Janco Hotegquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
strsa stamsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh cgm, ikke wil ook!
1 Sabine
2 Strating
3 Strating
4 Amstelveen
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doenquote:
vanni scdenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik ook!
1. Nijns
2. van Gaal
3. Schuurman
4. Den Bosch
Hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doen
Ik vind het wel tof klinkenquote:
Jedi-Master Plank-veur-de-kopquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondquote:
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tandenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondik durf andere dieren ook alleen maar over hun ruggetje te aaien en dan het liefst zo ver mogelijk van hun bekkie af.. Ik weet niet, ik ben gewoon niet zo'n held met dieren..
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tanden
Johquote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
22211 33444
zo werkt de starwars generator (alle eerste letters )
hehequote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleem
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaienquote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik reed met de auto langs een wei.. kleine zag paard"jes.."
ben meteen gestopt om hem ff te laten aaien
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Opdrachtje van school
nerderigste tot nu toe
hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje nietquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
jullie denken raarquote:
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wilde zelfs een appel geven, maar dat eet mn ventje niet
misschien was klonk wel het paardquote:Op woensdag 1 april 2009 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook bij Klonk zijn: [ afbeelding ]
Inderdaad, plausibele verklaringquote:
welke array ?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
vind het maar een Boze appel
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwenquote:
nou, bij deze dan een koekje van mij en een pleistertje op je knie omdat je zo bent geschrokken van de appelquote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte staat zo raar, de steel lijkt op een frons. en zo verder als boze wenkbrauwen
ik ga het zeggen : " ik krijg geen koekje van m' n vriendin!"
hierbij heb ik het gezegd.
Zoiets jaquote:
crematie + studiequote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar waarom ben je chagrijnig?
Klopt. En kom ik helemaal kapot thuis, zit heel het huis vol met dispuutsgenoten van een huisgenoot die iemand aan het ontgroenen zijn.quote:
Ben je lekker meequote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. En kom ik helemaal kapot thuis, zit heel het huis vol met dispuutsgenoten van een huisgenoot die iemand aan het ontgroenen zijn.
Ik ga me dadelijk maar van de kaart drinken met mojito's denk ik. Pak is al uit en waggel alweer op slippers.
ik heb nog ijsklontjes in phenovormquote:Op woensdag 1 april 2009 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai Muck.
En ja lekker rustig op kamer. Ijsklontjes bleken op.Verdomme..
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zit die pinguin nog in sushi land eigenlijk
Dat ligt ook vlak bij elkaar jaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaan
Lennyquote:
Ja, ik ben gewoon gegaan... was wel even lekker.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Maar waar moet ik dan heen fietsen? En mijn fiets is een beetje gaarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Sportief hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaanquote:
Geilquote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaan.
Wil ik niet!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je hem aaien dan!.
quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan schuift de rij weer wat sneller door!
quote:
quote:Wij horen altijd "de vrouwen-regels"Daarom nu eens de regels van de
mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer
dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak
truitje aan of zo.
2. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat
hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem mhoog, jullie
willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar
beneden staat.
3. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
4. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
5. Huilen is chanteren.
6. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints
werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!-
ZEG HET MAAR GEWOON!
7. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
8. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is
wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
9. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
10. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer
bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
11. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel
zijn. Vraag het niet aan ons.
13. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of
kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
14. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet
allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
15. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
16. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
17. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
18. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook
alsof
er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga
dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
19. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben,
verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
20. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed.
Heus.
21. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te
praten over: Sex, Sport, of Auto's.
22. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers
op...
23. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
24. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
25. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de
bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is
net als kamperen.
Kom maar halenquote:
de tegenhangerquote:na het publiceren van de "mannenregels" nu ook de vrouwelijke kant van de regels
1) De vrouw bepaalt altijd DE REGELS.
2) De regels kunnen ten allen tijde zonder voorafgaande kennisgeving worden veranderd.
3) Geen enkele man zal ooit alle REGELS te weten komen.
4) Als de vrouw vermoedt dat de man alle REGELS kent, dient zij ogenblikkelijk sommige REGELS te veranderen.
5) De vrouw heeft altijd gelijk.
6).Als het lijkt dat de vrouw ongelijk heeft, is dit vanwege een duidelijk misverstand, veroorzaakt door iets wat de man zei of deed (of naliet te zeggen of te doen).
7) Indien regel 6 van toepassing is, moet de man direct zijn excuses aanbieden voor het misverstand.
8) De vrouw kan op elk willekeurig moment van gedachten veranderen.
9) De man mag nimmer van gedachten veranderen, tenzij vooraf duidelijk schriftelijk toestemming is gevraagd aan de vrouw en deze toestemming schriftelijk is bevestigd.
10) De vrouw heeft het recht op elk willekeurig moment boos of overstuur te zijn.
11) De man moet ten allen tijde kalm blijven, tenzij de vrouw wil dat hij boos of overstuur is.
12) De vrouw mag nooit laten weten of ze wil dat de man kalm dan wel boos of overstuur is.
13) De man wordt geacht ten allen tijde de gedachten van de vrouw te kunnen lezen.
14) Van belang is slechts dat wat de vrouw bedoelt, niet wat zij zegt.
15) Als de man niet gehoorzaamt aan DE REGELS is dat omdat hij een watje is,geen ruggegraat heeft en een zwakke persoonlijkheid heeft.
16) Als de vrouw ongesteld is vervallen alle regels en moet de man aan al haar wensen en verzoeken voldoen.
17) Iedere poging om deze regels te documenteren kan resulteren in lichamelijk letsel.
18) Als de man op enig moment denkt gelijk te hebben, moet hij direct regel vijf raad te plegen.
Bang dat je morgen anders ook geen koffie mag drinken?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
Zeg... Komt dit topic nog een keer vol vandaag?
Welnee, uurtje met de trein?quote:
En dan morgenochtend klagen dat je de halve nacht, stuiterend van de cafeïne, wakker hebt gelegen, zeker?quote:
Jep!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat je morgen anders ook geen koffie mag drinken?.
Tegen die tijd is mn koffie koud dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, uurtje met de trein?
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Tegen die tijd is mn koffie koud dus
Dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!
Tof van mquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dan oude administratie meeneemt, vernietigt hij die ook nog voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |