quote:EU doet koffie in de ban!
Brussel,
1 februari 2009
De Europese Commissie heeft vandaag een resolutie aangenomen die de consumptie van koffie verbiedt binnen de Europese Unie. Volgens een woordvoerder vormt cafeïne een gevaar voor de volksgezondheid. Frans onderzoek heeft namelijk aangetoond dat deze stof bij overmatige consumptie kan leiden tot slapeloosheid en beverigheid.
Dit laatste wordt veroorzaakt doordat spieren constant gespannen blijven en geen rust krijgen. Hierdoor bestaat een verhoogde kans op reuma en spierziektes.
De Europese Ministers van Volksgezondheid hebben daarom afgesproken dat koffie niet langer verkocht mag worden binnen de grenzen van de EU. Ook andere cafeïnehoudende producten, zoals cola, vallen onder dit verbod.
Het verbod treedt over 2 maanden in werking.
bron
Wordt nou de verkoop of de consumptie verboden?quote:
Zonder verkoop geen consumptie meer hequote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wordt nou de verkoop of de consumptie verboden?
quote:Top 100 van dinsdag 31 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 156 eer-ik
072. 068 cablegunmaster
Ik stel een gedoogbeleid voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder verkoop geen consumptie meer he.
Nee hequote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi Leanne![]()
ook niet leuk dat je je verveelt
Ja ik heb hobbies, helemaal te gekke hobbies.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nee heIk baal er ook van. Heb jij hobbies?
Stomme EU ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef MPG het volgende:
mogge![]()
ik kom maar niet op gang, zo zonder koffie.
ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja ik heb hobbies, helemaal te gekke hobbies.
O.quote:
wij zijn beterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
De KSC is zo'n populaire SC dat men hem al gaat nadoen!
SC, welkom Nijns voor de thee en koffie hebben we ook!
en niet bij jou zelf?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
IK ben zo blij.... mijn laptop is aangekomen bij HP
blauwe zijn ook maar mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Ze zullen het vast te blauw vinden hier
jah zeg hallo! heb er meer dan 5 maanden gedaan om op dit punt te komenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en niet bij jou zelf?de mijne is terug van de reparatie
Over een jaar heb je weer een laptopquote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
jah zeg hallo! heb er meer dan 5 maanden gedaan om op dit punt te komenBen blij dat ie gefixt wordt
yeayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Cali! Je leeft nogquote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
IK ben zo blij.... mijn laptop is aangekomen bij HP
HOAX!quote:
Een roze pluchebeestjequote:
Uitstekend. De zon schijnt, alleen zit ik binnen op werk ipv buiten in de zonquote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef Californium het volgende:
ik leef nog![]()
en gaat prima
hahah.... druk druk druk je kent het! hoe is het daar?
zonnetje schijnt wel mooiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. De zon schijnt, alleen zit ik binnen op werk ipv buiten in de zon.
Maar ik heb me voorgenomen om te kijken of ik vanavond langer dan een minuut achter elkaar kan hardlopen.
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
zonnetje schijnt wel mooi![]()
langer dan een minuut hardlopen
Mja, voor de beweging en conditie is hardlopen wel goed, volgens mij. En wandelen en fietsen doe ik sowieso al regelmatig.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Klonk het volgende:
hardlopen is echt zo dom, je schiet er niets mee op, kneiterslecht voor knieen en enkels en dan maar denken dat je gezond bezig bent. de gemiddelde nederlandse jan of achmed met de pet kan veel beter gewoon lekker wandelen in een stevig tempo of dat doen wat alle verstandige mensen doen, gewoon lekker fietsen
Jij snapt het tenminstequote:
en dan nog verrek je je gewrichten ermee....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Leanne het volgende:
Hardlopen moet je gewoon opbouwen. En goeie schoenen hebben en echt wel 2 of 3 keer in de week gaan om je conditie op te bouwen of op peil te houden. Ik ben ook begonnen met 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen, 2 min hardlopen, 2 min lopen, enzovoort, dan lukt t je echt wel om op te bouwen
Ik ben het met je eensquote:
Haaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 diploma´s
zwemmen is idd ook erg lekker en gezond aan alle kanten, tenzij je watervrees hebtquote:
Haiquote:
14quote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
Heb 7 zwemdiploma´s
welke dan allemaal?quote:
schattigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, op mijn Hyve staat nog wel een blog van mijn vorige poging... mijn conditie bleek ondanks veel fietsen, wandelen en fitness toch niet goed genoeg om langer dan een minuut achter elkaar te hardlopen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef StreepjesSok het volgende:
Dan worden coffeeshops straks echt koffieshops! Gezellig.
ik zwem al jaren niet meerquote:
4 gewone en de rest kunstzwemmen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zwem al jaren niet meerreddend zwemmen en nog veel meer
jij?
14quote:
whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa![]()
[KSC # 1.301] Zonnige kopjes koffie
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komenquote:
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doen
Zwemmen
maar wel zeilboten dus?quote:
de meest makkelijke oefeningquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochen volgens mij kan ik de flamingo ook
jah die ken ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de meest makkelijke oefening
en flamingo is gewoon gestrekt been met andere opgetrokken
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
Ik heb twee zwemdiploma's: A en B.
Mijn vader heeft nog heel ouderwets alleen zijn Z en V.
Oh sorrie, ik kende um alquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
als je het mij vraagt eerder Zuipen en Verdrinkenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
Ah. Je telt de stickers losquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
jahquote:
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.quote:
En nu kun je dat wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb A en B ik kon niet verder tellen in het alfabet
dat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 1 april 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dat nietik moest 3 keer apart afzwemmen voor de 3 diploma's
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zo.
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.
wie gaat er trouwens mee zwemmen? Koffie / thee achteraf / vooraf?
moet ik mijn huidige koffie verbranden ?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!
Ik heb A, B, Basis, en oude stijl ZV1, ZV2 en ZV3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |