Janco Hotegquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
strsa stamsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh cgm, ikke wil ook!
1 Sabine
2 Strating
3 Strating
4 Amstelveen
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doenquote:
vanni scdenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik ook!
1. Nijns
2. van Gaal
3. Schuurman
4. Den Bosch
Hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Knap! Ik heb ook 4 lessen gehad ofzo, maar ik was echt panisch om dat bit in te doen
Ik vind het wel tof klinkenquote:
Jedi-Master Plank-veur-de-kopquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Star Wars? Now you're talking.
1. CoolGuy
2. Janssen
3. Holtman
4. Tegelen.
Alleen al omdat Star Wars de bom is
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondquote:
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tandenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb moeite met dieren en dan hun bek/mondik durf andere dieren ook alleen maar over hun ruggetje te aaien en dan het liefst zo ver mogelijk van hun bekkie af.. Ik weet niet, ik ben gewoon niet zo'n held met dieren..
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Paarden hebben in een groot deel van hun mond geen tanden
Johquote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
22211 33444
zo werkt de starwars generator (alle eerste letters )
hehequote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb wel vorderingen gemaakt! Bij les 4 durfde ik al suikerklontjes te geven, maar dat bit bleef een probleem
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaienquote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik reed met de auto langs een wei.. kleine zag paard"jes.."
ben meteen gestopt om hem ff te laten aaien
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 1 april 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet vast een raar gezicht zijn geweest, zo'n paard dat een ventje staat te aaien.
Stelt dus geen zak voor. De vier antwoorden moet je letter voor letter in een array zetten, en dan in de juiste volgorde, de juiste letters uit de arrays vissen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Opdrachtje van school
nerderigste tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |