorbeeld een pak hagelslag boven het bord. De sneetjes in uw brood waren dus niet defect, maar hadden vermoedelijk een kleine stimulans nodig. Blijft u ons actiebrood zeker proberen, wij zijn ervan overtuigd dat u ooit een boterham treft die wel uit zichzelf in actie komt. Een garantie hiervoor kunnen wij helaas niet geven. Overigens: het brood smaakt hier niet minder lekker door!
Met vriendelijke groet,
Hoogvliet klantenservice
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
en als antwoordquote:"Linders, Ronnie" <ronnie.linders@xx.xx>
07-10-2009 11:21
Aan <info@bavaria.nl>
Cc
Onderwerp Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bavaria N.V.
De Stater 1
5737 RV Lieshout
Nederland
Ronnie xxx
xxx. xxx 8
xxx Halsteren
Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1 (untitled.bmp)
Halsteren 07-10-2009
Geachte heer / mevrouw,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier niet ruim 15 euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Bavaria pils. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Bavaria pils, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten.
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Bavaria komt uit Lieshout, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Halsteren (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 117 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Ronnie xxx
quote:Geachte heer Linders,
Hoewel wij het zeer vervelend vinden dat u een onprettige ervaring hebt gehad met ons product, stellen wij het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons hiervan op de hoogte te stellen.
Indien u de blikjes nog in uw bezit heeft, hoor ik dit graag van u. Wij zouden deze graag bij u op komen halen om dit voorval nader te onderzoeken. Onze afdeling logistiek zal hiervoor telefonisch contact met u opnemen om een afspraak met u te maken en het desbetreffende product op te halen.
Hiervoor hebben wij echter nog wel uw telefoonnummer nodig.
Met vriendelijke groeten,
BAVARIA N.V.
Paul Huibers
Afd. Consumentenservice
0499-428500
Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
Ik had dus de tekst van Conflict, met die foto gestuurd.
Nu ben ik dus keihard gep0wnd
[..]
en als antwoord
[..]
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Ja ze zien toch aan die nummers op de verpakking dat het niet nader klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Koop een sixpack bier en een los hertogjanblikje
Huldequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Hulde! Klantenservicemedewerkers met een gezond gevoel voor humor, het kan nog!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Jezus zeg, bedenk lekker je eigen teksten, dit vind ik echt heel erg debiel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:50 schreef Chinless het volgende:
Ik had dus de tekst van Conflict, met die foto gestuurd.
Nu ben ik dus keihard gep0wnd
[..]
en als antwoord
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |