abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:53:30 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56977938
whehehehe post hier reacties die je krijgt als je een semi-lollig verzoek/bericht verstuurt aan een bedrijf

TS Begint.

Ik verzocht de NS waarom ze niet al het spoor vervangen voor groter spoor voor meer capaciteit -> grotere treinen.

antwoord:
quote:
Geachte heer ******,

Graag beantwoorden wij uw reactie. U geeft een verbetersuggestie voor ons bedrijf. Wij stellen het zeer op prijs als klanten ideeën aandragen voor verbetering en hebben uw suggestie doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Uw reactie biedt ons de kans om ons product te verbeteren. Wij danken u hartelijk dat u ons dit heeft laten weten.

Wij wensen u veel reisplezier.

Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag. Stuur daarvoor een antwoord op deze e-mail of vul een nieuw e-mailformulier op de site in.


Met vriendelijke groet,

*******

Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
wheehehe Ik weet bijna zeker dat dat niet is gebeurd
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56977953
Post dan ook de mail die je verstuurd hebt.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:57:04 #3
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56977979
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef Thieske het volgende:
Post dan ook de mail die je verstuurd hebt.
Dat is nou het probleem, waardoor de OP een beetje faalt. Hij was heel uitgebreid (met gepainte voorbeelden). Maar ik kan hem nergens vinden. Ik ga nu maar naar de RET een mail versturen of het niet gewoon handiger is om alle metro's uit te rusten met sneeuwschuivers, voor het geval dat.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56977994
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dat is nou het probleem, waardoor de OP een beetje faalt. Hij was heel uitgebreid (met gepainte voorbeelden). Maar ik kan hem nergens vinden. Ik ga nu maar naar de RET een mail versturen of het niet gewoon handiger is om alle metro's uit te rusten met sneeuwschuivers, voor het geval dat.
Ben benieuwd naar het antwoord.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:58:50 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56978012
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef Thieske het volgende:
Post dan ook de mail die je verstuurd hebt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:59:57 #6
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56978025
Heb wel een kladje gevonden. De paints ben ik ook kwijt
quote:
Dubbelspoor


Wat ik me al een tijd afvraag, is waarom de NS geen breder spoor gebruikt. Nu is de standaard maat 143,5 centimeter maar als je een breder spoor hebt kan je meer kwijt en kan je de treinen hoger bouwen (evenwicht enz).

Bruggen en viaducten kunnen gesloopt worden. Je kan ook het spoor 'over een ander spoor leggen'

| | | |
| | | |
| | | |

Waarbij de middelste 2 sporen de orginele sporen zijn, en de bredere waar een nieuwe trein op kan rijden.

Met vr. gr.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:05:25 #7
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56978097
Verstuurd.
quote:
Ik loop al 3 maanden met een brandende vraag/suggestie die ik jullie wil stellen. Ik denk dat ik het maar doe middels dit internet-reactieformulier.

Ik heb veel naar Disc. Channel en Nat. Geografic gekeken, en daar zag ik programma's over uitvindingen die de wereld deden schokken. Zoals Electriciteit. (Snap je hem. Spannend, electriciteit. haha.)

Zou het niet gewoon veel handiger zijn om sneeuwschuivers voor de trams en metro's te plaatsen, voor het geval 'dat'?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:05:57 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56978102
kut heb nog gefaald bij schokken - spannend ook
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 26 februari 2008 @ 01:10:03 #9
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56978153
quote:
Bedankt voor uw reactie. Indien u dit wenst, nemen wij binnen vier weken contact met u op.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56978500
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:10 schreef GasTurbine het volgende:

[..]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56978609
Aan Coca Cola:

lieve meneer coca,

laatst had ik een echt een heel goed idee. ik zou er zelf veel geld mee kunnen verdienen denk ik maar ik heb besloten het aan jullie te geven.

en bovendien vind ik het niet zo erg als jullie het gebruiken want jullie hebben tenslotte ook al veel voor mij betekent o.a. de kerstman en de leuke reclamefilmpjes enzo. en niet te vergeten de cola. een keer had ik heel veel coca cola in mijn mond maar toen moest ik lachen, want dopey had de zeep ingeslikt en toen ging hij zeepbellen hikken en toen wilden alle dwergen hem tegenhouden, en toen kwam alles uit mijn neus. dat deed wel pijn.

groetjes,

een coladrink fan XD
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56978638
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:56 schreef Meneer-Goud het volgende:
Aan Coca Cola:

lieve meneer coca,

laatst had ik een echt een heel goed idee. ik zou er zelf veel geld mee kunnen verdienen denk ik maar ik heb besloten het aan jullie te geven.

en bovendien vind ik het niet zo erg als jullie het gebruiken want jullie hebben tenslotte ook al veel voor mij betekent o.a. de kerstman en de leuke reclamefilmpjes enzo. en niet te vergeten de cola. een keer had ik heel veel coca cola in mijn mond maar toen moest ik lachen, want dopey had de zeep ingeslikt en toen ging hij zeepbellen hikken en toen wilden alle dwergen hem tegenhouden, en toen kwam alles uit mijn neus. dat deed wel pijn.

groetjes,

een coladrink fan XD
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56978640
Lieve Mijnheer Coca,

Toen ik een zeepje doorslikte terwijl ik mijn Cola dronk gaf dit een geweldig effect. Het bleef maar schuim bubbellen.
Idee om een co-reclame voor coke + zeep te maken? scheelt weer in de kosten lijkt me
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:08:46 #14
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56990582
whehee
quote:
Goedemiddag, mijnheer ******.



Hartelijk dank voor uw e-mailreactie, met daarin uw suggestie om sneeuwschuivers voor de trams en metro's te plaatsen.



Met grote regelmaat wordt de trambaan in het gehele tramnet met een speciale schoonveegwagen schoongeveegd. Tijdens de herfst en de winter wordt er extra schoongeveegd en iedere tram heeft een zogenoemde 'zandbak onder het voertuig (voorin)'. De bestuurder kan om het doorglijden tegen te gaan op gezette tijden gebruikmaken van deze zandbak.



Vooraf aan de eerste metrorit van de dag rijdt er altijd een 'schoonveegmetro' over de metrobaan om de boel schoon te vegen. Dit geldt zowel voor de Erasmuslijn, de Calandlijn als ook voor RandstadRail.





Ik vertrouw erop u hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven over hoe de RET zorgt voor het schoon en veilig houden van de tram- en metrobanen.





Met vriendelijke groet,



RET Klantenreacties

Antwoordnummer 50525

3050 WB ROTTERDAM
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56991371
TTT!!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:46:50 #16
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56991593
quote:
Beste Brinta,

Sinds jaar en dag nuttig ik mijn Brinta elke ochtend. Lekker met wat suiker en warme melk natuurlijk. Ik ben zelf ook groot fan van appelmoes. Nu schoot mij gisteren een briljant idee te binnen wat ik met jullie wilde delen.
Waarom geen appelmoesbrinta, een speciale brintamix voor in de appelmoes.

Met vriendelijke groeten,

Johannes
Ben benieuwd
pi_56992102
Geniale ideëen hier, vooral die appelmoesbrinta.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:11:18 #18
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56993639
Geweldig gewoon
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_56993827
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 01:56 schreef Meneer-Goud het volgende:


lieve meneer coca,
prachtig
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_56994429
tvptje
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_56997696
tvp ben even bezig met een meeltje verzinnen :p
pi_56997803
Beste meneer schelp,


ik zag een tijdje terug op de televisie jullie reclame over jullie nieuwe olie en benzine.

dus ik meteen naar de winkel en dacht nou nou.

nou vroeg ik mij dus af, ik had een jerrycan olie gekocht en vroeg mij af of ik dit ook kon gebruiken als vervanger voor olijfolie bij het koken? als dat niet zo is, heb ik dan een groot probleem?

aangezien ik gister nog vlees heb gebraden in ''motor'' olie.

en misschien is het een goed idee om voor als grootste maker van oilie ook olijfolie te maken?


hele fijne groetjes doeg doeg.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:52:32 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_56997838
Wie mailt grand italia voor pasta in de vorm van pizza's, de toren van pisa of in de vorm van een laars .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:53:37 #24
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56997865
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef GasTurbine het volgende:
whehee
[..]

Koos is goed!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:02:34 #25
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56998085
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Koos is goed!
Wie is koos?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')