quote:Geachte heer/mevrouw,
Na het ontvangen van een SMS-bericht op mijn smartphone 22 augustus j.l ben ik reeds overgegaan tot betaling van openstaande vordering ad ¤136,00. Dit is echter overgemaakt naar Zilveren Kruis Achmea en niet naar Vesting Finance. (zie: "vesting.JPG") De correspondentie en verstrekking van informatie via SMS van uw kant was vrij gebrekkig waardoor deze miscommunicatie tot stand kon komen. Juiste informatievoorziening is een cruciale verplichting naar de cliënt toe die u niet bent nagekomen.
Ik stel u nadrukkelijk in gebreke en sommeer u ervoor zorg te dragen dat een excuus gemaakt wordt.
Hiernaast stel ik u op de hoogte dat ik geen juridische stappen zal ondernemen.
Toegevoegd aan deze correspondentie is naast het eerder genoemde "vesting.jpg" een tweede bestand: "hondmetcapuchon.JPG". Dit is een afbeelding van een hond met een capuchon.
Groetjens,
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Correspondentie via email: xxxxxxxxxxxxx
hondmetcapuchon.JPGquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef GasTurbine het volgende:
Naar Vesting Finance, een incassobureau werkend voor Achmea Zorgverzekeringen. Was m'n zorgverzekering vergeten
[..]
hondmetcaphuchon.jpgquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef GasTurbine het volgende:
Naar Vesting Finance, een incassobureau werkend voor Achmea Zorgverzekeringen. Was m'n zorgverzekering vergeten
[..]
Die zit tegenover de InHolland van DHquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef InAeternum het volgende:
Ik ben nooit zo heel sterk in het schrijven van leuke brieven, maar iemand die dat wel kan zou dit bedrijf ONZ restaurant
http://www.onzrestaurant.nl/
eens een leuke mail kunnen sturen
Beter laten ze die reclame langer lopen, des te minder zure sloten zullen er zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef Ladidadida het volgende:
Is er hier niet een grappige jonge- of oudeman die een mailtje kan sturen naar Chilly? Die gore reclame die ze onder etenstijd uitzenden (!!) is echt te ranzig om aan te zien. Ze moeten aangepakt worden die zure sloten!
http://www.chilly.nl/tv-commercial
Wie oh wie?
Oeps ;Dquote:Hallo,
Ik ben M*****.
Nu is het zo dat ik een spreekbeurt wil houden over kauwgom, en hiervoor heb ik ook de spreekbeurt van uw site gehaald. Maar ik wil meer, voor een hoger cijfer natuurlijk.
Nu is mijn vraag of u mij een lijst kan opsturen met alle soorten kauwgom, smaken, kleuren etc.
Aangezien ik in een maand minstens tien euro uitgeef aan uw kauwgom wil ik u ook vragen of ik misschien een pakje kauwgom gratis mag, want mijn ouders hebben mijn zakgeld achter slot en grendel gestopt vanwege mijn kauwgomverslaving. Ik ben bijna dag en nacht aan het kauwen, en hoe ik ook zeg dat het helpt met denken, ze vinden het niet goed.
Verder heb ik nog een vraag, want ik wil al een tijd lang uw Mystery Gum proberen, maar deze is zó populair dat hij elke keer al is verkocht, of hij zit niet in het assortiment. Mijn beste vriendin is ook een groot kauwgomfan, maar weet ook niet waar deze kauwgom naar smaakt, omdat ze hem ook nog nooit heeft gehad. Nu is onze vraag dus: Waar smaakt deze kauwgom naar?
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Mijn adres:
[Verborgen voor FOK!]
Alvast bedankt!
M**** B*********
450 gram.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef ColaBlikje het volgende:
Wie weet hoeveel gram er zit in een doos Kellog's?
Zeg er AUB bij welke het zijn ;D
Ik heb een geniaal idee ;$
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een antwoord op mijn klacht naar de Hoogvliet, namelijk het ACTIE! brood:
[..]
Antwoord:
[..]
![]()
Doe eens niet. Je moet brieven schrijven met een leuke klacht. Dat is de bedoeling in dit topic. Ergens bedelen voor gratis zooi en dan hier posten is én niet grappig én ontzettend pauper.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:39 schreef ColaBlikje het volgende:
Proberen gratis kauwgom te krijgen
[..]
Oeps ;D
Neen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef gogosweden het volgende:
he jonges, heeft de mediamarkt in nederland ook zo'n reclame gehad met van die dikke duitsers? want dan heb ik nog wel een leuk idee
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:39 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Doe eens niet. Je moet brieven schrijven met een leuke klacht. Dat is de bedoeling in dit topic. Ergens bedelen voor gratis zooi en dan hier posten is én niet grappig én ontzettend pauper.
Schijtwijven altijd met hun kuthumor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |