Jummiequote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne gooit de zak met snoepjes over Pien heen
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
yay snoepjes van Pien af eten
Hoi!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Nijns
het zijn dropjes, speciale dropjes voor bij de koffie, hiihhh
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
moet je van Pien afetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hm, dat klinkt wel lekker.. Mag ik ook..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
youtube is vet gewordenniet de embedded one die hier is maar de link zelf
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manierquote:
nuuhhhuquote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha. Geef me gewoon eentje, als ze dan lekker zijn doe ik het daarna wel op jouw manier
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dusquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan laat maar even, ik 'ken' Pien nog maar net, ik ga haar niet onzedelijk betasten dus
Moet ik eeuuh..bang zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hiiihhihhih ik betast iedereen hier, of ik ze nu ken of niet
Ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, die komen dus noghoud je verwachtingen laag, dan kan het alleen maar meevallen!
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen laat ik met rust. De mannen daarentegen niet
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af!.
En zal wel een heel eng beeld bedenken, zodat ik opgelucht adem kan halen als er foto's zijn.
Oe!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen laat ik met rust. De mannen daarentegen niet
* DaMart is jaloersquote:
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vlucht voorlopig maar even weg uit KSC...
Daar doe ik 't voorquote:
Hoi, ken ik jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Oh gaan we hier verder? Ik kwam er lekker laat achter dat dat andere topic gesloten was
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar doe ik 't voor
[..]
Hoi, ken ik jou?
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondquote:
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch liefquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand fietsen met een appel in zn mondMoest meteen aan je denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |