wheehehe Ik weet bijna zeker dat dat niet is gebeurdquote:Geachte heer ******,
Graag beantwoorden wij uw reactie. U geeft een verbetersuggestie voor ons bedrijf. Wij stellen het zeer op prijs als klanten ideeën aandragen voor verbetering en hebben uw suggestie doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Uw reactie biedt ons de kans om ons product te verbeteren. Wij danken u hartelijk dat u ons dit heeft laten weten.
Wij wensen u veel reisplezier.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag. Stuur daarvoor een antwoord op deze e-mail of vul een nieuw e-mailformulier op de site in.
Met vriendelijke groet,
*******
Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Dat is nou het probleem, waardoor de OP een beetje faalt. Hij was heel uitgebreid (met gepainte voorbeelden). Maar ik kan hem nergens vinden. Ik ga nu maar naar de RET een mail versturen of het niet gewoon handiger is om alle metro's uit te rusten met sneeuwschuivers, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef Thieske het volgende:
Post dan ook de mail die je verstuurd hebt.
Ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, waardoor de OP een beetje faalt. Hij was heel uitgebreid (met gepainte voorbeelden). Maar ik kan hem nergens vinden. Ik ga nu maar naar de RET een mail versturen of het niet gewoon handiger is om alle metro's uit te rusten met sneeuwschuivers, voor het geval dat.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:54 schreef Thieske het volgende:
Post dan ook de mail die je verstuurd hebt.
quote:Dubbelspoor
Wat ik me al een tijd afvraag, is waarom de NS geen breder spoor gebruikt. Nu is de standaard maat 143,5 centimeter maar als je een breder spoor hebt kan je meer kwijt en kan je de treinen hoger bouwen (evenwicht enz).
Bruggen en viaducten kunnen gesloopt worden. Je kan ook het spoor 'over een ander spoor leggen'
| | | |
| | | |
| | | |
Waarbij de middelste 2 sporen de orginele sporen zijn, en de bredere waar een nieuwe trein op kan rijden.
Met vr. gr.
quote:Ik loop al 3 maanden met een brandende vraag/suggestie die ik jullie wil stellen. Ik denk dat ik het maar doe middels dit internet-reactieformulier.
Ik heb veel naar Disc. Channel en Nat. Geografic gekeken, en daar zag ik programma's over uitvindingen die de wereld deden schokken. Zoals Electriciteit. (Snap je hem. Spannend, electriciteit. haha.)
Zou het niet gewoon veel handiger zijn om sneeuwschuivers voor de trams en metro's te plaatsen, voor het geval 'dat'?
quote:Bedankt voor uw reactie. Indien u dit wenst, nemen wij binnen vier weken contact met u op.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:56 schreef Meneer-Goud het volgende:
Aan Coca Cola:
lieve meneer coca,
laatst had ik een echt een heel goed idee. ik zou er zelf veel geld mee kunnen verdienen denk ik maar ik heb besloten het aan jullie te geven.
en bovendien vind ik het niet zo erg als jullie het gebruiken want jullie hebben tenslotte ook al veel voor mij betekent o.a. de kerstman en de leuke reclamefilmpjes enzo. en niet te vergeten de cola. een keer had ik heel veel coca cola in mijn mond maar toen moest ik lachen, want dopey had de zeep ingeslikt en toen ging hij zeepbellen hikken en toen wilden alle dwergen hem tegenhouden, en toen kwam alles uit mijn neus. dat deed wel pijn.
groetjes,
een coladrink fan XD
quote:Goedemiddag, mijnheer ******.
Hartelijk dank voor uw e-mailreactie, met daarin uw suggestie om sneeuwschuivers voor de trams en metro's te plaatsen.
Met grote regelmaat wordt de trambaan in het gehele tramnet met een speciale schoonveegwagen schoongeveegd. Tijdens de herfst en de winter wordt er extra schoongeveegd en iedere tram heeft een zogenoemde 'zandbak onder het voertuig (voorin)'. De bestuurder kan om het doorglijden tegen te gaan op gezette tijden gebruikmaken van deze zandbak.
Vooraf aan de eerste metrorit van de dag rijdt er altijd een 'schoonveegmetro' over de metrobaan om de boel schoon te vegen. Dit geldt zowel voor de Erasmuslijn, de Calandlijn als ook voor RandstadRail.
Ik vertrouw erop u hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven over hoe de RET zorgt voor het schoon en veilig houden van de tram- en metrobanen.
Met vriendelijke groet,
RET Klantenreacties
Antwoordnummer 50525
3050 WB ROTTERDAM
Ben benieuwdquote:Beste Brinta,
Sinds jaar en dag nuttig ik mijn Brinta elke ochtend. Lekker met wat suiker en warme melk natuurlijk. Ik ben zelf ook groot fan van appelmoes. Nu schoot mij gisteren een briljant idee te binnen wat ik met jullie wilde delen.
Waarom geen appelmoesbrinta, een speciale brintamix voor in de appelmoes.
Met vriendelijke groeten,
Johannes
Koos is goed!quote:
Wie is koos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |