Dan moet je iemand meenemen dus!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! Wel een beetje sneu, in je eentje op het strand met een kopje thee
ik las kippenhoerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
ik ga zo naar de kippenboer.. vers geroosterd boutje halen ofzo
waar het hart vol van is...quote:
ZWEMMEND REDDENquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
kippenneuken is nou niet gelijk het eerste wat bij mij opkomt als prettige hobbyquote:
quote:
quote:Zwemmend redden (in de volksmond reddend zwemmen)
bron wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmend_redden
En jij bent daar vrijwilliger voor?quote:
Met Damart wil ik wel een V Diploma halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ach, voor een kop thee wil ik best naar het strand fietsen hoor.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, voor een kop thee lekker wijf wil ik best naar het strand fietsen hoor.
Maar ik bedoelde niet per se mezelf ermee.
Nou, die komen dus nogquote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal niet over oordelen zonder foto's in het fotoboek.
Wat voor snoepjes zijn het..?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne gooit de zak met snoepjes over Pien heen
yay snoepjes van Pien af etenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne gooit de zak met snoepjes over Pien heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |