quote:EU doet koffie in de ban!
Brussel,
1 februari 2009
De Europese Commissie heeft vandaag een resolutie aangenomen die de consumptie van koffie verbiedt binnen de Europese Unie. Volgens een woordvoerder vormt cafeïne een gevaar voor de volksgezondheid. Frans onderzoek heeft namelijk aangetoond dat deze stof bij overmatige consumptie kan leiden tot slapeloosheid en beverigheid.
Dit laatste wordt veroorzaakt doordat spieren constant gespannen blijven en geen rust krijgen. Hierdoor bestaat een verhoogde kans op reuma en spierziektes.
De Europese Ministers van Volksgezondheid hebben daarom afgesproken dat koffie niet langer verkocht mag worden binnen de grenzen van de EU. Ook andere cafeïnehoudende producten, zoals cola, vallen onder dit verbod.
Het verbod treedt over 2 maanden in werking.
bron
Wordt nou de verkoop of de consumptie verboden?quote:
Zonder verkoop geen consumptie meer hequote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wordt nou de verkoop of de consumptie verboden?
quote:Top 100 van dinsdag 31 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 156 eer-ik
072. 068 cablegunmaster
Ik stel een gedoogbeleid voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder verkoop geen consumptie meer he.
Nee hequote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi Leanne![]()
ook niet leuk dat je je verveelt
Ja ik heb hobbies, helemaal te gekke hobbies.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee heIk baal er ook van. Heb jij hobbies?
Stomme EU ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef MPG het volgende:
mogge![]()
ik kom maar niet op gang, zo zonder koffie.
ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja ik heb hobbies, helemaal te gekke hobbies.
O.quote:
wij zijn beterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
De KSC is zo'n populaire SC dat men hem al gaat nadoen!
SC, welkom Nijns voor de thee en koffie hebben we ook!
en niet bij jou zelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
IK ben zo blij.... mijn laptop is aangekomen bij HP
blauwe zijn ook maar mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze zullen het vast te blauw vinden hier
jah zeg hallo! heb er meer dan 5 maanden gedaan om op dit punt te komenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en niet bij jou zelf?de mijne is terug van de reparatie
Over een jaar heb je weer een laptopquote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
jah zeg hallo! heb er meer dan 5 maanden gedaan om op dit punt te komenBen blij dat ie gefixt wordt
yeayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Cali! Je leeft nogquote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
IK ben zo blij.... mijn laptop is aangekomen bij HP
HOAX!quote:
Een roze pluchebeestjequote:
Uitstekend. De zon schijnt, alleen zit ik binnen op werk ipv buiten in de zonquote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef Californium het volgende:
ik leef nog![]()
en gaat prima
hahah.... druk druk druk je kent het! hoe is het daar?
zonnetje schijnt wel mooiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. De zon schijnt, alleen zit ik binnen op werk ipv buiten in de zon.
Maar ik heb me voorgenomen om te kijken of ik vanavond langer dan een minuut achter elkaar kan hardlopen.
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
zonnetje schijnt wel mooi![]()
langer dan een minuut hardlopen
Mja, voor de beweging en conditie is hardlopen wel goed, volgens mij. En wandelen en fietsen doe ik sowieso al regelmatig.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Klonk het volgende:
hardlopen is echt zo dom, je schiet er niets mee op, kneiterslecht voor knieen en enkels en dan maar denken dat je gezond bezig bent. de gemiddelde nederlandse jan of achmed met de pet kan veel beter gewoon lekker wandelen in een stevig tempo of dat doen wat alle verstandige mensen doen, gewoon lekker fietsen
Jij snapt het tenminstequote:
en dan nog verrek je je gewrichten ermee....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Leanne het volgende:
Hardlopen moet je gewoon opbouwen. En goeie schoenen hebben en echt wel 2 of 3 keer in de week gaan om je conditie op te bouwen of op peil te houden. Ik ben ook begonnen met 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen, 2 min hardlopen, 2 min lopen, enzovoort, dan lukt t je echt wel om op te bouwen
Ik ben het met je eensquote:
Haaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 diploma´s
zwemmen is idd ook erg lekker en gezond aan alle kanten, tenzij je watervrees hebtquote:
Haiquote:
14quote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 zwemdiploma´s
welke dan allemaal?quote:
schattigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef StreepjesSok het volgende:
Dan worden coffeeshops straks echt koffieshops! Gezellig.
ik zwem al jaren niet meerquote:
4 gewone en de rest kunstzwemmen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zwem al jaren niet meerreddend zwemmen en nog veel meer
jij?
14quote:
whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komenquote:
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doen
Zwemmen
maar wel zeilboten dus?quote:
de meest makkelijke oefeningquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochen volgens mij kan ik de flamingo ook
jah die ken ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de meest makkelijke oefening
en flamingo is gewoon gestrekt been met andere opgetrokken
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
Ik heb twee zwemdiploma's: A en B.
Mijn vader heeft nog heel ouderwets alleen zijn Z en V.
Oh sorrie, ik kende um alquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
als je het mij vraagt eerder Zuipen en Verdrinkenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
Ah. Je telt de stickers losquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
jahquote:
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.quote:
En nu kun je dat wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb A en B ik kon niet verder tellen in het alfabet
dat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 1 april 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dat nietik moest 3 keer apart afzwemmen voor de 3 diploma's
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zo.
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.
wie gaat er trouwens mee zwemmen? Koffie / thee achteraf / vooraf?
moet ik mijn huidige koffie verbranden ?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!
Ik heb A, B, Basis, en oude stijl ZV1, ZV2 en ZV3quote:
Opsturen naar MPG, die zorgt voor de verdere verwerkingquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik mijn huidige koffie verbranden ?
Hallo regiogenotequote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Op aanraden van Klonk en cablegunmaster kom ik hier maar eens een kijkje nemen..
Hey welkom Nieuwkomer Nijns, hopelijk voel jeje hier thuis.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Op aanraden van Klonk en cablegunmaster kom ik hier maar eens een kijkje nemen..
ow wacht! basis heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb A, B, Basis, en oude stijl ZV1, ZV2 en ZV3.
Regiogenote nog wel? Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo regiogenote.
Welkom in de KSC!
heel verstandig, niet schrikken deze SC is tamelijk blauw maar hier mogen we gewoon mens zijn dus we zijn blauw maar zijn dat niet, ik heb een keer gemeend hier het modje uit te moeten hangen en toen kreeg ik de wind van voren, dus dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:![]()
welkom, ik spiekte in je fobo toen mn baas eraan kwam, daarom geen berichtje achter gelatenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Zandvoort!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Regiogenote nog wel? Waar woon jij dan?
Dankje!
Haha, bedankt voor de waarschuwingen! Zal wel goedkomen toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey welkom Nieuwkomer Nijns, hopelijk voel jeje hier thuis.![]()
- Oppassen voor MPG met al zijn kloons.![]()
- Je zal vast wel een paar keer geplaagd worden hier maar das vriedenlijk bedoelt.![]()
Kopje koffie? thee?
* cablegunmaster Schenkt een kopje thee inquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de waarschuwingen! Zal wel goedkomen toch?
Thee graag
Oh, zandvoortquote:
Had je deze al gelezen?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
Conducteurs met 1-aprilgrappen.
Conducteur via omroep:"Dames en heren, welkom in de Intercity naar Utrecht. Denkt u er om dat u vanaf vandaag alleen nog met uw OV-chipkaart kunt reizen op dit traject!"
Een vrouw achter me wordt een beetje nerveus:'OV-chipkaart? Waar moet ik die halen dan?'
...en ik speelde even mee:'Die moet je schriftelijk aanvragen, en dan heb je hem met een week of twee in huis.'
En toen de vrouw nog nerveuzer werd, omdat ze toch echt naar Utrecht moest, heb ik toch maar even op de datum gewezen.
Haha, geeft niet..! Ik heb de foto's en vrijdag vanaf gehaald maar ik moet ze er maar weer eens opzetten, weten jullie ook met wie je van doen hebtquote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom, ik spiekte in je fobo toen mn baas eraan kwam, daarom geen berichtje achter gelaten
Ja had t gezienquote:
haha! bedankt voor je pm trouwens, ik vond je even niet zo aardig maar begrijp het wel!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel verstandig, niet schrikken deze SC is tamelijk blauw maar hier mogen we gewoon mens zijn dus we zijn blauw maar zijn dat niet, ik heb een keer gemeend hier het modje uit te moeten hangen en toen kreeg ik de wind van voren, dus dat doe ik niet meer
Voor een kop thee op het strand?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, zandvoortdaar moet ik ook maar weer eens naar toe!
en dat terwijl ik echt heeeeeeeel aardig benquote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha! bedankt voor je pm trouwens, ik vond je even niet zo aardig maar begrijp het wel!
Ik moet maar eens leren meerdere mensen in 1 reactie te quoten, anders kom ik steeds met 5 posts terug
Oh, dat is een goed idee! Wel een beetje sneu, in je eentje op het strand met een kopje theequote:
Dan moet je iemand meenemen dus!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! Wel een beetje sneu, in je eentje op het strand met een kopje thee
ik las kippenhoerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
ik ga zo naar de kippenboer.. vers geroosterd boutje halen ofzo
waar het hart vol van is...quote:
ZWEMMEND REDDENquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
kippenneuken is nou niet gelijk het eerste wat bij mij opkomt als prettige hobbyquote:
quote:
quote:Zwemmend redden (in de volksmond reddend zwemmen)
bron wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmend_redden
En jij bent daar vrijwilliger voor?quote:
Met Damart wil ik wel een V Diploma halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ach, voor een kop thee wil ik best naar het strand fietsen hoor.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, voor een kop thee lekker wijf wil ik best naar het strand fietsen hoor.
Maar ik bedoelde niet per se mezelf ermee.
Nou, die komen dus nogquote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal niet over oordelen zonder foto's in het fotoboek.
Wat voor snoepjes zijn het..?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne gooit de zak met snoepjes over Pien heen
yay snoepjes van Pien af etenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jummiequote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
yay snoepjes van Pien af eten
Hoi!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Nijns
het zijn dropjes, speciale dropjes voor bij de koffie, hiihhh
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
moet je van Pien afetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
youtube is vet gewordenniet de embedded one die hier is maar de link zelf
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manierquote:
nuuhhhuquote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manier
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dusquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dus
Moet ik eeuuh..bang zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hiiihhihhih ik betast iedereen hier, of ik ze nu ken of niet
Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, die komen dus noghoud je verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen!
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen laat ik met rust. De mannen daarentegen niet
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af!.
En zal wel een heel eng beeld bedenken, zodat ik opgelucht adem kan halen als er foto's zijn.
Oe!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
* DaMart is jaloersquote:
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...
Daar doe ik 't voorquote:
Hoi, ken ik jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Oh gaan we hier verder? Ik kwam er lekker laat achter dat dat andere topic gesloten was
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar doe ik 't voor
[..]
Hoi, ken ik jou?
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondquote:
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch liefquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondMoest meteen aan je denken
Nou enquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch lief
Ah, dat scheelt aanzienlijk..!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Klonkje, wanneer gaan we nu eens datenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandelquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aan
Ah okquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom niet meteen tot biefstuk?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandel![]()
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig isquote:
welkom , ** terug naar huiswerk * *verbergt zich voor Leanne ***quote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
Struisvogelbiefstukquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig is.
Dat wil nog wel eens anders zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, en heel snel blijkbaar ook, qua posts.
En met deze post vermoorde ik het topicquote:
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef Leanne het volgende:
IK BEN HEUL GEEN BIEFSTUK![]()
* Leanne smeekt Muck geen biefstuk van haar en paardlief te maken
Ik heb geen eigen paard Nijnsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!quote:
Ikke welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!
Star Wars? Now you're talking.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb mijn starwars generator afgemaakt![]()
kan er wel een paar maken; voor de lol![]()
nodig :
1 voornaam (of Nick)
2 fictieve achternaam (of nick achternaam)
3 moeders meisjes naam ( of fictief)
4 geboorteplaats (of fictief )
Janco Hotegquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
strsa stamsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh cgm, ikke wil ook!
1 Sabine
2 Strating
3 Strating
4 Amstelveen
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doenquote:
vanni scdenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik ook!
1. Nijns
2. van Gaal
3. Schuurman
4. Den Bosch
Hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doen
Ik vind het wel tof klinkenquote:
Jedi-Master Plank-veur-de-kopquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondquote:
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tandenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondik durf andere dieren ook alleen maar over hun ruggetje te aaien en dan het liefst zo ver mogelijk van hun bekkie af.. Ik weet niet, ik ben gewoon niet zo'n held met dieren..
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tanden
Johquote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
22211 33444
zo werkt de starwars generator (alle eerste letters )
hehequote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleem
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaienquote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik reed met de auto langs een wei.. kleine zag paard"jes.."
ben meteen gestopt om hem ff te laten aaien
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Opdrachtje van school
nerderigste tot nu toe
hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
jullie denken raarquote:
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje niet
misschien was klonk wel het paardquote:Op woensdag 1 april 2009 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijn: [ afbeelding ]
Inderdaad, plausibele verklaringquote:
welke array ?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
vind het maar een Boze appel
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwenquote:
nou, bij deze dan een koekje van mij en een pleistertje op je knie omdat je zo bent geschrokken van de appelquote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwen
ik ga het zeggen : " ik krijg geen koekje van m' n vriendin!"
hierbij heb ik het gezegd.
Zoiets jaquote:
crematie + studiequote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar waarom ben je chagrijnig?
Klopt. En kom ik helemaal kapot thuis, zit heel het huis vol met dispuutsgenoten van een huisgenoot die iemand aan het ontgroenen zijn.quote:
Ben je lekker meequote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. En kom ik helemaal kapot thuis, zit heel het huis vol met dispuutsgenoten van een huisgenoot die iemand aan het ontgroenen zijn.
Ik ga me dadelijk maar van de kaart drinken met mojito's denk ik. Pak is al uit en waggel alweer op slippers.
ik heb nog ijsklontjes in phenovormquote:Op woensdag 1 april 2009 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai Muck.
En ja lekker rustig op kamer. Ijsklontjes bleken op.Verdomme..
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zit die pinguin nog in sushi land eigenlijk
Dat ligt ook vlak bij elkaar jaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaan
Lennyquote:
Ja, ik ben gewoon gegaan... was wel even lekker.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Maar waar moet ik dan heen fietsen? En mijn fiets is een beetje gaarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Sportief hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaanquote:
Geilquote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaan.
Wil ik niet!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je hem aaien dan!.
quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan schuift de rij weer wat sneller door!
quote:
quote:Wij horen altijd "de vrouwen-regels"Daarom nu eens de regels van de
mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer
dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak
truitje aan of zo.
2. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat
hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem mhoog, jullie
willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar
beneden staat.
3. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
4. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
5. Huilen is chanteren.
6. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints
werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!-
ZEG HET MAAR GEWOON!
7. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
8. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is
wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
9. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
10. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer
bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
11. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel
zijn. Vraag het niet aan ons.
13. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of
kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
14. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet
allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
15. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
16. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
17. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
18. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook
alsof
er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga
dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
19. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben,
verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
20. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed.
Heus.
21. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te
praten over: Sex, Sport, of Auto's.
22. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers
op...
23. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
24. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
25. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de
bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is
net als kamperen.
Kom maar halenquote:
de tegenhangerquote:na het publiceren van de "mannenregels" nu ook de vrouwelijke kant van de regels
1) De vrouw bepaalt altijd DE REGELS.
2) De regels kunnen ten allen tijde zonder voorafgaande kennisgeving worden veranderd.
3) Geen enkele man zal ooit alle REGELS te weten komen.
4) Als de vrouw vermoedt dat de man alle REGELS kent, dient zij ogenblikkelijk sommige REGELS te veranderen.
5) De vrouw heeft altijd gelijk.
6).Als het lijkt dat de vrouw ongelijk heeft, is dit vanwege een duidelijk misverstand, veroorzaakt door iets wat de man zei of deed (of naliet te zeggen of te doen).
7) Indien regel 6 van toepassing is, moet de man direct zijn excuses aanbieden voor het misverstand.
8) De vrouw kan op elk willekeurig moment van gedachten veranderen.
9) De man mag nimmer van gedachten veranderen, tenzij vooraf duidelijk schriftelijk toestemming is gevraagd aan de vrouw en deze toestemming schriftelijk is bevestigd.
10) De vrouw heeft het recht op elk willekeurig moment boos of overstuur te zijn.
11) De man moet ten allen tijde kalm blijven, tenzij de vrouw wil dat hij boos of overstuur is.
12) De vrouw mag nooit laten weten of ze wil dat de man kalm dan wel boos of overstuur is.
13) De man wordt geacht ten allen tijde de gedachten van de vrouw te kunnen lezen.
14) Van belang is slechts dat wat de vrouw bedoelt, niet wat zij zegt.
15) Als de man niet gehoorzaamt aan DE REGELS is dat omdat hij een watje is,geen ruggegraat heeft en een zwakke persoonlijkheid heeft.
16) Als de vrouw ongesteld is vervallen alle regels en moet de man aan al haar wensen en verzoeken voldoen.
17) Iedere poging om deze regels te documenteren kan resulteren in lichamelijk letsel.
18) Als de man op enig moment denkt gelijk te hebben, moet hij direct regel vijf raad te plegen.
Bang dat je morgen anders ook geen koffie mag drinken?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
Zeg... Komt dit topic nog een keer vol vandaag?
Welnee, uurtje met de trein?quote:
En dan morgenochtend klagen dat je de halve nacht, stuiterend van de cafeïne, wakker hebt gelegen, zeker?quote:
Jep!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat je morgen anders ook geen koffie mag drinken?.
Tegen die tijd is mn koffie koud dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, uurtje met de trein?
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Tegen die tijd is mn koffie koud dus
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!
Tof van mquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan oude administratie meeneemt, vernietigt hij die ook nog voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |