Ik heb A, B, Basis, en oude stijl ZV1, ZV2 en ZV3quote:
Opsturen naar MPG, die zorgt voor de verdere verwerkingquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik mijn huidige koffie verbranden ?
Hallo regiogenotequote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Op aanraden van Klonk en cablegunmaster kom ik hier maar eens een kijkje nemen..
Hey welkom Nieuwkomer Nijns, hopelijk voel jeje hier thuis.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Op aanraden van Klonk en cablegunmaster kom ik hier maar eens een kijkje nemen..
ow wacht! basis heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb A, B, Basis, en oude stijl ZV1, ZV2 en ZV3.
Regiogenote nog wel? Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo regiogenote.
Welkom in de KSC!
heel verstandig, niet schrikken deze SC is tamelijk blauw maar hier mogen we gewoon mens zijn dus we zijn blauw maar zijn dat niet, ik heb een keer gemeend hier het modje uit te moeten hangen en toen kreeg ik de wind van voren, dus dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:![]()
welkom, ik spiekte in je fobo toen mn baas eraan kwam, daarom geen berichtje achter gelatenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
![]()
Zandvoort!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Regiogenote nog wel? Waar woon jij dan?
Dankje!
Haha, bedankt voor de waarschuwingen! Zal wel goedkomen toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey welkom Nieuwkomer Nijns, hopelijk voel jeje hier thuis.![]()
- Oppassen voor MPG met al zijn kloons.![]()
- Je zal vast wel een paar keer geplaagd worden hier maar das vriedenlijk bedoelt.![]()
Kopje koffie? thee?
* cablegunmaster Schenkt een kopje thee inquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de waarschuwingen! Zal wel goedkomen toch?
Thee graag
Oh, zandvoortquote:
Had je deze al gelezen?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
Conducteurs met 1-aprilgrappen.
Conducteur via omroep:"Dames en heren, welkom in de Intercity naar Utrecht. Denkt u er om dat u vanaf vandaag alleen nog met uw OV-chipkaart kunt reizen op dit traject!"
Een vrouw achter me wordt een beetje nerveus:'OV-chipkaart? Waar moet ik die halen dan?'
...en ik speelde even mee:'Die moet je schriftelijk aanvragen, en dan heb je hem met een week of twee in huis.'
En toen de vrouw nog nerveuzer werd, omdat ze toch echt naar Utrecht moest, heb ik toch maar even op de datum gewezen.
Haha, geeft niet..! Ik heb de foto's en vrijdag vanaf gehaald maar ik moet ze er maar weer eens opzetten, weten jullie ook met wie je van doen hebtquote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welkom, ik spiekte in je fobo toen mn baas eraan kwam, daarom geen berichtje achter gelaten
Ja had t gezienquote:
haha! bedankt voor je pm trouwens, ik vond je even niet zo aardig maar begrijp het wel!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
heel verstandig, niet schrikken deze SC is tamelijk blauw maar hier mogen we gewoon mens zijn dus we zijn blauw maar zijn dat niet, ik heb een keer gemeend hier het modje uit te moeten hangen en toen kreeg ik de wind van voren, dus dat doe ik niet meer
Voor een kop thee op het strand?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, zandvoortdaar moet ik ook maar weer eens naar toe!
en dat terwijl ik echt heeeeeeeel aardig benquote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
haha! bedankt voor je pm trouwens, ik vond je even niet zo aardig maar begrijp het wel!
Ik moet maar eens leren meerdere mensen in 1 reactie te quoten, anders kom ik steeds met 5 posts terug
Oh, dat is een goed idee! Wel een beetje sneu, in je eentje op het strand met een kopje theequote:
Dan moet je iemand meenemen dus!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! Wel een beetje sneu, in je eentje op het strand met een kopje thee
ik las kippenhoerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
ik ga zo naar de kippenboer.. vers geroosterd boutje halen ofzo
waar het hart vol van is...quote:
ZWEMMEND REDDENquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
kippenneuken is nou niet gelijk het eerste wat bij mij opkomt als prettige hobbyquote:
quote:
quote:Zwemmend redden (in de volksmond reddend zwemmen)
bron wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmend_redden
En jij bent daar vrijwilliger voor?quote:
Met Damart wil ik wel een V Diploma halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ach, voor een kop thee wil ik best naar het strand fietsen hoor.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, voor een kop thee lekker wijf wil ik best naar het strand fietsen hoor.
Maar ik bedoelde niet per se mezelf ermee.
Nou, die komen dus nogquote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal niet over oordelen zonder foto's in het fotoboek.
Wat voor snoepjes zijn het..?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne gooit de zak met snoepjes over Pien heen
yay snoepjes van Pien af etenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jummiequote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
yay snoepjes van Pien af eten
Hoi!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Nijns
het zijn dropjes, speciale dropjes voor bij de koffie, hiihhh
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
moet je van Pien afetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
youtube is vet gewordenniet de embedded one die hier is maar de link zelf
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manierquote:
nuuhhhuquote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manier
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dusquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dus
Moet ik eeuuh..bang zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hiiihhihhih ik betast iedereen hier, of ik ze nu ken of niet
Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, die komen dus noghoud je verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen!
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen laat ik met rust. De mannen daarentegen niet
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af!.
En zal wel een heel eng beeld bedenken, zodat ik opgelucht adem kan halen als er foto's zijn.
Oe!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
* DaMart is jaloersquote:
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...
Daar doe ik 't voorquote:
Hoi, ken ik jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Oh gaan we hier verder? Ik kwam er lekker laat achter dat dat andere topic gesloten was
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar doe ik 't voor
[..]
Hoi, ken ik jou?
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondquote:
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch liefquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondMoest meteen aan je denken
Nou enquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch lief
Ah, dat scheelt aanzienlijk..!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Klonkje, wanneer gaan we nu eens datenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandelquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aan
Ah okquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom niet meteen tot biefstuk?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandel![]()
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig isquote:
welkom , ** terug naar huiswerk * *verbergt zich voor Leanne ***quote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
Struisvogelbiefstukquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig is.
Dat wil nog wel eens anders zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, en heel snel blijkbaar ook, qua posts.
En met deze post vermoorde ik het topicquote:
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef Leanne het volgende:
IK BEN HEUL GEEN BIEFSTUK![]()
* Leanne smeekt Muck geen biefstuk van haar en paardlief te maken
Ik heb geen eigen paard Nijnsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!quote:
Ikke welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!
Star Wars? Now you're talking.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb mijn starwars generator afgemaakt![]()
kan er wel een paar maken; voor de lol![]()
nodig :
1 voornaam (of Nick)
2 fictieve achternaam (of nick achternaam)
3 moeders meisjes naam ( of fictief)
4 geboorteplaats (of fictief )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |