quote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef THeeF het volgende:
Inderdaad, misselijk mens.
Lijkt wel de zus van Pechtold met die ogen,
Nu net voor het eerst gezien. Ongelooflijk zielig voor die kinderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:48 schreef Stofje het volgende:
[..]! Bij bijzondere momenten moet ook staan, eigenlijk.
quote:
weer terug in zijn taxi denk ikquote:
Ok Djstoffel in da housequote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef djstoffel het volgende:
wat een muts zeg met haar zomerhit, dat nummer draai ik al een half jaar in de kroeg (oa in een mash up met mambo nr5).................is allang op zn retour in de hitlijsten
en daarna struikelde hij over de volgende 3 zinnen, jammer dat dat eraf is gekniptquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef IsYouOnDope het volgende:
zat ik me nou als enige zo te ergeren aan dat tutje Aaf?![]()
wat een irritant pretentieus uptight kippetje
Dat is al vanaf de jaren 60. Van die gekken die verborgen boodschappen in platen hoorden als je ze achterstevoren draaide. Heel veel theorieën over een dode Paul McCarthy destijds.quote:
No-one fucks with Frank the Gravequote:Op maandag 30 maart 2009 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Die van Frank de Grave vind ik nog het meest geniaal.
Volgens mij zat André hem te trollen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef Tourniquet het volgende:
Zag je Matthijs kijken toen André het erover had dat je soms een tijdje niet op tv moet zijn omdat mensen je zat worden?
Helemaal eensquote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Van Duin is geweldig. Een van de weinige bekendere Nederlanders wiens roem hem niet naar het hoofd is gestegen.
Hugo Brandt Corstius is een Nederlands schrijver. Hij is onder andere als columnist bekend geworden onder zijn pseudoniemen Piet Grijs, Stoker, Raoul Chapkis en Battus.quote:
Ja nu je het zegt..de naam Hugo Brandt Corstius heb ik toch vaker gehoord.. Niet wetende dat ie schrijver was/is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hugo Brandt Corstius is een Nederlands schrijver. Hij is onder andere als columnist bekend geworden onder zijn pseudoniemen Piet Grijs, Stoker, Raoul Chapkis en Battus.
Hij had een polemiek met W.F. Hermans.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hugo Brandt Corstius is een Nederlands schrijver. Hij is onder andere als columnist bekend geworden onder zijn pseudoniemen Piet Grijs, Stoker, Raoul Chapkis en Battus.
Zijn vader Tim Buckley was briljanterder.quote:
Harry van Raaij blijft mijn favoriet.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Die van Frank de Grave vind ik nog het meest geniaal.
Die hebben we gelukkig nog niet 100 keer gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Halina Reijn.
* Carice van Houten
* Rutger Hauer
* Jerney Kaagman
Ik dacht dat ik het verkeerd gehoord had. Dus zij is echt ridder in de orde van Oranje Nassau? Omg..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Reddiablo het volgende:
Jerney Kaagman is geridderd, dus het zal daar wel over gaan... Brrrrr
Wat een koninklijke helden, zonder hen had dit land er heel anders uit gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Nu ik die lijst ridders zie past ze er wel tussen.
Imca Marina
Catherine Keyl![]()
Frans Bauer
In ieder geval ga ik mijn toekomstige onderscheiding niet ophalen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef Specularium het volgende:
Mathijs probeert er nog wel een leuk gesprek van te maken maar het lukt gewoon niet met zo'n heks.
Dan heeft Jerney een verhoogd risico op depressie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Paul het volgende:
Wat denk je matthijs ze heeft haar gezicht vol botox![]()
![]()
Ik vind het ook niet kunnen dat half Bekend Nederland ten prooi is gevallen aan de botox. Alsof ze zich schamen voor het natuurlijke proces.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef qonmann het volgende:
Wat ziet Jerney eruit..en vroeger was ze zo knap (in mijn herinnering)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Waarom laten ze de kop van Jerney steeds zien na een TV-draait-door fragmentje, hopen ze haar soms op een glimlach te betrappen?
Dat soort situaties heb ik ook weleens gehad...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb je weleens met een meisje in bed gelegen?
Nee, dat is niet mijn gewoonte, nee.
Vind je me mooi?
Jawel, 1e itemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat deed Joop Donkervoort daar? Die zit toch niet in het programma?
Het eerste item ging vandaag over Donkervoort.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat deed Joop Donkervoort daar? Die zit toch niet in het programma?
Als je dit als losse fragment bekijkt niet nee, maar bekijk eens op een rustig moment de film, genaai.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef PhifeDawg het volgende:
Die American Beauty-scene doet me nou echt he-le-maal niks.
Jerny zonder blauw pak in de Playboy, dát was pas een goed beeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:00 schreef schaap001 het volgende:
Jerney in dat blauwe pak.... nog steeds een goed beeld
Irritante aansteller. Zo'n quasi-passionele verteller. Kan ook niet echt zeggen dat dit item echt erg de diepte in ging.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vincent Icke.
De rest ging nergens over.
Ja idd, sowieso een apart gesprek, ging eigenlijk nergens naar toe. Maar goed, altijd leuk om Carice te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:32 schreef balhoofd het volgende:
Rutger Hauer kwam een beetje vreemd over vond ik.
Ze heeft toch gewoon een spierziektequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
Die niet lachende Idols pop (Jerney Kaagman ). Toen het gesprek klaar was, gingen ze handen schudden. Het arm uitreiken, zo langzaam als stront in een oude trechter. Er zit ook totaal niks bij die vrouw.![]()
Opbokken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
Die niet lachende Idols pop (Jerney Kaagman ). Toen het gesprek klaar was, gingen ze handen schudden. Het arm uitreiken, zo langzaam als stront in een oude trechter. Er zit ook totaal niks bij die vrouw.![]()
Opbokken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mafkees.
Vond het wel een leuke uitzending, Carice. Ik heb alleen een pishekel aan dat tafelwijf, die denkt dat ze kan tippen aan Carice.
Dan zou ze eerst moeten beginnen met eten, het liefst wat speklapjes en zulks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pishekel aan dat tafelwijf, die denkt dat ze kan tippen aan Carice.
Nee, ik noem Halina graatmager. Carice ziet er fantastisch uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Rots het volgende:
Heet ze Halina joh, serieus als ik dat mens zie gaan mijn oren automatisch dicht. Wat een kutwijf zeg. Matthijs is wel echt serieus de beste presentator die er is.![]()
En noem je Carice nou dik Speccie?
Waarschijnlijk dacht hij dat hij iets aardigs moest zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Matthijs Jerney weer het podium op te praten, dat wordt toch een complete afgang?
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewoon een spierziekte
Jerney Kaagman zingt als een kraai ik zou haar graag af horen gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Matthijs Jerney weer het podium op te praten, dat wordt toch een complete afgang?
Mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
En morgen zit onzer Nico er voor het laatst.![]()
Weekend vind ik wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jerney Kaagman zingt als een kraai ik zou haar graag af horen gaan
Zeker. Maar in de studio kun je veel doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weekend vind ik wel een leuk nummer.
Haha, huilen met de pet opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
Dat bekende nummer was wel lekker, is dat nou weekend? Even tuben.![]()
Nico mag oprotten van mij, alleen vorige keer waren ze leuk, meestal echt huilen met de pet op.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu vind ik het niet leuk meer. Dat beeld zit op m'n netvlies.
Motoriek als een fucking augurk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Nu vind ik het niet leuk meer. Dat beeld zit op m'n netvlies.
How surprising.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Motoriek als een fucking augurk.
Ik dacht dat het alleen in dr gezicht zat.
Nee, vond het sowieso wel leuk. Maar verder heb ik er nooit om kunnen lachenquote:Op woensdag 1 april 2009 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Dat was ook alleen maar grappig door die kop van Smeets. Als hij gewoon gelachen had was er niks aan geweest.
quote:De gasten van woensdag 1 april zijn Job Cohen, Claudia de Breij, Martijn Lakemeier met zijn ouders en Nico Dijkshoorn. Giel Beelen is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en muziek is er van Kraak & Smaak!
dat je nog kan posten is een klein wonder, gezien je ondertitels etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in mijn farce getrapt.
Ik werd als eerste door het Conficker-virus geveld, mijn ondertitels en handtekening resetten zichzelf weer als ik beiden wil veranderen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
dat je nog kan posten is een klein wonder, gezien je ondertitels etc.
Ze was leuk adremquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wel even wennen als je d'r gewend bent van RTV Noord
Toedeledokiequote:
Lucky TV is echt bijna iedere dag gewoon leukquote:Op woensdag 1 april 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
Lucky TV!
Vind ik niet. Vaak hele misplaatste humor.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lucky TV is echt bijna iedere dag gewoon leuk
Mwah, vond het wel grappig eigenlijk. En dat gastenboek zit vol zeikers.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:30 schreef Specularium het volgende:
Op dat gastenboek van DWDD is er een hoop kritiek op het jakhals item van gister.
Begrijpelijk ook wel natuurlijk.
Ik begrijp ze altijd.quote:
Denk dat die mongool iets meer verdient dan jijquote:Op donderdag 2 april 2009 03:04 schreef Specularium het volgende:
Wat is die Giel toch een mongool met zijn niet snappen.
Jij moet niet denken.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk dat die mongool iets meer verdient dan jij
Daar denk ik het mijne vanquote:
Je moet die uitdrukking ook maar net kennen. Ik, toch behoorlijk alwetend, kende die uitdrukking ook niet, dus dan weten jullie genoeg.quote:
was een prachtige loodzware wedstrijdquote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Op die lekke band ja, dat wist ik nog wel.
kan iemand Jan Mulder een TV verbod gevenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:00 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand Jan Mulder opnemen zodat ik het later kan terug zien ?
Jan Mulder is het hoogtepuntjequote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan iemand Jan Mulder een TV verbod geven
Het is inderdaad weer te overdreven wat ie doet. Gewoon niet leuk (meer)quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blijf het altijd lollig vinden vooral dat van NUMMER 3quote:Op donderdag 2 april 2009 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer te overdreven wat ie doet. Gewoon niet leuk (meer)
Is de vriendin van Van Der Weijden volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:13 schreef Toad het volgende:
Leuk meisje trouwens linksachter Jan.
Sorry. Dat doen ze gewoon expres.
Nee, Jan moet blijven.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:31 schreef Paul het volgende:
Geen Jan Mulder bij DWDD zou Fok zijn zonder Paul
Krajicek, hoe kun je de naam van de enige Grand Slam (als je weet wat dat is)-winnaar van Nederland verkeerd schrijven..quote:
Someone's gotta goquote:
Ohjeetje Ambrosius probeert me weer te bashen boehoequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Krajicek, hoe kun je de naam van de enige Grand Slam (als je weet wat dat is)-winnaar van Nederland verkeerd schrijven..
Met de mods?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Someone's gotta go
Moeten we eens in de KLB SC doen.
als ze dit programma bij ons op het werk binnen lieten vertrok ik vrijwillig.quote:
Inderdaad zeg. Dat zorgt alleen maar voor slechte sfeer en vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
als ze dit programma bij ons op het werk binnen lieten vertrok ik vrijwillig.
en ik weet zeker dat dat niet gehoeven zou hebben als er gekozen werd.
Users hebben de machtquote:
In dat geval kom ik een tijd niet in de SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |