jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komenquote:
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige fokkers die weet hoe je een zeilboot of flamingo moet doen
Zwemmen
maar wel zeilboten dus?quote:
de meest makkelijke oefeningquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeilboot is met 1 knie omhoog tochen volgens mij kan ik de flamingo ook
jah die ken ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de meest makkelijke oefening
en flamingo is gewoon gestrekt been met andere opgetrokken
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
Ik heb twee zwemdiploma's: A en B.
Mijn vader heeft nog heel ouderwets alleen zijn Z en V.
Oh sorrie, ik kende um alquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
als je het mij vraagt eerder Zuipen en Verdrinkenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als niemand het vraagt... hij heeft volgens eigen zeggen dus zijn Zinken en Verzuipen.
Ah. Je telt de stickers losquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
jah..... a, b, 3 gewone, 3 reddend zwemmen, 1 of 2 kunstzwemmen, 1 plankspringen n nog een paar waar ik niet op kan komen
jahquote:
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.quote:
En nu kun je dat wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb A en B ik kon niet verder tellen in het alfabet
dat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reddend zwemmen heb ik ook nog eens gedaan, inderdaad. En toen kreeg ik een poster met witte vlakken, die je kon opvullen door stickers te behalen met oefeningen.
Waren toch 4 of 5 stickers, geloof ik....
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zoquote:Op woensdag 1 april 2009 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dat nietik moest 3 keer apart afzwemmen voor de 3 diploma's
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij 1 diploma, en per onderdeel waarvoor afgezwommen werd een sticker. Maar goed, dat is alweer zo'n 20 jaar geleden of zo.
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk dat ze in 20 jaart nog precies dezelfde bewegingen tijdens het zwemmen maken.
wie gaat er trouwens mee zwemmen? Koffie / thee achteraf / vooraf?
moet ik mijn huidige koffie verbranden ?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie mag niet meer! Zie TT en nieuwsbericht op pagina 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |