Ben je lekker meequote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. En kom ik helemaal kapot thuis, zit heel het huis vol met dispuutsgenoten van een huisgenoot die iemand aan het ontgroenen zijn.
Ik ga me dadelijk maar van de kaart drinken met mojito's denk ik. Pak is al uit en waggel alweer op slippers.
ik heb nog ijsklontjes in phenovormquote:Op woensdag 1 april 2009 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai Muck.
En ja lekker rustig op kamer. Ijsklontjes bleken op.Verdomme..
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zit die pinguin nog in sushi land eigenlijk
Dat ligt ook vlak bij elkaar jaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie vraag misschien kan hij binnenkort even bij Indah op bezoek gaan
Lennyquote:
Ja, ik ben gewoon gegaan... was wel even lekker.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
Ha DM, toch maar doorgezet dan?Ik wil ook iets aan m'n conditie gaan doen, maar vind het zooo nutteloos om op de fiets te stappen ergens heen te gaan, af stappen, rondje rennen, terug fietsen... Mja... wat moet ik dan gaan doen? Fitness is ook niet mijn ding
Maar waar moet ik dan heen fietsen? En mijn fiets is een beetje gaarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als Klonk doen: tweemaal daags een stuk fietsen
Met een appel in je bakkes
Sportief hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan vandaag! vanochtend en vanmiddag 20 minuten fietsen!
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaanquote:
Geilquote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en mijn buik is een sexy spierbundel, en moet ik de vrouwen helemaal van me afslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |