abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 16:24:24 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67833104
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]




Hij's leuk.
Huilen dan.
pi_67834030
Kut, kut, kut!!!
Zoekend naar inspiratie kwam ik op de site van Calvé terecht.

Opeens ontdekte ik bij de Calvé pindakaas mét stukjes noot dat er volgens de productinformatie helemaal geen noot in zit!!

Zie:
quote:
http://www.calve.nl/index.aspx?nodeId=539466

Calvé Pindakaas met Stukjes Noot


Allergenen:
Schaal- en schelpdieren : Nee
Mosterd : Nee
Vis : Nee
Selderij : Nee
Granen met gluten : Nee
Lupine : Nee
Soja : Nee
Kippenei : Nee
Noten : Nee
Ik een hele mooie brief gemaakt maar vergeten te kopieren .. en heb ook geen bevestiging met mijn brief op de mail gehad . Had geschreven dat wij thuis een traditie hebben om elke zondag pindakaas mét nootjes te eten maar dat mijn zusje daar nooit aan kan meedoen omdat zij een notenallergie heeft en dat dit tot vele zondaagse ruzies heeft geleid. Waarschijnlijk een stuk minder leuk zo, maar ik vond het toch wel goed gevonden .. mocht ik een reactie krijgen dan post ik hem zeker .
  woensdag 8 april 2009 @ 17:19:29 #28
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67835087
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.
Correct Nederland? Bevordelijk?

Iets met een pot en ketel..
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_67835585
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef _Alkaline het volgende:

[..]

Correct Nederland? Bevordelijk?

Iets met een pot en ketel..
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t , maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he . Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt . Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:08:13 #30
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67838269
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef lighted het volgende:

[..]

Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t , maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he . Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt . Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
Een letter? Meer hoor
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:15:42 #31
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67838555
Naar de AH
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Zoals zoveel Nederlanders doe ik mijn dagelijkse boodschappen bij de AH, met veel plezier. Dit ging al jaren zo, tot een kleine tijd geleden. Ik heb op televisie een documentaire gezien over oesters die een waardevolle "steen" in zich zouden hebben; een zogenaamde parel. Mijn hart sloeg over toen ik dit bericht hoorde, en ik ben met een sprint naar de dichtsbijzeinde AH gereden om hier de volledige voorraad oesters te kopen (gezien deze bij u vrij goedkoop zijn ten opzichte van wat er voor een gemiddelde parel moet worden betaald), hierna ben ik naar huisgereden en heb ik alle potten met oesters losgedraait en in een grote bak met zout water gedaan. Hier heb ik ze een dagje gelaten maar de volgende dag kon ik de stank niet meer aan en heb ik een hamer gepakt om de oesters los te slaan, tot mijn grote spijt niet het resultaat wat ik verwachtte. Om deze reden wil ik u graag een nota toesturen met daarin 150x een pot oesters, een bonnetje voor 5 bussen luchtverfrisser en de schoonmaak kosten van een grote bak.

Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters


[ Bericht 0% gewijzigd door _Alkaline op 08-04-2009 19:17:08 (typo) ]
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:18:41 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67838664
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]


OMFG ik heb de tranen in m'n ogen staan
pi_67847988
quote:
Dag,

Ik heb zojuist op het station bij een AH to Go een maaltijdsalade gekocht.
Tussen de vele verschillende soorten stond ook de Barbecue Kalkoen variantmet pittige dressing. Heerlijk leek mij! dus ik betaalde en ging naar huis.
Nou heb ik zojuist driekwart van de bak weggegooid. Ik weet niet of jullie producten ook voorproeven voordat ze in de winkel worden gezet, maar ik heb toch wel serieuze twijfels bij deze maaltijdsalade. Niet alleen was de tomaat echt té zacht, maar zat er ook nog eens totaal geen smaak aan de rest van de salade.
Het enige wat ik proefte was de pittige dressing en om de zoveel tijd een extreem sterke peterseliesmaak. Het zal best dat erhier maar 1% van inzit, maar toch vind ik de smaak té overheersend, om niet te zeggen vies.
Erg jammer, ik had me na een dag hard werken wel verheugd opiets lekkers; Blijkt het gewoon 1 bak smakeloze pruttel te wezen. Daarbij heb ik altijd geleerd om tomaten, alvorens ze te eten, te ontdoen van die harde stukjes in het midden waar het steeltje zat, omdat deze nou eenmaal NIET lekker weg te kauwen zijn. U snapt mijn ontevredenheid!
Nou heb ik bij aankoop geen bonnetje gekregen omdat je daar bij de AH 2GO blijkbaar specifiek om moet vragen. Daarbij voel ik er absoluut niks voor om op dit spitsuur nog een beetje in de rij te gaan staan als ik mijn klacht ook prima op deze manier kan deponeren.

Ik hoop dat u mijn klacht net zo serieus neemt als ik dat doe en ben benieuwd naar uw reactie.

Hoogachtend,

Tiezzz
antwoord:
quote:
Geachte heer -Tiezzz-,

Wij bieden u onze verontschuldigingen aan.

Alle kwaliteits klachten van het eigen merk van Albert Heijn worden verzameld in een database, van hier uit worden er rapportages verzonden aan: leveranciers, inkoper en de afdeling kwaliteit van Albert Heijn. Dagelijks worden alle kwaliteitsklachten gescreend om, indien nodig, direct maatregelen te nemen als de kwaliteitsafwijkingen hier aanleiding toe geven. De afdeling kwaliteit voert deze kwaliteitsbewaking uit. Uw bevindingen en de gegevens hebben wij in dit verband door middel van een interne rapportage onder de aandacht van de kwaliteitsmanager gebracht.

Voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie verwijzen wij u naar het filiaal van aankoop. Als u geen bon meer heeft, kunt u met het filiaal van aankoop overleggen of zij u ook zonder bon tegemoet willen komen. Het telefoonnummer van AH To Go in Nijmegen is 024-3296060.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice

Kim Rijsdijk

Niet enorm grappig, maar ik was boos.
en als er ergens een spatie mist komt dat door een gebrekkige copy paste werking vanuit mijn inbox
  donderdag 9 april 2009 @ 05:51:41 #34
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_67851992
Reactie Daihatsu
quote:
Beste Andre,



Hartelijk dank voor je bericht naar aanleiding van je bezoek aan onze website.

Wij stellen het op prijs goede berichten van tevreden klanten te ontvangen.

Wat je idee voor het ontwikkelen van een grote auto betreft, moet ik je helaas teleurstellen.

Zoals je weet worden alle Daihatsu’s in Japan gemaakt. Dit betekent dat ook daar alle modellen bepaald worden.

Nederland is voor Japan in verhouding tot alle partners in de wereld niet doorslaggevend qua ontwikkeling van modellen.

Onze invloed is dus zeer beperkt, maar waar mogelijk zullen wij die zeker aanwenden.

Wij danken je hartelijk voor het meedenken, tenslotte kunnen heb je veel rijervaring, waar wij ons voordeel mee kunnen doen.

Dit heeft dan ook positieven gevolgen voor alle klanten van Daihatsu.

Veel succes met de aankoop van de volgende Daihatsu.



Met vriendelijke groet,





Wilma Jansen.
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
pi_68733793
zou iemand al eens gevraagd hebben waarom groene thee geel is?
pi_68734023
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]

Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
Respect. Prachtig gewoon, dit is humor en ik weet zeker dat degene die hem gelezen heeft dat ook vind
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:55:14 #37
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73340263
Waarom is het stil in dit topic
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73341602
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]

Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
"Ik woon in Helmond (maar dat is nu niet relevant)"
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73343045
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Gripper het volgende:
Deze heb ik zelf een keer geschreven, naar aanleiding van een steentje waarop ik bijna mn gebit kapot beet:
[..]

Ook hierop nooit iets terug gehoord

edit: deze foto zat erbij :
[ afbeelding ]
Ook meegemaakt, was bij studentenhaver, heb een waardebon van 5 euro voor eigen producten mogen ontvangen, en de kosten voor de tandarts wilden ze ook vergoeden
pi_73346876
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
pi_73347671
tvp
pi_73347937
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:58 schreef Bomil het volgende:
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
dat komt omdat ze het door hebben.
je moet het anders stellen .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73348389
Haha hier zitten mooie brieven tussen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_73348414
TVP voor later Heb net even wat mails verstuurd met onzinnige verhalen met daarin vragen over hun producten Zodra ik de antwoorden daarop heb post ik ze. Als ik ze nu al post is er een kans dat zij hem vinden (0.00001% ) en dat ik geen serieus antwoord krijg .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73394089
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
quote:
Geachte helpdesk van Pickwick, Al jaren ben ik een koffiefanaat. ’s Ochtends bij het ontbijt, tussen de middag op het werk en ’s avonds weer een lekker bakkie op de bank als ik naar mijn favoriete programma’s kijk. Een bakkie leut gaat er bij mij altijd in, of het nou Douwe Egberts, Nescafe, Kannis&Gunnink of een huismerk is. Een kop koffie fleurt mij altijd gigantisch op. Maar uit gezondheidsoverwegingen ben ik vorige week gestopt met het drinken van koffie. Omdat warme chocolademelk zoveel calorieën bevat ben ik overgegaan op thee. Door vrienden, kennissen en collega’s werd mij Groene Thee aangeraden, in verband met de anti-oxydanten. Die middag tijdens de pauze op het werk ben ik naar de lokale supermarkt gegaan en heb een pakje Pickwick Groene thee gekocht. Omdat ik nog nooit thee op had, ben ik, nadat ik mijn werk had afgemaakt, naar huis gegaan om het daar te nuttigen, voor het geval ik het uitspuugde. Dit zou zeer genânt zijn tegenover mijn collega’s. Thuis aangekomen heb ik de waterkoker gevuld en hem aangezet. Omdat ik eerst de normale smaak van de Groene Thee wilde proeven, heb ik eerst gewoon een lege mok gepakt, zonder suiker, zoetje of honing. Toen het water klaar was goot ik het de mok. Het stoom kwam er van af. Toen stopte ik het zakje met theebladeren erin. Het water begon licht te kleuren. Van vrienden had ik gehoord dat je thee moest laten trekken, dus heb ik ondertussen de televisie aangezet en gewacht. Na een minuut of 3 ben ik weer gaan kijken en bewoog het zakje op en neer in het water. Het water kleurde nu geel. Ik keek op het Pickwickdoosje en er stond echt Groene Thee. Ik dacht dat het misschien wat langer duurde, dus ben weer televisie gaan kijken. Na 5 minuten ben ik weer gaan kijken en het zakje heb ik toen ook bewogen. De kleur van de thee veranderde niet. Ik schoot in de lach: “Heb ik weer, mijn eerste kop thee, is er een foutje met het zakje”, want daar was ik op dat moment van overtuigd. Toen vulde ik nog een kop thee met water en deed daar een ander zakje in. Dit zakje zat in de andere hoek van het doosje, zodat het niet zo zou zijn dat als er misschien twee zakjes achter elkaar waren mislukt, ik die pakte. Maar tot mijn grote verbazing werd het water weer niet groen. Ik ben toen naar de supermarkt vlakbij mijn woning gegaan om een nieuw doosje te halen. Maar weer werd de thee niet groen. Deze mail stuur ik u nu zodat u in uw geschiedenis kunt kijken of er misschien een keer iets fout is gegaan met een levering van theebladeren of diversen, of de machines een keer flink van slag waren met de kleurstoffen. Mijn thee werd dus absoluut niet groen. Ik zou ook dankbaar zijn als jullie mij twee nieuwe doosjes zouden kunnen sturen met daarin de ‘goede’ Groene Thee. Ik heb die 3 andere mokken maar niet leeggedronken, in verband met eventuele vergiftiging. Ik hoop dat jullie deze mail heelhuids ontvangen.

Vriendelijke groet,

Dropdown
Antwoord:
quote:
Geachte Dropdown,

Hartelijk dank voor uw bericht over Pickwick Groene thee Original. Hierin schrijft u dat theezakjes uit uw doosje Pickwick Groene thee Original bij gebruik gele thee geven. Wij kunnen u mededelen dat deze kleur juist is. De benaming 'groene thee' refereert aan het productieproces, en niet aan de kleur van het zetsel.

Het spijt ons dat de benaming van deze Pickwick theevariant bij u een verkeerde verwachting heeft gewekt.

Wij kunnen u mededelen dat bij de productie van groene thee de theeblaadjes hun natuurlijke groene kleur behouden omdat deze theeblaadjes niet gefermenteert worden. Dat wil zeggen dat de theeblaadjes welke worden gebruikt voor groene thee niet worden blootgesteld aan warme lucht (25°C) en een hoge luchtvochtigheid (95%), in tegenstelling tot zwarte thee, waarbij dit proces zorgt voor een donkerdere kleur van de theeblaadjes én van het zetsel.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Froukje Hoekstra
Sara Lee Consumentenservice
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73394778
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!
pi_73394976
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:40:39 #48
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73395046
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dropdown het volgende:
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
[..]

Antwoord:
[..]
Haha Eindelijk weer 's een leuke brief Meer van dit!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73395556
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Haha Eindelijk weer 's een leuke brief Meer van dit!
Heb er van de week nog één gestuurd, zodra er antwoord is post ik hem
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_73395692
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
Ja.. zoals na 100 keer de kindertelefoon bellen:
"Ja belde jij net niet ook al?"

"Neuhh.."

Maar goed, kindertelefoon is ook van een heel ander kaliber .
Goeie ouwe tijd, met de telefooncellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')