quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]
Ik een hele mooie brief gemaakt maar vergeten te kopierenquote:http://www.calve.nl/index.aspx?nodeId=539466
Calvé Pindakaas met Stukjes Noot
Allergenen:
Schaal- en schelpdieren : Nee
Mosterd : Nee
Vis : Nee
Selderij : Nee
Granen met gluten : Nee
Lupine : Nee
Soja : Nee
Kippenei : Nee
Noten : Nee
Correct Nederland? Bevordelijk?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef lighted het volgende:
[..]
Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een tquote:Op woensdag 8 april 2009 17:19 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Correct Nederland? Bevordelijk?
Iets met een pot en ketel..
Een letter? Meer hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef lighted het volgende:
[..]
Je hebt wel goed moeten zoeken of niet? Een letter vergeten is denk ik wel iets anders dan een d of een t, maar die zitten natuurlijk zo dicht bij elkaar he
. Blijf jij vooral volhouden dat je 1 spelfout hebt gemaakt
. Maar goed, stuur hem nog even per pm, als je zonodig je gram wilt halen.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Zoals zoveel Nederlanders doe ik mijn dagelijkse boodschappen bij de AH, met veel plezier. Dit ging al jaren zo, tot een kleine tijd geleden. Ik heb op televisie een documentaire gezien over oesters die een waardevolle "steen" in zich zouden hebben; een zogenaamde parel. Mijn hart sloeg over toen ik dit bericht hoorde, en ik ben met een sprint naar de dichtsbijzeinde AH gereden om hier de volledige voorraad oesters te kopen (gezien deze bij u vrij goedkoop zijn ten opzichte van wat er voor een gemiddelde parel moet worden betaald), hierna ben ik naar huisgereden en heb ik alle potten met oesters losgedraait en in een grote bak met zout water gedaan. Hier heb ik ze een dagje gelaten maar de volgende dag kon ik de stank niet meer aan en heb ik een hamer gepakt om de oesters los te slaan, tot mijn grote spijt niet het resultaat wat ik verwachtte. Om deze reden wil ik u graag een nota toesturen met daarin 150x een pot oesters, een bonnetje voor 5 bussen luchtverfrisser en de schoonmaak kosten van een grote bak.
Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters
OMFGquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 'm al vaker gepost, maar deze hoort echt in het rijtje thuis. Heb nooit een reactie ontvangen btw
[..]
antwoord:quote:Dag,
Ik heb zojuist op het station bij een AH to Go een maaltijdsalade gekocht.
Tussen de vele verschillende soorten stond ook de Barbecue Kalkoen variantmet pittige dressing. Heerlijk leek mij! dus ik betaalde en ging naar huis.
Nou heb ik zojuist driekwart van de bak weggegooid. Ik weet niet of jullie producten ook voorproeven voordat ze in de winkel worden gezet, maar ik heb toch wel serieuze twijfels bij deze maaltijdsalade. Niet alleen was de tomaat echt té zacht, maar zat er ook nog eens totaal geen smaak aan de rest van de salade.
Het enige wat ik proefte was de pittige dressing en om de zoveel tijd een extreem sterke peterseliesmaak. Het zal best dat erhier maar 1% van inzit, maar toch vind ik de smaak té overheersend, om niet te zeggen vies.
Erg jammer, ik had me na een dag hard werken wel verheugd opiets lekkers; Blijkt het gewoon 1 bak smakeloze pruttel te wezen. Daarbij heb ik altijd geleerd om tomaten, alvorens ze te eten, te ontdoen van die harde stukjes in het midden waar het steeltje zat, omdat deze nou eenmaal NIET lekker weg te kauwen zijn. U snapt mijn ontevredenheid!
Nou heb ik bij aankoop geen bonnetje gekregen omdat je daar bij de AH 2GO blijkbaar specifiek om moet vragen. Daarbij voel ik er absoluut niks voor om op dit spitsuur nog een beetje in de rij te gaan staan als ik mijn klacht ook prima op deze manier kan deponeren.
Ik hoop dat u mijn klacht net zo serieus neemt als ik dat doe en ben benieuwd naar uw reactie.
Hoogachtend,
Tiezzz
quote:Geachte heer -Tiezzz-,
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan.
Alle kwaliteits klachten van het eigen merk van Albert Heijn worden verzameld in een database, van hier uit worden er rapportages verzonden aan: leveranciers, inkoper en de afdeling kwaliteit van Albert Heijn. Dagelijks worden alle kwaliteitsklachten gescreend om, indien nodig, direct maatregelen te nemen als de kwaliteitsafwijkingen hier aanleiding toe geven. De afdeling kwaliteit voert deze kwaliteitsbewaking uit. Uw bevindingen en de gegevens hebben wij in dit verband door middel van een interne rapportage onder de aandacht van de kwaliteitsmanager gebracht.
Voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie verwijzen wij u naar het filiaal van aankoop. Als u geen bon meer heeft, kunt u met het filiaal van aankoop overleggen of zij u ook zonder bon tegemoet willen komen. Het telefoonnummer van AH To Go in Nijmegen is 024-3296060.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Kim Rijsdijk
quote:Beste Andre,
Hartelijk dank voor je bericht naar aanleiding van je bezoek aan onze website.
Wij stellen het op prijs goede berichten van tevreden klanten te ontvangen.
Wat je idee voor het ontwikkelen van een grote auto betreft, moet ik je helaas teleurstellen.
Zoals je weet worden alle Daihatsu’s in Japan gemaakt. Dit betekent dat ook daar alle modellen bepaald worden.
Nederland is voor Japan in verhouding tot alle partners in de wereld niet doorslaggevend qua ontwikkeling van modellen.
Onze invloed is dus zeer beperkt, maar waar mogelijk zullen wij die zeker aanwenden.
Wij danken je hartelijk voor het meedenken, tenslotte kunnen heb je veel rijervaring, waar wij ons voordeel mee kunnen doen.
Dit heeft dan ook positieven gevolgen voor alle klanten van Daihatsu.
Veel succes met de aankoop van de volgende Daihatsu.
Met vriendelijke groet,
Wilma Jansen.
Respect. Prachtig gewoon, dit is humor en ik weet zeker dat degene die hem gelezen heeft dat ook vindquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
"Ik woon in Helmond (maar dat is nu niet relevant)"quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
Ook meegemaakt, was bij studentenhaver, heb een waardebon van 5 euro voor eigen producten mogen ontvangen, en de kosten voor de tandarts wilden ze ook vergoedenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Gripper het volgende:
Deze heb ik zelf een keer geschreven, naar aanleiding van een steentje waarop ik bijna mn gebit kapot beet:
[..]
Ook hierop nooit iets terug gehoord
edit: deze foto zat erbij :
[ afbeelding ]
dat komt omdat ze het door hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:58 schreef Bomil het volgende:
haha briljante posts alleen jammer dat ze amper reageren
Antwoord:quote:Geachte helpdesk van Pickwick, Al jaren ben ik een koffiefanaat. ’s Ochtends bij het ontbijt, tussen de middag op het werk en ’s avonds weer een lekker bakkie op de bank als ik naar mijn favoriete programma’s kijk. Een bakkie leut gaat er bij mij altijd in, of het nou Douwe Egberts, Nescafe, Kannis&Gunnink of een huismerk is. Een kop koffie fleurt mij altijd gigantisch op. Maar uit gezondheidsoverwegingen ben ik vorige week gestopt met het drinken van koffie. Omdat warme chocolademelk zoveel calorieën bevat ben ik overgegaan op thee. Door vrienden, kennissen en collega’s werd mij Groene Thee aangeraden, in verband met de anti-oxydanten. Die middag tijdens de pauze op het werk ben ik naar de lokale supermarkt gegaan en heb een pakje Pickwick Groene thee gekocht. Omdat ik nog nooit thee op had, ben ik, nadat ik mijn werk had afgemaakt, naar huis gegaan om het daar te nuttigen, voor het geval ik het uitspuugde. Dit zou zeer genânt zijn tegenover mijn collega’s. Thuis aangekomen heb ik de waterkoker gevuld en hem aangezet. Omdat ik eerst de normale smaak van de Groene Thee wilde proeven, heb ik eerst gewoon een lege mok gepakt, zonder suiker, zoetje of honing. Toen het water klaar was goot ik het de mok. Het stoom kwam er van af. Toen stopte ik het zakje met theebladeren erin. Het water begon licht te kleuren. Van vrienden had ik gehoord dat je thee moest laten trekken, dus heb ik ondertussen de televisie aangezet en gewacht. Na een minuut of 3 ben ik weer gaan kijken en bewoog het zakje op en neer in het water. Het water kleurde nu geel. Ik keek op het Pickwickdoosje en er stond echt Groene Thee. Ik dacht dat het misschien wat langer duurde, dus ben weer televisie gaan kijken. Na 5 minuten ben ik weer gaan kijken en het zakje heb ik toen ook bewogen. De kleur van de thee veranderde niet. Ik schoot in de lach: “Heb ik weer, mijn eerste kop thee, is er een foutje met het zakje”, want daar was ik op dat moment van overtuigd. Toen vulde ik nog een kop thee met water en deed daar een ander zakje in. Dit zakje zat in de andere hoek van het doosje, zodat het niet zo zou zijn dat als er misschien twee zakjes achter elkaar waren mislukt, ik die pakte. Maar tot mijn grote verbazing werd het water weer niet groen. Ik ben toen naar de supermarkt vlakbij mijn woning gegaan om een nieuw doosje te halen. Maar weer werd de thee niet groen. Deze mail stuur ik u nu zodat u in uw geschiedenis kunt kijken of er misschien een keer iets fout is gegaan met een levering van theebladeren of diversen, of de machines een keer flink van slag waren met de kleurstoffen. Mijn thee werd dus absoluut niet groen. Ik zou ook dankbaar zijn als jullie mij twee nieuwe doosjes zouden kunnen sturen met daarin de ‘goede’ Groene Thee. Ik heb die 3 andere mokken maar niet leeggedronken, in verband met eventuele vergiftiging. Ik hoop dat jullie deze mail heelhuids ontvangen.
Vriendelijke groet,
Dropdown
quote:Geachte Dropdown,
Hartelijk dank voor uw bericht over Pickwick Groene thee Original. Hierin schrijft u dat theezakjes uit uw doosje Pickwick Groene thee Original bij gebruik gele thee geven. Wij kunnen u mededelen dat deze kleur juist is. De benaming 'groene thee' refereert aan het productieproces, en niet aan de kleur van het zetsel.
Het spijt ons dat de benaming van deze Pickwick theevariant bij u een verkeerde verwachting heeft gewekt.
Wij kunnen u mededelen dat bij de productie van groene thee de theeblaadjes hun natuurlijke groene kleur behouden omdat deze theeblaadjes niet gefermenteert worden. Dat wil zeggen dat de theeblaadjes welke worden gebruikt voor groene thee niet worden blootgesteld aan warme lucht (25°C) en een hoge luchtvochtigheid (95%), in tegenstelling tot zwarte thee, waarbij dit proces zorgt voor een donkerdere kleur van de theeblaadjes én van het zetsel.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Froukje Hoekstra
Sara Lee Consumentenservice
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het leukste is de 'klantvriendelijkheid' die ze hebben ^^,
geweldig! Applaus!![]()
Hahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dropdown het volgende:
Mail aan Pickwick: (Sorry voor de missende spaties en enters, zo komt dat bericht nou eenmaal aan bij hun
[..]
Antwoord:
[..]
Heb er van de week nog één gestuurd, zodra er antwoord is post ik hemquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HahaEindelijk weer 's een leuke brief
Meer van dit!
Ja.. zoals na 100 keer de kindertelefoon bellen:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ja joh, had echt geen serieus antwoord verwacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |