zonnetje schijnt wel mooiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. De zon schijnt, alleen zit ik binnen op werk ipv buiten in de zon.
Maar ik heb me voorgenomen om te kijken of ik vanavond langer dan een minuut achter elkaar kan hardlopen.
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
zonnetje schijnt wel mooi![]()
langer dan een minuut hardlopen
Mja, voor de beweging en conditie is hardlopen wel goed, volgens mij. En wandelen en fietsen doe ik sowieso al regelmatig.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Klonk het volgende:
hardlopen is echt zo dom, je schiet er niets mee op, kneiterslecht voor knieen en enkels en dan maar denken dat je gezond bezig bent. de gemiddelde nederlandse jan of achmed met de pet kan veel beter gewoon lekker wandelen in een stevig tempo of dat doen wat alle verstandige mensen doen, gewoon lekker fietsen
Jij snapt het tenminstequote:
en dan nog verrek je je gewrichten ermee....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Leanne het volgende:
Hardlopen moet je gewoon opbouwen. En goeie schoenen hebben en echt wel 2 of 3 keer in de week gaan om je conditie op te bouwen of op peil te houden. Ik ben ook begonnen met 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen, 2 min hardlopen, 2 min lopen, enzovoort, dan lukt t je echt wel om op te bouwen
Ik ben het met je eensquote:
Haaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 diploma´s
zwemmen is idd ook erg lekker en gezond aan alle kanten, tenzij je watervrees hebtquote:
Haiquote:
14quote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 zwemdiploma´s
welke dan allemaal?quote:
schattigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef StreepjesSok het volgende:
Dan worden coffeeshops straks echt koffieshops! Gezellig.
ik zwem al jaren niet meerquote:
4 gewone en de rest kunstzwemmen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zwem al jaren niet meerreddend zwemmen en nog veel meer
jij?
14quote:
whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie