Nou enquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets nooit met een appel in mijn mond, maar toch lief
Ah, dat scheelt aanzienlijk..!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen laat ik met rust. De mannen daarentegen niet
Klonkje, wanneer gaan we nu eens datenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandelquote:Op woensdag 1 april 2009 14:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne springt op haar paard en galoppeerd met lasso achter MPG aan
Ah okquote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom niet meteen tot biefstuk?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stuurt Muck achter Leanne aan met de opdracht om haar CUL-mod-ervaringen in te zetten om het paard te transformeren tot frikandel![]()
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig isquote:
welkom , ** terug naar huiswerk * *verbergt zich voor Leanne ***quote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, we gingen van een topic over een of ander vaag wijf naar een SC topic dat werd gesloten (zag ik net) en daar stond een link naar dit topic, dus ik denk ik kom eens kijken
Struisvogelbiefstukquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat paardenbiefstuk helemaal niet zo geweldig is.
Dat wil nog wel eens anders zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, en heel snel blijkbaar ook, qua posts.
En met deze post vermoorde ik het topicquote:
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef Leanne het volgende:
IK BEN HEUL GEEN BIEFSTUK![]()
* Leanne smeekt Muck geen biefstuk van haar en paardlief te maken
Ik heb geen eigen paard Nijnsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb jij een eigen paard of bedoel je het paard op het plaatje?
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!quote:
Ikke welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja! Niet dat ik er eentje heb of weet hoe ik er op moet rijden, maar het is zo indrukwekkend altijd!
Star Wars? Now you're talking.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb mijn starwars generator afgemaakt![]()
kan er wel een paar maken; voor de lol![]()
nodig :
1 voornaam (of Nick)
2 fictieve achternaam (of nick achternaam)
3 moeders meisjes naam ( of fictief)
4 geboorteplaats (of fictief )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |